Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Park Grzywno – zagospodarowanie terenów zielonych na terenie dawnego osiedla Grzywno” – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,90175,4a51fda79bbd54b4e7327dd6559b6c4d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Park Grzywno – zagospodarowanie terenów zielonych na terenie dawnego osiedla Grzywno” – II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8bb8f0-f206-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Park Grzywno – zagospodarowanie terenów zielonych na terenie dawnego osiedla Grzywno - dokumentacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) – w postaci pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, tj. kompletnego projektu budowlanego oraz wielobranżowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wielobranżowych kosztorysów inwestorskich razem z przedmiarami robót i zbiorczym zestawieniem kosztów, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ”Park Grzywno – zagospodarowanie terenów zielonych na terenie dawnego osiedla Grzywno” - II postępowanie,
2) uzyskaniu dla opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń, decyzji i opinii dotyczących formalnego przygotowania inwestycji, przy czym opracowana w wyniku zawartej umowy dokumentacja, o której mowa w pkt 1, posłuży Wykonawcy do sporządzenia, wystąpienia z wnioskiem i uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z art. 32 i 33 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) decyzji o pozwoleniu
na budowę,
3) pełnieniu na etapie budowy nadzoru autorskiego, uwzględniającego założenia wynikające z § 6 niniejszej umowy w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Park Grzywno – zagospodarowanie terenów
zielonych na terenie dawnego osiedla Grzywno”.
2. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych o numerach: 16/3, 17/1, 17/2, 16/1 (KM 123 Obręb Włocławek), 13/3, 3, 1/21, 4/2, 10/2, 11/2, 7/2, 12/49 (KM 110 Obręb Włocławek).
Lokalizacja planowanej inwestycji znajduje się – z wyłączeniem działki nr 16/3 (KM 123 Obręb Włocławek) – w granicach strefy ochronnej ujęcia wody „Krzywe Błota” - obszaru zabudowy mieszkaniowej, usługowej i przemysłowej, zgodnie z rozporządzeniem Nr 18/2015 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 sierpnia 2015 roku, zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia strefy ochronnej ujęcia wód podziemnych „Krzywe Błota” we Włocławku (Dz. Urz. Woj. Kujawsko-Pomorskiego z 20 sierpnia 2015r., poz. 2535) – zmieniającym rozporządzenie nr 7/2010 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 27 października 2010 roku w sprawie ustanowienia strefy ochronnej ujęcia wód podziemnych „Krzywe Błota” we Włocławku (Dz. Urz. Woj. Kujawsko-Pomorskiego Nr 172 z 17 listopada 2010r., poz. 2200). Na wskazanym terenie istnieją dwa zbiorniki wodne – wody strojące: „Glinianka Nowa Cegielnia” dalej nazywanym „Zbiornikiem A” oraz „Jezioro Grzywno” da-lej nazywanym „Zbiornikiem B”.
3. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca musi dokonać badania geologiczne z minimum 6 odwiertami.
4. Zgodnie z pkt 1 ppkt. 3 w ramach oferowanej ceny Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego obejmującego wszystkie branże podczas wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji, w szczególności poprzez bieżącą i niezwłoczną wymianę korespondencji pocztowej i elektronicznej bez ograniczeń oraz uczestniczenie w spotkaniach na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż uczestniczenie w spotkaniach wynikających z obowiązków nałożonych na Wykonawcę z tytułu gwarancji i rękojmi za wykonanie dzieła, określonych w szczególności w art. 638 w zw. z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, nie będzie traktowane jako spotkanie w ramach nadzoru autorskiego.
Zakłada się konieczność minimum 10 pobytów Wykonawcy na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ramach nadzoru autorskiego w toku sprawowania nadzoru.
Nadzór autorski będzie trwać począwszy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszej umowy oraz do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Nadzór autorski we wszystkich branżach w trakcie realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, tj. w okresie o którym mowa w ust. 2, sprawowany będzie na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W myśl art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający przed otwarciem ofert złożonych przez Wykonawców, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie: 160 268,14 złotych brutto, którą to zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W przedmiotowym postępowaniu całkowite ceny ofert brutto dwóch Wykonawców, którzy złożyli oferty przewyższały znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do treści art. 255 pkt 3 ww. ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; (...).
W myśl art. 255 pkt 3 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych, przed podjęciem decyzji o unieważnieniu postępowania przez Zamawiającego, przeprowadzona została analiza możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej pierwotnie na realizację danego zamówienia.
W związku z faktem, że całkowite ceny brutto złożonych ofert nie mieściły się w ustalonym przez Zamawiającego limicie kwoty, a Zamawiający nie mógł tego limitu zwiększyć, zobligowany był do unieważnia danego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461292,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28" - etap II
- KURS KOMPUTEROWY Z EGZAMINEM ECDL
- "Remonty bitumiczne na terenie miasta Włocławek w roku 2024".
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych."
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- Remont zabytkowej kapliczki w Brzózie Królewskiej
- Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi powiatowej Nr 1438L wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 1440L
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.