Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału i produktów tłuszczowych dla mieszkańców Centrum Alzheimera w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ALZHEIMERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142945331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wilanowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228431900
1.5.8.) Numer faksu: 228431930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ca.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ca.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ca.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału i produktów tłuszczowych dla mieszkańców Centrum Alzheimera w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163e48dc-368a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CA/TP/03/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163675,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nabiału i produktów tłuszczowych dla mieszkańców Centrum Alzheimera.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15542000-9 - Ser świeży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty, których Zamawiający nie może otworzyćw związku z utratą przez Dyrektora Centrum Alzheimera dostępu do skrzynki podawczej podmiotu publicznego na platformie ePUAP, co uniemożliwia odebranie spływającej korespondencji. Nie jest więc możliwe dotrzymanie przesłanki „niezwłoczności”.
Na podstawie art. 222 ust. 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Z powodu braku dostępu do skrzynki podawczej na platformie ePUAP do dnia dzisiejszego nie było możliwe przeprowadzenie otwarcia ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i montaż sprzętu AGD i RTV do lokali mieszkalnych WCPR
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego streptodornazę i streptokinazę (...)
- Przebudowa rozdzielni n/n prądu dla Finek [lokalizacja: Łańsk, gm. Stawiguda, woj. Warmińsko-mazurskie]
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego wykorzystywanego w chorobach serca (...)
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego stanowiącego roztwór do infuzji (...)
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO w Turzy Śl. w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do SPZOL w Rajczy przez okres 12 miesięcy, czyli od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 8 w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2026 roku
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





