eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowalZakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko- Pomorskie - Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy w Kowalu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000839932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 24

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2842226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwpk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d41402bf-0da9-4eba-a794-9fc7e9aa72b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41402bf-0da9-4eba-a794-9fc7e9aa72b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113596/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Ochrona różnorodności biologicznej poprzez ochronę owadów zapylających na terenie województwa kujawsko-pomorskiego”, Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027 (FEdKP), priorytet 2: Fundusze Europejskie dla czystej energii i ochrony zasobów środowiska regionu, Działanie FEKP.02.15 Zwiększenie potencjału przyrodniczego w regionie, Nr wniosku: FEKP.02.15-IZ.00-0007/24

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GWPK.230.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601999,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. Modele owadów zapylających, modele cyklu rozwojowego motyla, modele gniazda murarki ogrodowej oraz modele roślin leśnych – miododajnych.
Modele:
- pszczoła środkowoeuropejska 4:1 – 8 szt.,
- trzmiel ziemny 4:1 – 8 szt.,
- rusałka pawik 2:1 – 8 szt.,
- cykl rozwojowy motyla – paź królowej 4:1 – 8 szt.,
- murarka ogrodowa 4:1 – 8 szt.,
- rośliny leśne 1:1 – 8 zestawów składających się z 15 modeli roślin takich gatunków jak lilia złotogłów, wrzos pospolity, borówka czarna (kwiat i owoc), niezapominajka leśna, poziomka leśna (kwiat i owoc), kuklik zwisły, dąbrówka rozłogowa, kukułka krwista, jasnota biała, pierwiosnek lekarski, wawrzynek wilcze łyko, przylaszczka pospolita, zawilec gajowy, orlik pospolity, miodunka ćma).
Zamawiający wymaga aby pomoce stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania i były wolne od wad prawnych. Wszystkie dostarczone pomoce stanowiące przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące przedmiotu zamówienia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem (jeżeli są wymagane).
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały i wyposażenie do siedziby Gostynińsko-Włocławskiego Parku Krajobrazowego w Kowalu, ul. Kołłątaja 24, 87-820 Kowal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowo-cenowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik 1a do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia lub Projektowane postanowienia umowy nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 117200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. Modele kwiatu jabłoni oraz materiały dydaktyczne.
Model kwiatu jabłoni w skali 10:1 – 8 szt.
Materiały dydaktyczne:
- Gra edukacyjna o zapylaczach- „Motyle” – 80 szt.
- Drewniany zestaw kreatywny - pszczoły - 160 szt.
- Zestaw edukacyjny – terrarium do obserwacji owadów – 240 szt.
- Zeszyty edukacyjne – owady – 2040 szt.
- Okulary – zobacz świat oczami zwierząt – 240 szt.
- Domki dla owadów do samodzielnego składania – 1600 szt.
- Eko kolorowanka – 2000 szt.
- Eko notesy – 2000 szt.
- Eko torba z nadrukiem z motywem roślin miododajnych – 2000 szt.
Zamawiający wymaga aby pomoce stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania i były wolne od wad prawnych. Wszystkie dostarczone pomoce stanowiące przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące przedmiotu zamówienia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem (jeżeli są wymagane).
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały i wyposażenie do siedziby Gostynińsko-Włocławskiego Parku Krajobrazowego w Kowalu, ul. Kołłątaja 24, 87-820 Kowal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowo-cenowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik 1b do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia lub Projektowane postanowienia umowy nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 421716,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 pn. Sadzonki oraz nasiona roślin miododajnych.
Mieszanka nasion miododajnych 500 g – 400 szt.
Sadzonki roślin miododajnych 560 szt. – lawenda, liliowiec ogrodowych, wrzos pospolity, zawilec wielkokwiatowy, jeżówka, sasanka zwyczajna, malwa, fiołek wonny, budleja Dawida). Gatunki roślin powinny należeć do grupy roślin miododajnych (byliny i krzewy).
Nasiona roślin miododajnych - opakowanie 2 g – 2000 szt.
Zamawiający wymaga aby pomoce stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania i były wolne od wad prawnych. Wszystkie dostarczone pomoce stanowiące przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące przedmiotu zamówienia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem (jeżeli są wymagane).
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały i wyposażenie do siedziby Gostynińsko-Włocławskiego Parku Krajobrazowego w Kowalu, ul. Kołłątaja 24, 87-820 Kowal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularz asortymentowo-cenowy do wypełnienia przez Wykonawcę i złożenia wraz z ofertą - załącznik 1c do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 2 lata, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia lub Projektowane postanowienia umowy nie stanowi inaczej oraz z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element wyposażenia certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03111900-1 - Nasiona kwiatów

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 63083,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126000,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314092,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126000,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kat City Arte Milena Iwaniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242852201

7.3.3) Ulica: ul. Widok 14/10

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-118

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346737,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346737,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346737,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82973,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82973,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDENBUD Łukasz Podgórski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341560261

7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 55

7.3.4) Miejscowość: Kowal

7.3.5) Kod pocztowy: 87-820

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82973,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.