eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzanyRemont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe Centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo - Gaśnicze



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe Centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzany

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-130

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 915620202

1.5.8.) Numer faksu: +48 915620204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dobrzany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dobrzany.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe Centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab61f817-3748-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003683/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020, diałanie RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej placówki Pogotowia Ratunkowego na budynek Międzypokoleniowego Centrum Aktywności Społecznej oraz zagospodarowanie terenu.
2) Program realizowany będzie w adaptowanych pomieszczeniach parteru zakwalifikowanych do kategorii ZLII – przeznaczonych dla ludzi o ograniczonych zdolnościach poruszania się. Poddasze zostanie wydzielone pożarowo i stanowić będzie odrębną strefę PM, obecna szatnia ratowników medycznych będzie pomieszczeniem pomocniczym. Cały budynek zostanie ocieplony, wymianie ulegnie stolarka okienna i drzwiowa, pokrycie dachowe, podłogi zostaną skute i ułożone nowe. Nawierzchnie wokół budynku zostaną wymienione na nowe. Pomieszczenia dostępne będą dla osób niepełnosprawnych z poziomu przyległego terenu. Istniejące miejsce składowania odpadów- osłonę śmietnikową wyburzyć, miejsce składowania opału i popiołu – zdemontować i wyburzyć. Wydziela się teren zielony z funkcją rekreacyjną. Zaprojektowano miejsce do grillowania w formie wybetonowanego stołu z paleniskiem i betonowych ławek z drewnianymi siedziskami oraz plac zabaw dla dzieci. Wydziela się plac na składowanie odpadów przy głównej bramie wjazdowej na teren działki, gdzie należy zamontować zadaszoną altanę śmietnikową z zamknięciem. W niniejszym projekcie przewidziano wykonanie utwardzenia części terenu działki 73/1 oraz działki 106/2 w obrębie 1 m. Dobrzany. W ramach projektowanych prac założono rozbiórkę istniejącego terenu utwardzonego usytuowanego na działce numer 106/2 i wykonanie nowego utwardzenia części terenu tej działki. Ponadto przewidziano zniwelowanie terenu części działki 73/1 i wykonanie utwardzenia części terenu tej działki. Utwardzenie terenu na całej planowanej powierzchni przewidziano brukową kostką betonową. Projekt przewiduje wykonanie utwardzenia terenu działki numer 73/1 i działki numer 106/2 w formie placu. Plac ten zaprojektowano na odcinku od zjazdu publicznego z ulicy Jana Pawła II ( na granicy działki 106/2 ) do wejścia głównego Międzypokoleniowego Centrum Aktywności Społecznej. W granicach działki 106/2 przewidziano dojście do budynku Międzypokoleniowego Centrum Aktywności Społecznej. Przewidziano także miejsca postojowe dla samochodów osobowych oraz dla samochodów osobowych użytkowanych przez osoby niepełnosprawne. Ponadto zaprojektowano ciąg komunikacji pieszej łączący dojście do Międzypokoleniowego Centrum Aktywności Społecznej z bocznym wejściem do budynku ośrodka zdrowia, wzdłuż południowej granicy działki. Pomiędzy projektowaną nawierzchnią utwardzoną a granicami działek oraz ogrodzeniami sąsiednich posesji zaprojektowano zieleńce. Parametry geometryczne utwardzonego terenu są adekwatne do istniejących warunków terenowych oraz przebiegu granic działek objętych projektem. W związku z wykonaniem niniejszego projektu ulegnie zmianie powierzchnia poszczególnych elementów zagospodarowania działki numer 73/1 i działki numer 106/2 obręb 1 m. Dobrzany, natomiast bez zmian pozostanie sposób i przeznaczenie powyższych działek.
Budynek należy wyposażyć w elementy wymienione w zestawieniu - Załącznik 1A do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1847551,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze oraz zagospodarowanie terenu. Obecnie na parterze znajdują pomieszczenia Ochotniczej Straży Pożarnej, na piętrze – placówka Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zmienia się sposób użytkowania pomieszczeń piętra, które docelowo będą siedzibą Posterunku Ratownictwa Medycznego
