eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec"Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Woli Wi±zowej - formu³a zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2021-10-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Woli Wi±zowej – formu³a zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RUSIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934708

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluñska 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rusiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-438

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rusiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Woli Wi±zowej – formu³a zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93be8c10-3565-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00247647

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004621/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Woli Wi±zowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.e-bip.pl/start/57

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.e-bip.pl/start/57

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu – Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Oferta wymaga zaszyfrowania. Mechanizm szyfrowania ma miejsce bezpo¶rednio na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby zaszyfrowaæ plik, musi na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl odnale¼æ niniejsze postêpowanie. Po wej¶ciu w jego szczegó³y odnajdzie przycisk umo¿liwiaj±cy szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiêtuje, w którym postêpowaniu Wykonawca zaszyfrowa³ ofertê. Tak przygotowany plik nale¿y przes³aæ przez formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GB3.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Woli Wi±zowej – formu³a zaprojektuj i wybuduj”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44621200-1 - Kot³y grzewcze

44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±

71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne us³ugi in¿ynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ Zamawiaj±cy ¿±da na wezwanie, nastêpuj±cych dokumentów:

a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ);

b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy

(wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zaistnienie sytuacji pozwalaj±cej na obni¿enie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynno¶ci, zastosowania alternatywnych rozwi±zañ technologicznych).
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji;
c) w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, szczególnie zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±ce powstaniem szkody niewspó³miernie wiêkszej ni¿ spowodowana dzia³aniem lub zaniechaniem;
d) zaistnienie konieczno¶ci wykonania robót zamiennych.
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
b) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony ¶rodowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji spo³ecznej;
c) wyst±pienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych (np.: wichury, ulewy, ¶nie¿yce, gradobicie) mog±cych spowodowaæ zniszczenie robót lub konieczno¶æ wstrzymania robót ze wzglêdu na zachowanie re¿imów technologicznych (temperatura, wilgotno¶æ).
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 mog± byæ wprowadzone wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia wykonawca mo¿e wyst±piæ do zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany.
3. Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, bêdzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wyst±pienia opisanych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê zakresu/sposobu wykonania ¶wiadczenia lub zmianê terminu realizacji, i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci – zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego.
4. Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu – Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.