Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247783/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznej w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5713-071
1.5.8.) Numer faksu: 82 5713-003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.poleskipn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznej w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c3680e-370a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008382/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Montaż instalacji fotowoltaicznej w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247783/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB/213/17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234066,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siedmiu instalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 6,4 kWp każda w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego. Wytworzona energia wykorzystywana będzie na potrzeby osad służbowych. Jako źródło energii odnawialnej zastosowano zostaną moduły fotowoltaiczne PV o mocy 400Wp. Moduły zostaną zamocowane do przygotowanych konstrukcji bazowych. Powierzchnia dachu/gruntu zajmowana przez panele pojedynczej instalacji wynosi ok 32m2. Szacowana moc instalacji nie przekroczy mocy umownej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Konstrukcję systemową wolnostojącą lub dla dachów skośnych pod fotoogniwa montować wg DTR producenta z zastosowaniem uchwytów, szyn, łączników i zapinek systemowych. Panele fotowoltaiczne montować wg DTR producenta, poprzez przykręcenie do dedykowanej konstrukcji systemowej. Połączenia pomiędzy panelami i inwerterem z wykorzystaniem przewodu solarnego PV średnicy 6mm2,. Przewody należy przytwierdzić do konstrukcji systemowej prowadzone w rurkach lub korytach kablowych. W gruncie kable należy prowadzić w rurkach DVR, DVK. Inwerter fotowoltaiczny należy montować do ściany lub dedykowanej konstrukcji wg DTR producenta.Osada służbowa w Woli Wereszczyńskiej 29a,
Osada służbowa w Woli Wereszczyńskiej 29
Osada służbowa w Woli Wereszczyńskiej 48
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 106408,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siedmiu instalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 6,4 kWp każda w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego. Wytworzona energia wykorzystywana będzie na potrzeby osad służbowych. Jako źródło energii odnawialnej zastosowano zostaną moduły fotowoltaiczne PV o mocy 400Wp. Moduły zostaną zamocowane do przygotowanych konstrukcji bazowych. Powierzchnia dachu/gruntu zajmowana przez panele pojedynczej instalacji wynosi ok 32m2. Szacowana moc instalacji nie przekroczy mocy umownej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Konstrukcję systemową wolnostojącą lub dla dachów skośnych pod fotoogniwa montować wg DTR producenta z zastosowaniem uchwytów, szyn, łączników i zapinek systemowych. Panele fotowoltaiczne montować wg DTR producenta, poprzez przykręcenie do dedykowanej konstrukcji systemowej. Połączenia pomiędzy panelami i inwerterem z wykorzystaniem przewodu solarnego PV średnicy 6mm2,. Przewody należy przytwierdzić do konstrukcji systemowej prowadzone w rurkach lub korytach kablowych. W gruncie kable należy prowadzić w rurkach DVR, DVK. Inwerter fotowoltaiczny należy montować do ściany lub dedykowanej konstrukcji wg DTR producenta.Osada służbowa w Pieszowoli 38
Osada służbowa w Łowiszowie Wytyczno 154
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 63829,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siedmiu instalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 6,4 kWp każda w osadach służbowych Poleskiego Parku Narodowego. Wytworzona energia wykorzystywana będzie na potrzeby osad służbowych. Jako źródło energii odnawialnej zastosowano zostaną moduły fotowoltaiczne PV o mocy 400Wp. Moduły zostaną zamocowane do przygotowanych konstrukcji bazowych. Powierzchnia dachu/gruntu zajmowana przez panele pojedynczej instalacji wynosi ok 32m2. Szacowana moc instalacji nie przekroczy mocy umownej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Konstrukcję systemową wolnostojącą lub dla dachów skośnych pod fotoogniwa montować wg DTR producenta z zastosowaniem uchwytów, szyn, łączników i zapinek systemowych. Panele fotowoltaiczne montować wg DTR producenta, poprzez przykręcenie do dedykowanej konstrukcji systemowej. Połączenia pomiędzy panelami i inwerterem z wykorzystaniem przewodu solarnego PV średnicy 6mm2,. Przewody należy przytwierdzić do konstrukcji systemowej prowadzone w rurkach lub korytach kablowych. W gruncie kable należy prowadzić w rurkach DVR, DVK. Inwerter fotowoltaiczny należy montować do ściany lub dedykowanej konstrukcji wg DTR producenta.Osada służbowa w Kulczynie 57A
Osada służbowa w Jagodnie 11a
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 63829,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 PZP, ponieważ jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy (tj. art. 63 ust. 2 PZP), niezgodna z warunkami zamówienia oraz oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert określonymi przez Zamawiającego (pkt. 13.1 SWZ). Zamawiający, zgodnie z ustawą PZP zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i jej podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty, Zamawiający stwierdził, iż oferta nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie została sporządzona w
formie elektronicznej (tzn. podpisana prawidłowo kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ani nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 PZP, ponieważ jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy (tj. art. 63 ust. 2 PZP), niezgodna z warunkami zamówienia oraz oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert określonymi przez Zamawiającego (pkt. 13.1 SWZ). Zamawiający, zgodnie z ustawą PZP zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i jej podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty, Zamawiający stwierdził, iż oferta nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie została sporządzona w formie elektronicznej (tzn. podpisana prawidłowo kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ani nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 5 i 6 PZP, ponieważ jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy (tj. art. 63 ust. 2 PZP), niezgodna z warunkami zamówienia oraz oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert określonymi przez Zamawiającego (pkt. 13.1 SWZ). Zamawiający, zgodnie z ustawą PZP zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i jej podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty, Zamawiający stwierdził, iż oferta nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie została sporządzona w formie elektronicznej (tzn. podpisana prawidłowo kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ani nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





