Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210278/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://bip.brodnica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2186ed4-ec7f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021384/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Granty PPGR” oraz diagnoza cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczy realizacji „ Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-EU.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 688617,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ dla części I zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu komputerowego w postaci laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem (336 szt.) dla dzieci byłych pracowników PPGR.
1. Dostawa 336 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem o minimalnych parametrach określona jest w załączniku nr 6 do SWZ zawierającym szczegółową specyfikacje sprzętu oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym parametrom.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
5. Zamawiający wymaga aby dostarczone ze sprzętem oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej, w wersji nieograniczonej. Dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu i oprogramowania, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
7. Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 28 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
9. Okres gwarancji dostarczonego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
10. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. Beneficjentom projektu.
11. W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez Beneficjentów projektu.
12. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczonego sprzętu z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w załączniku nr 6 do SWZ załączając specyfikacje do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 682926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:Wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa dla projektu „Cyfrowa Gmina”
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ dla Część II zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836892,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836892,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836892,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-148-85 36
7.3.3) Ulica: Podgórna 80b
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836892,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23.06.2022r. zamawiający poinformował po terminie otwarcia ofert następująco:
1) Firmy, których oferty zostały otwarte to:
a) Oferta Nr 1 – NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80b, 87-300 Brodnica.
2) Oferta Nr 1:
Część nr 1:
Cena oferty brutto: 836.892,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści sześć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dwa złote i 00/100)
Część nr 2:
Nie dotyczy.
W związku z tym stwierdzić należy, że nie złożono żadnej oferty dla Części nr 2 tego zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dotyczące Części nr 2 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty dla Części nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (specjalista integracji sensorycznej) w ramach rządowego programu "Za Życiem" w ZSS w Brodnicy.
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Poprawa układu komunikacyjnego poprzez przebudowę i modernizację dróg na osiedlu mieszkaniowym w Karbowie w Gminie Brodnica
- Przebudowa stadionu miejskiego w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.