eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biłgoraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 88

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4516390f-bf26-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055252/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowosci Sól oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia - „Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól”, której zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności:
Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól (m.in. wymianę stolarki okiennej
i drzwiowej zewnętrznej, ocieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad ostatnią kondygnacją, izolację przeciwwilgociową ścian piwnic i fundamentowych, wymianę konstrukcji i pokrycia dachu, wymianę instalacji odgromowej, wymianę instalacji i opraw oświetleniowych na energooszczędne LED, montaż instalacji fotowoltaicznej)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1a do SWZ – Dokumentacja projektowa (część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Sól”) na który składają się następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno-budowlany
2) Projekt techniczny - konstrukcja
3) Projekt wykonawczy – konstrukcja
4) Projekt techniczny/wykonawczy – branża elektryczna
5) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR)
6) Projekt Zagospodarowania Terenu

Uwagi do dokumentacji:
• Fragmenty elewacji segmentu D (od strony segmentu C) oraz segmentu C (od strony segmentu E) należy wykonać z materiałów niepalnych (wełna mineralna). Są to powierzchnie ścian przylegające do granicy strefy pożarowej.
• Na granicy stref pożarowych, tj. pomiędzy segmentem E a segmentem oznaczonym na PZT numerem 5, należy wykonać ścianę oddzielenia p.poż. wysuniętą poza lico ściany na odległość 30 cm, wykonaną z cegły ceramicznej pełnej licowej klasy 15 MPa na zaprawie cem-wap. klasy M2,5. Przewiązanie z istniejącym murem na kotwy rozporowe. Kotwy stalowe rozporowe M8x163/100 montowane co 6 spoinę poziomą, w ilości 2 kotwy/przewiązanie.
W/w zmiany do dokumentacji zostały uwzględnione w odrębnym dziale w przedmiarze robót i należy je uwzględnić w kalkulacji ofertowej.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) i 2) SWZ oraz SSTWiOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. 1) i 2) lub SSTWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 3488417,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy”, której zakres obejmuje w szczególności:
Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły
w miejscowości Ciosmy, który aktualnie składa się z segmentu dydaktycznego oraz z segmentu mieszkalnego (3 mieszkania). Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę segmentu dydaktycznego w którym poziom piwnic i parteru pełnić będzie funkcję oświatowo-wychowawczą, natomiast piętro funkcję mieszkalną (5 mieszkań socjalnych). W istniejącym segmencie mieszkalnym budynku zakres robót obejmuje prace remontowe tj. remont kotłowni służącej do ogrzewania całego budynku, remont instalacji c.o. i wod-kan. oraz remont elewacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa (część 2 zamówienia – „ Przebudowa
i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły w miejscowości Ciosmy”) na który składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlano-wykonawczy - branża budowlana
2) Projekt wykonawczy – branża sanitarna
3) Projekt wykonawczy - branża elektryczna,
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR)
5) Projekt Zagospodarowania Terenu
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) i 2) SWZ oraz SSTWiOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. 1) i 2) lub SSTWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 2931120,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3881257,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5038295,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3881257,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651373284

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3881257,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3135005,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3135005,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTY ENERGY Paweł Kmieć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181758431

7.3.3) Ulica: Krzeszowska

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3135005,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.