Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00226455/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00243100/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie
przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 28
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 47 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2370d68-48bd-4720-9dc1-2ad9f0e9c1741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninieprzy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2370d68-48bd-4720-9dc1-2ad9f0e9c174
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129144/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace remontowe w Sądzie Rejonowym w Koninie w 2025r. Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach 456/173, 456/174, 456/175.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.21.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 492197,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177612,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na wymianie istniejących aluminiowo-szklanych dwuskrzydłowych drzwi wew. i zew. zlokalizowanych pomiędzy holem głównym a wiatrołapem na projektowane aluminiowo- szklane dwuskrzydłowe drzwi wew. i zew., bezklasowe z naświetleniem zlokalizowanym nad skrzydłami drzwiowymi, wyposażonych w napęd wraz z zestawem czujników ruchu i czujników bezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji stanowi skompletowana dokumentacja projektowa stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ:
1) Projekt wykonawczy;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (ogólna i szczegółowe);
3) Przedmiar robót – jako materiał pomocniczy dla realizacji robót i przygotowania oferty.
Zgodnie z zapisami art. 131 ust. 2 pkt. 1 w związku z art. 266 PZP, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy (opis STWIOR, pkt. 11.3), celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót, organizacji placu budowy, transportu wielkogabarytowego, dźwigów, wywozu gruzu i nieczystości, lokalizacji innych niezbędnych elementów placu robót itp. oraz wszystkie związane z tym pochodne, jak pozwolenia, wyłączenia, zajęcie pasa, rozbiórki, uwzględnienie ewentualnych interesów osób trzecich itd. Do wyceny należy również przyjąć koszt likwidacji placu budowy (w tym likwidacji części zdemontowanych drzwi), uprzątnięcia terenu, przywrócenia stanu pierwotnego. (opis STWIOR, pkt. 11.3).
Wizji lokalnej należy dokonać przed dniem złożenia oferty pod rygorem odrzucenia oferty w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionymi osobami:
- Marta Walentynowicz- tel. 63 240 47 02, e-mail: zamowienia@konin.sr.gov.pl;
- Paulina Lizińska - tel. 63 240 47 03, e-mail: zamowienia@konin.so.gov.pl.
Wykonawca w dniu wizji na dowód jej odbycia wpisze się w wykaz w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający podczas wizji nie odpowiada na pytania, nie zwoła zebrania Wykonawców.
Uwaga: Część rysunkowa, zawarta w projekcie wykonawczym, zawiera szczegółowe detale rysunkowe, w zakresie których – przyjęte rozwiązania projektowe, w tym parametry techniczne wyrobów budowlanych – stanowią odwzorowanie stanu istniejącego oraz referencyjnego z jakim mamy do czynienia dla zadania określonego dokumentacją, w sposób aby w stanie zrealizowanym i wykończeniowym stanowiło ono komplet funkcjonalno – użytkowy o parametrach tożsamych jakościowo, jak dla stanu przed remontem oraz spełniających założenia dla zmian jakie opisuje Dokumentacja Projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Przeprowadzenie certyfikowanego kursu technologii łączenia
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





