eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Miejsca rekreacji w Gminie Bojanowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Miejsca rekreacji w Gminie Bojanowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Miejsca rekreacji w Gminie Bojanowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1500ae4e-f20f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142342,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Wyposażenie miejsca rekreacji w miejscowości Trzebosz w następujące urządzenia:
- huśtawka podwójna (z siedziskiem płaskim i kubełkowym)
- huśtawka równoważna
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem nr 6 do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu „Wielkopolska Odnowa Wsi” w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 34264 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Wyposażenie placu zabaw przy stadionie w Tarchalinie przy boisku sportowym w następujące urządzenia:

- ślizg dodatek do piramidy linowej

- zjeżdżalnia rurowa dodatek do piramidy linowej

UWAGA: ślizg i zjeżdżalnia rurowa muszą być kompatybilne z istniejącą Piramidą linową.
UWAGA: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem nr 6 do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu „Wielkopolska Odnowa Wsi” w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 36066,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Wyposażenie placu zabaw na terenie Gminy Bojanowo - doposażenie placu zabaw w Gościejewicach w następujące urządzenia:

- duży zestaw zabawowy

- karuzela linowa

Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projekcie, będącym załącznikiem do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia mają na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane w ramach operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 42923,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Wyposażenie placu zabaw w miejscowościach:
- Pakówka w następujące urządzenia:
• fitness podwójny: „narciarz” + „biegacz” na wspólnym pylonie
• bujak 4 os. (huśtawka podwójna wagowa)
- Szemzdrowo w następujące urządzenia:
• fitness podwójny: „narty biegowe” + „wyciskanie siedząc” na wspólnym pylonie
• huśtawka wagowa
Szczegółowa charakterystyka urządzeń zawarta jest w projektach oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących zał. nr 6 do SWZ , będącym załącznikiem do niniejszego przetargu. Przykładowe wizualizacje urządzeń zabawowych zawarte tym załączniku mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy i informacyjny. Ze względu na wielką różnorodność typów urządzeń, wykończenia poszczególnych elementów, dekoracji, stylów, form - zawarte zdjęcia maja na celu przybliżenie wyglądu urządzeń.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w rozdziale XXI SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 29088,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42337,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42337,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42337,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGICNETS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 4

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 55-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42337,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43729,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43729,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43729,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGICNETS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 4

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 50-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43729,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.