Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00247842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00330909/01 - Wynik z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gmina Mosina (II ETAP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.4.2.) Miejscowość: Mosina
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mosina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253537
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00223730
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1.1 Zakres zamówienia polega na rozbudowie budynku Szkoły podstawowej (II Etap) na terenie działek 149/5 i 150/9, obręb Krosinko, gm. Mosina położonych przy ul. Wiejskiej w Krosinku. Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch etapach:
1) Etap IIA obejmujący rozbudowę o część jednokondygnacyjną (m.in.: salę sportową, salkę korekcyjną, szatnie) oraz rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, usunięcie nasadzeń kolidujących z inwestycją, przesadzenie drzew oraz wykonanie dojścia i dojazdu (w tym budowa drogi pożarowej z placem manewrowym), miejsc parkingowych i placów, osłon śmietnikowych.
2) Etap IIB obejmujący rozbudowę o część dwukondygnacyjną (m.in.: świetlicę, dwie sale lekcyjne), rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz wykonanie dojść.
Projektowany obiekt ma być niepodpiwniczony z dachem spadzistym, krytym dachówką. Budynek zaprojektowano bez barier architektonicznych, a wszystkie pomieszczenia przystosowane będą do poruszania się po nich przez osoby niepełnosprawne.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki tj.:
- przedmiar robót - załącznik nr 4a do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ
- dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 1-3 do umowy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 4 do umowy,
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
1.3 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Po zmianie:
1.1 Zakres zamówienia polega na rozbudowie budynku Szkoły podstawowej na terenie działek 149/5
i 150/9, obręb Krosinko, gm. Mosina położonych przy ul. Wiejskiej w Krosinku. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę o część jednokondygnacyjną (m.in.: salę sportową, salkę korekcyjną, szatnie) oraz rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, usunięcie nasadzeń kolidujących z inwestycją, przesadzenie drzew oraz wykonanie dojścia i dojazdu (w tym budowa drogi pożarowej z placem manewrowym), miejsc parkingowych i placów, osłon śmietnikowych.
1.2 Projektowany obiekt ma być niepodpiwniczony z dachem spadzistym, krytym dachówką. Budynek zaprojektowano bez barier architektonicznych, a wszystkie pomieszczenia przystosowane będą do poruszania się po nich przez osoby niepełnosprawne.
1.3 Stosownie do art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że przedmiot zamówienia wykona z zachowaniem przepisów tejże ustawy,
w szczególności: art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej: poprzez zapewnienie wolnych od barier przestrzeni przy wejściu do budynku jak również w ciągach komunikacyjnych.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki tj.:
- przedmiar robót - załącznik nr 4a do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ
- dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 1-2 do umowy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 3 do umowy,
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
1.5 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
6. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zamówienia podstawowego o roboty przewidziane w Etapie IIB -Załącznik nr 2, stanowiący załącznik nr 3 do Umowy (Opcja). Prawo opcji zmniejszające zakres zamówienia podstawowego stanowić będzie maksymalnie 25% wartości zamówienia podstawowego.
6.1.Zakres rzeczowy zadania objętego prawem opcji ujęty został w dokumentacji zamówienia wraz
z załącznikami dokumentacja zamienna – Załącznik nr 2, stanowiący załącznik nr 3 do Umowy (rysunki zamienne i opisy dla części: Architektura, Zagospodarowanie terenu, Konstrukcji, Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne).
6.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji w przypadku, gdy :
a) nie zakończy się postępowanie w sprawie eksmisji byłego najemcy z lokalu w budynku mieszkalnym przewidzianym do rozbiórki lub
b) przed upływem terminu określonego w pkt 6.3 poniżej nie zostanie opuszczony lokal przez byłego najemcę lub
c) wystąpi inne zdarzenie stanowiące przeszkodę formalną lub prawną niezależną od Zamawiającego uniemożliwiającą realizację Etapu IIB inwestycji.
6.3.Skorzystanie przez Zamawiającego z Opcji może nastąpić do 5 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu IIA.
Zasady skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy (załączniku nr 5 do SWZ).
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.11. Zamawiający przewiduje wznowienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 (art. 305 pkt 1 ustawy) ustawy i planowane jest do udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmujących realizację robót budowalnych ujętych w Etapie IIB polegających na rozbudowie o część dwukondygnacyjną (m.in.: świetlicę, dwie sale lekcyjne), rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz wykonanie dojść.
Ww. zamówienie zostało ujęte w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Rozpoczęcie procedury wskazanej w ww. przepisie nastąpi w przypadku:
a) zakończenia postępowania w sprawie eksmisji byłego najemcy z lokalu w budynku mieszkalnym przewidzianym do rozbiórki lub
b) opuszczenia lokalu przez byłego najemcę w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
c) wystąpi inne zdarzenie usuwające przeszkodę formalną lub prawną niezależną od Zamawiającego umożliwiającą realizację Etapu IIB inwestycji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedmiot wznowienia polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmujących realizację robót budowalnych ujętych w Etapie IIB polegających na rozbudowie o część dwukondygnacyjną (m.in.: świetlicę, dwie sale lekcyjne), rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz wykonanie dojść.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 11 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu IIA, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający przewiduje maksymalny termin pisemnego poinformowania Wykonawcy o braku zastosowania prawa opcji tj. braku realizacji Etapu II B, maksymalnie do 5 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy dla Etapu II A.
Po zmianie:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 11 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Wraz z ofertą należy złożyć:
1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w tym o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ).
1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy), do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3b do SWZ.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP („ (…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 8 do SWZ.
1.5. Kosztorysy ofertowe dla:
a) Etap II – sporządzony na podstawie dokumentacji i przedmiaru o nazwie „KROSINKO ETAP II_PRZEDMIAR.pdf”
b) Etap IIA - sporządzony na podstawie dokumentacji i przedmiaru o nazwie „KROSINKO ETAP IIA_PRZEDMIAR.pdf”
c) Etap IIB - sporządzony na podstawie dokumentacji i przedmiaru o nazwie „KROSINKO ETAP IIB_PRZEDMIAR.pdf”
1.6. Dowód wniesienia wadium:
1.6.1. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ust. 6 Rozdziału XXII SWZ;
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1.6.2. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu.
1.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Szczegóły w rozdziale XVI ust. 3 SWZ.
Po zmianie:
1. Wraz z ofertą należy złożyć:
1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w tym o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ).
1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy), do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3b do SWZ.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP („ (…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 8 do SWZ.
1.5. Kosztorys ofertowy uproszczony dla Etap IIA - sporządzony na podstawie dokumentacji i przedmiaru o nazwie „KROSINKO ETAP IIA_PRZEDMIAR.pdf” – jako dokument pomocniczy.
1.6. Dowód wniesienia wadium:
1.6.1. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ust. 6 Rozdziału XXII SWZ;
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1.6.2. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu.
1.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Szczegóły w rozdziale XVI ust. 3 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-16 09:00
Po zmianie:
2023-06-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-16 09:30
Po zmianie:
2023-06-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-15
Po zmianie:
2023-07-29
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gmin Mosina, Puszczykowo, Czempiń
- "Reintrodukcja popielicy (Glis glis) i orzesznicy (Muscardinus avellanarius) w Wielkopolskim Parku Narodowym"
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.