eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont i aranżacja sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 2 im. Fryderyka Chopina w Warszawie - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i aranżacja sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 2 im. Fryderyka Chopina w Warszawie – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 2 im. Fr. Chopina w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 619-21-54

1.5.8.) Numer faksu: (22) 619-21-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm2chopin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm2chopin.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.e-cea.pl/1609/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i aranżacja sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 2 im. Fryderyka Chopina w Warszawie – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318e0f1b-1eda-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00160279/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i aranżacja sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 2 im. Fryderyka Chopina w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192451/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2554083,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i aranżacją sali koncertowej w budynku PSM I stopnia nr 2 im. F. Chopina w Warszawie przy ulicy Namysłowskiej 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia w postaci sprzętu i urządzeń wchodzących w skład n/w systemów:
a) nagłośnienia frontalnego,
b) nagłośnienia sceny,
c) mikrofonów bezprzewodowych,
d) mikrofonów przewodowych,
e) realizacji dźwięku,
f) projekcji,
g) komunikacji bezprzewodowej,
h) oświetlenia sceny,
i) stałej mechaniki scenicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Poprzez publikację w dniu 27.09.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00192451/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późniejszymi zmianami), przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 2.532.350,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.10.2021 roku zostały złożone 3 oferty.
Największa ilość punktów i tym samym ofertą, która mogła być uznana za najkorzystniejszą, uzyskała oferta złożona przez Moris-Polska Spółka z o. o. z Warszawy z zaproponowaną ceną w wysokości 3.978.437,55 zł.
Mając powyższe na uwadze, uwzględniając wartość złożonej oferty oraz wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) w/w ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3944000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4166816,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.