2) W celu polepszenia koordynacji oraz współdziałania jednostek ratowniczych, piętro budynku zostanie przeznaczone na siedzibę Posterunku Ratownictwa Medycznego. Posterunek zostanie przeniesiony z budynku położonego przy ul. Jana Pawła II 22 w Dobrzanach. Wyodrębniono strefę dostępną dla ratowników medycznych oraz część przeznaczoną do wspólnych celów edukacyjnych i szkoleniowych dla obu jednostek. W sali dydaktycznej prowadzone będą szkolenia z doskonalenia zawodowego, warsztaty, kursy. Organizowane będą pokazy dla szkół m.in. z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Przy sali zaprojektowano węzeł higieniczno- sanitarny.
W części dostępnej dla ratowników medycznych zaprojektowano pokój- sypialnię, pokój czuwania, kuchnię, magazyn sprzętu, szatnię z przynależną łazienką i pomieszczeniem gospodarczym wyposażonym w pralkę i wentylowaną szafę do suszenia ubrań i obuwia. Garaże będą ogrzewane, co zapewni utrzymanie odpowiedniej temperatury płynów infuzyjnych i leków będących na wyposażeniu karetki. Siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej położona na parterze zostanie wyremontowana. Łazienka zostanie przebudowana i dostosowana do obowiązujących przepisów: wydzielono przedsionek, pomieszczenie WC i natrysk. Pralkę przeniesiono do szatni. Budynek (z wyjątkiem dobudowanego garażu) zostanie ocieplony, wymienione zostaną okna, drzwi i bramy garażowe, schody zewnętrzne, przemurowana będzie studzienka piwniczna. W kotłowni zostaną skute istniejące i ułożone nowe warstwy podłogowe, wymianie ulegnie piec na paliwo stałe. Teren utwardzony wokół budynku zostanie w całości wymieniony. Na terenie działki przewiduje się całkowitą wymianę istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej z kostki typu polbruk. Wyjątek stanowi opaska wokół dobudowanego garażu oraz nawierzchnia pod i wokół wiaty. Przed garażem ambulansu zaprojektowano odwodnienie liniowe włączone do systemu kanalizacji deszczowej. Spadki nawierzchni profilować w stronę wpustów ulicznych na terenie działki. Zaprojektowano dwa miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Przed wjazdem na posesję od ulicy Jana Pawła II wyznaczono utwardzony plac składowania odpadów.
Budynek należy wyposażyć w elementy wymienione w zestawieniu.
Ponadto bramy garażowe OSP należy wyposażyć w:
• radioodbiornik do sterowania pilotami
• zabezpieczenie krawędzi zamykającej czujnikami optycznymi
• łańcuch do awaryjnego otwierania
• fotokomórkę do zabezpieczenia drogi przejazdu
• lampy sygnalizacyjne LED czerwona/zielona - od wewnątrz i na zewnątrz
• piloty do bram – 12 szt.
Należy zachować istniejący hydrant garażowy.
Posadzkę w garażu dla pogotowia należy częściowo rozebrać i wykonać warstwę spadkową poprzez wylanie nowej warstwy z betonu zbrojonego siatką fi 6/15 cm od 5-12cm.
Serwerownia zlokalizowana w piwnicy musi działać i być zabezpieczona na cały okres inwestycji.
Materiały z demontażu stanowiące wartość należy przekazać Zamawiające (miejsce składowania zostanie wskazany na etapie realizacji):
• Lampy z garażu
• Przewody elektryczne z garażu
• Skrzynka elektryczna z piwnicy z osprzętem
• Skrzynka elektryczna z holu
• Grzejniki
• Elementy metalowe – rury, naczynia zbiorcze, piec co, inne
• Brama garażowa
• Drzwi wejściowe
Łączność musi działać na czas inwestycji. Pozostawić zasilanie szaf łączności oraz istniejące połączenie internetowe. Możliwość demontażu na określony czas prac budowlanych – uzgodnić z naczelnikiem OSP Krzysztofem Kardasiewicz. Wykonawca ponosi koszty demontażu i montażu urządzeń (szafek) łączności – urządzenia objęte gwarancją
szafa nr 1 – telefon 665555935
szafa nr 2 – telefon 698616241
Istniejącą posadzkę w garażu należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
Budynek należy wyposażyć w elementy wymienione w zestawieniu - Załącznik 1B do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2121989,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z powodu rozwiązania w dniu 10.11.2021 r. umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego na dofinansowanie projektu pn. „Remont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze” i związanym z tym brakiem możliwości sfinansowania zamówienia (Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie całości zamówienia) dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z powodu rozwiązania w dniu 10.11.2021 r. umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego na dofinansowanie projektu pn. „Remont i przebudowa budynku po pogotowiu na Międzypokoleniowe centrum Aktywności Społecznej i remizy strażackiej na Centrum Ratowniczo – Gaśnicze” i związanym z tym brakiem możliwości sfinansowania zamówienia (Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie całości zamówienia) dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.