eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BodzentynOrganizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BODZENTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290605847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31 15 541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@bodzentyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgopsbodzentyn.naszbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd2e0e2-9ea7-468c-aaef-4ec1e3f33e7a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00201770/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus, umowa zawarta na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1079 z późn.zm.) realizowanego w ramach Priorytetu 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działania 9.4

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS-PS.26.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 415584,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Wyjazdy edukacyjno-integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Bodzentyn w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 294951,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Organizacja spotkań integracyjnych wielopokoleniowych oraz warsztatów, konsultacji profilaktyczno-zdrowotnych dla seniorów, w ramach realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 120632,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy: Sun&More Sp. z o. o Madalińskiego 8 lok. 215, 70-701 Szczecin, która została uznana za ofertę najkorzystniejszą . zamawiający wezwał wybranego wykonawcę do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, umowa nie została podpisana przez Wykonawcę , a nadto wybrany Wykonawca uchylił się od podpisania umowy z przyczyn, jak wskazał niezależnych od niego ( Pismo o odstąpieniu od podpisania umowy z dnia 02.06.2025 r. )
Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z art. 255 pkt 7 oraz z art263 ustawy z dnia 11 września Pzp ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320 z póź. zm. ) i unieważnia całość postępowania , tym bardziej , że w części 1 zamówienia nie było innych ofert niż wybrana.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976695,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297695,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy: Sun&More Sp. z o. o Madalińskiego 8 lok. 215, 70-701 Szczecin, która została uznana za ofertę najkorzystniejszą . zamawiający wezwał wybranego wykonawcę do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, umowa nie została podpisana przez Wykonawcę , a nadto wybrany Wykonawca uchylił się od podpisania umowy z przyczyn, jak wskazał niezależnych od niego ( Pismo o odstąpieniu od podpisania umowy z dnia 02.06.2025 r. )
Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z art. 255 pkt 7 oraz z art263 ustawy z dnia 11 września Pzp ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320 z póź. zm. ) i unieważnia całość postępowania , tym bardziej , że w części 1 zamówienia nie było innych ofert niż wybrana.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795427,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.