Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00197912/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3131a84-e345-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3131a84-e345-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto ostrów Wielkopolski oraz członków Ochotniczej Straży Pożarnej od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 12 miesięcy.
3.1. Zamówienie obejmuje:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności zamawiającego w zakresie:
- Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w następujących dokumentach:
1) Program Ubezpieczenia - załącznik nr 5,
2) Wykaz majątku - załącznik nr 6, w tym:
informacje ogólne – tabela nr 1,
wykaz budynków i budowli – tabela nr 2,
wykaz sprzętu elektronicznego – tabela nr 3,
wykaz środków trwałych i wyposażenia – tabela nr 4,
wykaz lokalizacji – tabela nr 5,
wykaz szkód – tabela nr 6.
3.3. Wymagania określone przez zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2283 ze zmianami)
2) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548731,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA TU S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070006155
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usuwanie azbestu i materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Dostawa głowicy przezprzełykowej do aparatu echokardiograficznego dla Oddziału Kardiologicznego
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo - zasadowej.
- Zakup energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa łóżek obserwacyjnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Psychiatrii
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Karpacz
- Ubezpieczenie Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie
- Wycieczka do Warszawy dla studentów i pracowników UPH dnia 24 października 2023 r. organizowana przez Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą.
- Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej ARiMR w roku 2024.
- Wyjazd studyjny do Paryża
- Ubezpieczenie majątku Gminy Mściwojów oraz jednostek organizacyjnych
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.