Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00239996/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00267830/01 - Wynik z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kiepury, 45
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wsz.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ /http://www.wsz.leszno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec9b240-2b28-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003924/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-751-55/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Różny asortyment biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22900000-9 - Różne druki
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Pieczątki4.5.3.) Główny kod CPV: 30192151-4 - Pieczęcie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192153-8 - Pieczątki z napisami
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Doposażenie Działu Żywienia II
- "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Urzędu Miasta Leszna w 2026 r."
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Widokowej w Lesznie" (etap 1)
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Sukcesywne przyjmowanie i zagospodarowanie we własnej instalacji Wykonawcy odpadów o kodzie 200199
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





