Ogłoszenie z dnia 2022-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00192193/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210214164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 26
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@mckgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckgorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mckgorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab643f62-dd3d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020586/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCK.DMiPFZ.272.2.2022.KS
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowa obsługa techniczna cyklu koncertów i innych występów artystów zawodowych i amatorskich pn. Dobry wieczór Gorzów 2022”.Szczegółowy wykaz poszczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia
iriderach technicznych - załącznikach do swz. Udzielenie zamówień na obsługę
poszczególnychimprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie
trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, poprzez wystosowanie przed planowaną imprezą artystyczną)
zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane
będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej
imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym
zleceniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.5.5.) Wartość części: 183270,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Obsługa techniczna koncertów w ramach cyklu pn. „MIEJ CZAS NA KONCERTY 2022”.wykazposzczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia
iriderach technicznych - załącznikach do swz. Udzielenie zamówień na obsługę
poszczególnychimprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie
trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, poprzez wystosowanie przed planowaną imprezą artystyczną)
zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane
będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej
imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym
zleceniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 70110,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081207689
7.3.3) Ulica: BRACI PAŹDZIORKÓW 11
7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081207689
7.3.3) Ulica: BRACI PAŹDZIORKÓW 11
7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
SCENA SYSTEM JOLANTA SZAFRAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1365F na odcinku Czechów - Santok"
- Dzierżawa aparatów USG
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu na potrzeby Zakładu Mikrobiologii
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej - II etap.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozbudową publicznej strefy rekreacyjnej
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Dostawa latarek taktycznych
- Wykonanie oświetlenia zewnętrznego solarnego w gminie Lubicz w roku 2024.
- Zakup urządzeń, elementów materiałów elektryczno - eletronicznych, elementów i materiałów do automatyki dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
- Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w m. Dybków oraz m. Czerce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.