Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00209618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu przejść dla pieszych na ulicach: 9 Pułku Strzelców Konnych, Konstytucji 3 Maja oraz Szkolnej w Grajewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.grajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-159e78ed-24f4-11ec-b885-f28f916880731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu przejść dla pieszych na ulicach: 9 Pułku Strzelców Konnych, Konstytucji 3 Maja oraz Szkolnej w Grajewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159e78ed-24f4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003890/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa bezpieczeństwa ruchu przejść dla pieszych na ulicach: 9 Pułku Strzelców Konnych, Konstytucji 3 Maja oraz Szkolnej w Grajewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207317,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w trybie „zaprojektuj-wybuduj”, zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu przejść dla pieszych na ulicach: 9 Pułku Strzelców Konnych, Konstytucji 3 Maja oraz Szkolnej w Grajewie”, dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie bezpiecznych przejścia dla pieszych w następujących lokalizacjach:
a) ul. Konstytucji 3 Maja, na przeciwko wejścia do Szkoły Podstawowej nr 4 przy skrzyżowaniu z ul. Skośną – działka nr 1601
b) ul. 9 Pułku Strzelców Konnych w bezpośrednim sąsiedztwie placówki handlowej wielkopowierzchniowej (sklep Lidl) oraz w pobliżu skrzyżowania z ul. Koszarową działka nr 2000/34
c) ul. 9 Pułku Strzelców Konnych w bezpośrednim sąsiedztwie placówki handlowej wielkopowierzchniowej (sklep Biedronka) – działka nr 2011/19
d) ul. Szkolna, na przeciwko wejścia do Szkoły Podstawowej nr 1 przy wejściu na kładkę prowadzącą nad torami kolejowymi – działka nr 5009/1.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej uzgodnionej z zarządcą drogi tj. Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Grajewo dla każdej lokalizacji, w tym:
a) lewostronnego wtórnika/podkładu geodezyjnego/mapy zasadniczej w skali 1:500 terenu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
b) projektu budowlano-wykonawczego - po 4 egz.
c) przedmiaru robót - po 1 egz.
d) kosztorysu inwestorskiego - po 1 egz.
e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - po 1 egz.,
f) materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 2 egz.,
g) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wszelkich niezbędnych przepisami prawa warunków technicznych i uzgodnień na potrzeby opracowywanej dokumentacji projektowej z PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny w Łomży i innych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
2) wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania, w tym m.in. :
a) rozbiórkę elementów zagospodarowania pasa drogowego: np. rozbiórkę elementów kolidującego uzbrojenia,
b) wykonanie przejścia dla pieszych wyniesionego ponad powierzchnię jezdni, z aktywnym doświetleniem miejsca przekraczania jezdni, w tym:
- montaż oznakowania pionowego – 2 znaki D-6
- montaż aktywnych punktowych elementów odblaskowych po 8 szt. z każdej strony przejścia
- montaż 2 lamp ostrzegawczych nad znakami D-6
- montaż szafy sterowniczej wraz z podłączeniem zasilania i okablowaniem urządzeń,
c) budowa oświetlenia ulicznego montaż po 2 kpl. słupów oświetleniowych wraz z oprawami LED
d) usunięcie istniejącego i wykonanie nowego oznakowania poziomego w zakresie inwestycji,
e) wykonanie oznakowania fakturowego na dojściach do przejść - płytki ostrzegawcze z wypustkami okrągłymi (bąblowe), z każdej strony jezdni na szerokości przejścia.
f) wyposażenie przejść dla pieszych w rampy krawężnikowe.
g) odtworzenie nawierzchni/trawnika po wykopach.
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej na każdą lokalizację (w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254671,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433894,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254671,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254671,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- "Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Grajewie w 2026 roku
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1809B na odcinku linia kolejowa Rail Baltica - Pieniążki"
- "Przebudowa DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap II"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





