eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wzmocnienie pod³o¿a i poprawa systemu odwodnienia na odcinku drogi ekspresowej S19 (obwodnica Janowa Lubelskiego) w km oko³o 19+810 do km 19+905



Og³oszenie z dnia 2023-06-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wzmocnienie pod³o¿a i poprawa systemu odwodnienia na odcinku drogi ekspresowej S19 (obwodnica Janowa Lubelskiego) w km oko³o 19+810 do km 19+905

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIA£ w LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zarz±dzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie pod³o¿a i poprawa systemu odwodnienia na odcinku drogi ekspresowej S19 (obwodnica Janowa Lubelskiego) w km oko³o 19+810 do km 19+905

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e1a87c2-0385-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00247846

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00128962/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Roboty dodatkowe zwi±zane z zabezpieczeniem drogi i popraw± odwodnienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pe³en opis zosta³ zamieszczony w SWZ w TOM I IDW pkt 14. Postêpowanie prowadzone jest w j. polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/. Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp. o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na Platformie zakupowej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. Zamawiaj±cy wyznacza Pana A. Kozaka do kontaktowania siê z Wykonawcami. Instrukcja korzystania z Platformy: w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po wprowadzeniu danych u¿ytkownika, tj. adresu e-mail oraz has³a, zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê; w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego. Po wype³nieniu Formularza Rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych). Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce podpisów: odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature), dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature), -odno¶nie podpisu osobistego: w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie
mo¿e przekraczaæ 5 MB, dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis
wewnêtrzny (otoczony),dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym, - odno¶nie podpisu zaufanego: wielko¶æ plików nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie.xml). Po podpisaniu plików, a przed ich za³±czeniem na Platformê zaleca siê dokonanie
weryfikacji kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument by³ podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 Mb/s; komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata), zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej – sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”). Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych przepisami prawa tj.m.in.:.doc,.docx,.txt,.xls,.xlsx,ppt,.csv,.pdf,.jpg,.git,
.png,.tif,.dwg,.ath,.kst,.zip,przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacief.pdf. Maks. rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email: kancelaria@gddkia.gov.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu
e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz og³oszenie pkt RODO (obowi±zek informacyjny).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O/LU.D-3.2411.11.2023.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w nastêpuj±cym zakresie:
• wykonanie badañ geofizycznych pod³o¿a w postaci tomografii elektrooporowej;
• wykonanie iniekcji niskoci¶nieniowej w celu likwidacji i ograniczenia rozwoju zjawisk krasowych;
• odtworzenie geometrii skarp nasypów;
• korekta niwelety rowów drogowych – zwiêkszenie spadków dna rowu;
• wykonanie na skarpach nasypu i w rowach szczelnej membrany w formie
materacy gabionowych grubo¶ci 17 cm u³o¿onych na geomembranie PEHD
o grubo¶ci 1,0 mm jednostronnie ryflowanej i warstwie geow³ókniny
separacyjnej o gêsto¶ci min. 400 g/m2;
• likwidacja istniej±cych piezometrów wraz z ich odtworzeniem poza stref± rowów;
• u³o¿enie wzd³u¿ krawêdzi nawierzchni drogi S19 prefabrykowanego trójk±tnego ¶cieku systemowego KPED 01.05 wraz z wykonaniem ¶cieków naskarpowych z systemowych prefabrykatów KPED 01.25.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45243510-0 - Budowa nasypów

71332000-4 - Geotechniczne us³ugi in¿ynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Przewiduje siê mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ do wysoko¶ci 2 051 232,68 PLN (netto), któr± to warto¶æ uwzglêdniono w wyliczeniu ³±cznej szacunkowej warto¶ci niniejszego zamówienia. W przypadku posiadania niezbêdnych ¶rodków, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy zamówienia podstawowego mog± zostaæ udzielone zamówienia, polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robot jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt
Okres gwarancji – 20% = 20 pkt
Termin realizacji zamówienia – 20% = 20 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu)
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania lub czê¶ci zadania o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 PLN brutto, zrealizowanego w ci±gu drogi/ulicy min. klasy G, polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi/ulicy, lub budowie, przebudowie lub remoncie systemu odwodnienia drogi/ulicy w ramach którego wykonywane by³y równie¿ iniekcje niskoci¶nieniowe.

Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).

Za wykonane uznane zostan± zadania zakoñczone i potwierdzone, np. protoko³em odbioru koñcowego lub innym równowa¿nym dokumentem.

b) dotycz±cej osób
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.

Osoba proponowana do pe³nienia funkcji - Kierownik Robót bran¿y drogowej:
wymagana liczba osób: jedna osoba.
Do¶wiadczenie zawodowe:
Do¶wiadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 PLN brutto, zrealizowanego w ci±gu drogi/ulicy min. klasy G, polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi/ulicy, lub budowie, przebudowie lub remoncie systemu odwodnienia drogi/ulicy, wykonanego w ramach odrêbnego zamówienia lub w ramach budowy, przebudowy lub remontu drogi/ulicy, lub robót budowlanych polegaj±cych na wznoszeniu kompletnych obiektów budowlanych w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej, na którym osoba ta pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, Kierownika robót bran¿y drogowej lub Inspektora nadzoru specjalno¶ci drogowej.

Osoba proponowana do pe³nienia funkcji - Kierownik Robót geotechnicznych:
wymagana liczba osób: jedna osoba.
Do¶wiadczenie zawodowe:
Do¶wiadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000 PLN brutto, zrealizowanego w ci±gu drogi/ulicy min. klasy G, polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi/ulicy, wykonanego
w ramach odrêbnego zamówienia lub w ramach budowy, przebudowy lub remontu drogi/ulicy, lub robót budowlanych polegaj±cych na wznoszeniu kompletnych obiektów budowlanych w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej, na którym osoba ta pe³ni³a funkcjê Kierownika robót geotechnicznych lub Inspektora nadzoru geotechnicznego.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony:
- w pkt 8.2.4. lit. a) IDW musi spe³niæ w ca³o¶ci, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- w pkt 8.2.4. lit. b) IDW mo¿e wykazaæ dowolny Wykonawca spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wraz z ofert± - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
b) na wezwanie Zamawiaj±cego - o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty
te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
Okres 5 lat, o którym mowa powy¿ej liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 43 000,00 PLN (s³ownie: czterdzie¶ci trzy tysi±ce z³otych 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4. lit. a) IDW wykazuje, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2) w pkt. 8.2.4 lit. a) IDW wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 10.8. IDW sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 10.7. IDW sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z PPU.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy:
1)odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do
Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3)pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ pkt. 18.3. IDW;
5) zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt.11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z
pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
6) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
7) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.8. i 13.4. IDW;
8) Zamawiaj±cy wymaga wykonania zamówienia maksymalnie w terminie 5 m-cy od dnia zawarcia umowy z wy³±czeniem okresów zimowych tj. od 15 grudnia do 15 marca. Wykonawca mo¿e skróciæ ten termin do 4 lub 3 m-cy, za co otrzyma punkty w kryterium oceny ofert "Termin realizacji zamówienia".
9) Przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy dokona aktualizacji weryfikacji przes³anek wykluczenia, o których mowa w pkt. 9.1. ppkt 2) IDW

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.