eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Utrzymanie czystości placów miejskich wraz z opróżnianiem koszy, w tym koszy na psie nieczystości, na terenie miasta Żyrardowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości placów miejskich wraz z opróżnianiem koszy, w tym koszy na psie nieczystości, na terenie miasta Żyrardowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości placów miejskich wraz z opróżnianiem koszy, w tym koszy na psie nieczystości, na terenie miasta Żyrardowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fe23c8f-e661-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utrzymanie czystości placów oraz opróżnianie koszy na terenie miasta Żyrardowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215075/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2022.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 946917,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem czystości placów miejskich wraz z opróżnianiem koszy w tym koszy na psie nieczystości na terenie Miasta Żyrardowa w zakresie:
1) Bieżącego utrzymania czystości placów oraz przyległych chodników i ścieżek rowerowych tj. zbieranie zanieczyszczeń, usuwanie wysypisk z terenów w stałej konserwacji;
2) Wykaszania z wygrabianiem powierzchni trawiastych objętych stałą konserwacją;
3) Jesiennego i wiosennego zgrabienia z opadłych liści placów oraz omiatania chodników przyległych bezpośrednio do placów będących w bieżącym utrzymaniu i ścieżek rowerowych;
4) Jednokrotnego wiosennego omiecenia ścieżek rowerowych dł. 17080 mb o pow. 341,6 ar oraz chodników przyległych do placów o pow. 146,54 ar;
5) Dwukrotnego jesiennego omiecenia ścieżek rowerowych dł. 17080 mb o pow. 341,6 ar oraz chodników przyległych do placów o pow. 146,54 ar;
6) Bieżącego porządkowania tablic ogłoszeniowych tj. usuwania nieaktualnych lub zniszczonych ogłoszeń wraz z utrzymaniem w czystości w bezpośrednim sąsiedztwie (do 5 m);
7) Oczyszczania oraz wykaszania poboczy dróg gruntowych;
8) Oczyszczania pętli i przystanków autobusowych zlokalizowanych na terenie Miasta Żyrardowa jeden raz w tygodniu;
9) Bieżącego opróżniania koszy ulicznych i koszy na psie odchody oraz nowo dostawionych koszy wraz z bieżącym utrzymaniem czystości w ich bezpośrednim sąsiedztwie (promień 3 mb wokół) z wywozem odpadów do instalacji RIPOK. Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w Rejonie A każdorazowo należy zakończyć do godziny 9:00;
10) Opróżnianiu nowo dostawionych koszy w ilości do 10 szt.;
11) Doraźnego zbierania zanieczyszczeń z terenów nie będących w stałej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego;
12) Likwidacji dzikich wysypisk z terenów wskazanych przez Zamawiającego;
13) Zbierania worków z zanieczyszczeniami zebranymi z terenów miejskich wskazanych przez Zamawiającego;
14) Doraźnego wykaszania powierzchni trawiastych nie będących w stałej konserwacji i wskazanych przez Zamawiającego;
15) Doraźnego wykaszania chwastów i rocznych samosiewów z terenów nie będących w stałej konserwacji i wskazanych przez Zamawiającego;
16) Doraźnego wygrabiania liści z terenów nie będących w stałej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego;
17) Ustawieniu i obsłudze pojemników o poj. 1,1 m3 podczas imprez plenerowych organizowanych przez Zamawiającego;
18) Doraźnego sprzątania przed i po imprezach plenerowych wskazanych przez Zamawiającego
19) Usuwania śliskości na chodnikach przyległych bezpośrednio do placów miejskich będących w stałej konserwacji;
20) Konserwacji, przeglądu i napraw drobnych uszkodzeń koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody (prostowanie, dokręcanie obluzowanych części), wraz z wymianą wkładów, prace realizowane na bieżąco (materiał Wykonawcy) w ilości do 30 szt.;
21) Dostawiania, przestawiania lub powtórnego montażu koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody w ilości do 20 szt. wraz z materiałami pomocniczymi, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakup koszy zapewnia Zamawiający, zakup materiału do obsadzenia leży po stronie Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do projektu umowy wymienione w §1 ust. 1 projektu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1158520,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1158520,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1158520,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8380007201

7.3.3) Ulica: Czysta 5

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1158520,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.