eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi przy ul. Nowodworskiego 14-18.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi przy
ul. Nowodworskiego 14-18.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL TUCHOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092965579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowodworskiego 14-18

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaltuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaltuchola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://bip172.lo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi przy
ul. Nowodworskiego 14-18.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d70d173-f2c5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220416/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Przedmiotem zamówienia jest:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi przy ul. Nowodworskiego 14-18.2) Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym szczególności :
„Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
"Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.
1219 ze zm.);
"Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz.
U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.);
"Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r.
poz. 2140 ze zm.);
"Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu
odpadów (tj. Dz.U. 2020, poz. 10);
"Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie
szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016, poz. 1742);
"Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie
wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych
(Dz.U. z 2016, poz. 1819).
3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów medycznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie
12 miesięcy wynosi: minimum 29 944 kg maksimum 42 760 kg.
Ilość odpadów jest uzależniona od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów
Kod odpadu Szacunkowe ilości odpadów w kg
18 01 01 od 2 kg do 5 kg
18 01 02* od 400 kg do 550 kg
18 01 03* od 28 700 kg do 41 000 kg
18 01 04 od 840 kg do 1 200 kg
18 01 09 od 2 kg do 5 kg
Maksymalną i ocenianą przez Zamawiającego cenę oferty stanowi łączny koszt usługi
w maksymalnym zakresie prawa opcji określonym w formularzu ofertowym – załącznik
nr 2 do SWZ
Skala zleconych usług, w zakresie prawa opcji, uzależniona jest od liczby pacjentów i uzależnionej od tego faktycznej liczby wyprodukowanych odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający określa, że minimalna wysokość zobowiązania, którą Zamawiający zamówi od wykonawcy określa minimalny zakres zamówienia, w ramach prawa opcji, określony w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 niniejszej umowy. Nie zrealizowanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia przewidzianego w prawie opcji nie uprawnia Wykonawcy do żadnych roszczeń z tego tytułu.

4) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie winien udostępnić Zamawiającemu niezbędną ilość szczelnych pojemników kołowych z pokrywami - typu MGB lub pojemników podobnego typu, niezbędnych do zbiórki i czasowego magazynowania odpadów w wyznaczonym pomieszczeniu magazynowym.
Wymagana ilość pojemników:
34 szt. o pojemności 360 l (wykonawca dostarcza Zamawiającemu 17 pojemników, w
dniu odbioru odpadów dostarcza na wymianę 17 pojemników)
Pojemniki muszą być sprawne techniczne, czyste, zdezynfekowane.
Wykonawca dostarczy je nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji
umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu daty dostawy z Zamawiającym.
5) Wykonawca dokonując odbioru pojemników z odpadami przywiezie każdorazowo
taką samą ilość czystych pojemników na wymianę. Pojemniki stanowią własność
Wykonawcy i są przekazane Zamawiającemu w użytkowanie. Użytkowanie
pojemników przez okres trwania umowy ujęte jest w cenie ofertowej i nie może rodzić
żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny
za bezpłatną dezynfekcję pojemników przeznaczonych na gromadzenie odpadów.
Dezynfekcja powinna odbywać się po każdym odbiorze odpadów z pomieszczenia.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu raz w miesiącu
potwierdzenie dezynfekcji dostarczanych pojemników.
6) Odbiór odpadów odbywać się będzie z pomieszczenia wyznaczonego do czasowego
magazynowania odpadów z częstotliwością co najmniej dwa razy w tygodniu -
wtorek i piątek i w razie potrzeby na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego,
w godz. 9.00 -14.00. W przypadku wystąpienia odpadów wysoce zakaźnych odbiór
tych odpadów nastąpi do 24 godzin. Zamawiający zastrzega możliwość zmian
terminów odbiorów odpadów w zależności od bieżących potrzeb.
7) Ważenie odpadów odbywać Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na
wadze umiejscowionej w pojeździe Wykonawcy w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego.
8) Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na odbiór, transport, utylizację odpadów
medycznych wydane w drodze decyzji przez właściwy organ.
9) Transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów
niebezpiecznych oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.
10) Każdy odbiór odpadów medycznych musi być zarejestrowany w Bazie Danych o
Odpadach ( BDO ) lub potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z ustawą z
dnia 23 stycznia 2020 roku o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych
ustaw ( Dz. U. z 2020 poz. 150).
11) Podstawą do wystawienia faktury VAT po zakończeniu każdego miesiąca będą karty
przekazania odpadów potwierdzone przez przedstawicieli obu Stron.
12) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:
a) Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
b) Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253994,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253994,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253994,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FUH EKO-UTIL MONIKA PUC – lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Proeco sp. z o. o. - konsorcjant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-166-64-46

7.3.3) Ulica: Ul. Paderewskiego 20A

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253994,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.