Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00219189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00229815/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00234094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnych artykułów gospodarczych, wyposażenia kuchennego i gastronomicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPO1@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.nbp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnych artykułów gospodarczych, wyposażenia kuchennego i gastronomicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdae9d47-25d4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219189/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-MM-241-0393/DA/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139770,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów gospodarstwa domowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.5.) Wartość części: 28786,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia gastronomicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.5.) Wartość części: 74782,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów gastronomicznych i drobnych gospodarczych4.5.3.) Główny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.5.) Wartość części: 36202,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, a której Zamawiający nie może zwiększyć do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68781,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68781,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona dla tej
części podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





