eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówZakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( zamiatarki)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( zamiatarki)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 69 543

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://eurzad.finn.pl/gmsianow/#!/zamowienia https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( zamiatarki)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3150ef53-2666-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001719/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( zamiatarki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego ( zamiatarki z pługiem śnieżnym ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 06.10.2021 r. na podstawie ogłoszenia
o zamówieniu nr opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych 2021/BZP 00214273/01 (BZP) w dniu 06.10.2021 r. Postępowanie to prowadzone było w trybie podstawowym / wariant 1, czyli wariant bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP) – dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP oraz inne dokumenty zamówienia i informacje bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem opublikowane zostały na stronie Zamawiającego i na miniPortalu: https://eurzad.finn.pl/gmsianow/#!/zamowienia; https://miniportal.uzp.gov.pl/
W ramach informacji zamieszczonych w tym formularzu na miniPortalu zupełnie omyłkowo (na skutek nieuwagi) w dniu 21.10.2021 roku nadano status: unieważnione. 22.10.2021 roku, godz. 07:37 postępowanie wznowiono.
Powyższa sytuacja mogła jednak wprowadzić w błąd Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i złożeniem ofert.
Ustalonej w ramach tworzenia formularza postępowania w miniPortalu klasyfikacji statusu prowadzenia danego postępowania nie dało się już jednak zmienić / zmodyfikować – z uwagi
na ograniczenia techniczne systemu (miniPortal nie posiada funkcjonalności umożliwiającej zmianę tej informacji). Jednocześnie wyświetlająca się na stronie głównej miniPortalu (w ramach wykazu postępowań) informacja o statusie prowadzonego postępowania – w kontekście błędnego określenia tegoż na gruncie tego postępowania – może wprowadzać w błąd i potencjalnie mieć wpływ na postępowanie, jako że jest to w szczególności jedno
z podstawowych kryteriów (filtrów) wyszukiwania postępowań zamówieniowych w systemie miniPortal. Może więc zdarzyć się sytuacja, iż w związku z nieprawidłowo określonym statusem postępowania na gruncie formularza postępowania w miniPortalu informacja o tym postępowaniu mogłaby nie dotrzeć do podmiotu, który potencjalnie byłby zainteresowany ubieganiem się o to zamówienie, stąd też zaistniały błąd (choć omyłkowy i nieświadomie popełniony) mógłby w sposób nieuprawniony zaburzyć konkurencyjność na gruncie tego postępowania.
W świetle tegoż, zaistniała w tym postępowania sytuacja – omyłkowe określenie błędnej klasyfikacji statusu postępowania w systemie miniPortal (niemożliwe do poprawy / skorygowania) – spowodowała uzasadnioną okolicznościami konieczność unieważnienia tego postępowania, jako że obarczone jest ono nieusuwalną wadą proceduralną. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstaw unieważnienia postępowania przewidzianych w art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.