Og³oszenie z dnia 2021-10-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00070002/01 - Wynik z dnia 2022-02-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Ekspertyz S±dowych im. Prof. dra Jann Sehna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120877693
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 48 126185700
1.5.8.) Numer faksu: 48 124228900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ies@ies.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ies.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d164e61-358e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00246406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011605/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.gov.pl/web/ies/zamowienia-publiczne3,https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot.korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w za³±czniku nr 10 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w za³±czniku nr 10 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.240.13.2021.BM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego przy pomocy pracowników ochrony us³ugi sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osόb przebywaj±cych na terenie Zamawiaj±cego oraz mienia sk³adaj±cego siê z budynku Instytutu Ekspertyz S±dowych przy ul. Westerplatte 9 w Krakowie, jego pomieszczeñ oraz rzeczy ruchomych znajduj±cych siê w tych pomieszczeniach, obs³udze portierni w budynku Instytutu oraz dora¼ne od¶nie¿anie chodników przylegaj±cych do posesji Instytutu w czasie opadów ¶niegu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Us³ugi portierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-30 do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30 % zamówienia podstawowego dotycz±cego przedmiotu zamówienia opisanego w pkt III SWZ, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie bêdzie mo¿liwe w przewidzianym terminie zawarcie nowej umowy o ¶wiadczenie us³ug ochrony.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Wykonawcy w ¶wiadczeniu us³ug ochrony osób i mienia, liczone czasem nieprzerwanego funkcjonowania na rynku (decyduje data uzyskania pierwszej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, a nie data rejestracji firmy) :1) w przypadku, gdy Wykonawca funkcjonuje na rynku do 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert – 0 pkt., 2) w przypadku, gdy Wykonawca funkcjonuje na rynku powy¿ej 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert – 10 pkt.
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w budynkach przeznaczonych na potrzeby u¿yteczno¶ci publicznej, wynosz±ce minimum 3 lata pracy na stanowisku pracownika ochrony w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej:1) 0 pracowników – 0 pkt., 2) 1 – 2 pracowników – 5 pkt., 3) 3 - 5 pracowników – 15 pkt., 1) 6 i wiêcej pracowników – 30 pkt.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.1) Posiada wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838 z pó¼niejszymi zmianami). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ koñcowy termin realizacji niniejszego zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
3.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê ryzyka nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100),
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1) w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nadal wykonywanych, co najmniej 5 us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia ¶wiadczonych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, w tym co najmniej
3 us³ugi ¶wiadczone na rzecz jednostek wymiaru sprawiedliwo¶ci,
o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ ka¿da, przy czym:
a) je¿eli us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
b) okres wykonywania us³ugi wynosi³ co najmniej 12 miesiêcy,
c) us³uga ¶wiadczona by³a na podstawie oddzielnej umowy
4.2) zatrudnia co najmniej 25 pracowników w przeliczeniu na pe³ny wymiar czasu pracy i osi±ga co najmniej 30 % wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zaliczonych do stopni niepe³nosprawno¶ci przewi+dzianych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
i braku podstaw do wykluczenia oraz w celu potwierdzenia, ¿e spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do formularza KARTY OFERTOWEJ (za³±cznik nr 1 do SWZ) nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) kalkulacjê cenow± zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³niania warunki udzia³u w postêpowaniu,
3) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postêpowaniu,
4) aktualn± na dzieñ sk³adania ofert koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, przy czym okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ koñcowy termin realizacji niniejszego zamówienia.
5) wydruk wygenerowany ze strony https://ems.ms.gov.pl odpowiadaj±cy odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiêbiorców KRS albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do CEIDG, wygenerowane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, nale¿y do oferty do³±czyæ równie¿ umowê spó³ki oraz za¶wiadczenia wszystkich wspólników o prowadzeniu dzia³alno¶ci gospodarczej,
6) wykaz zrealizowanych w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych co najmniej 5 us³ug ca³odobowej ochrony osób
i mienia ¶wiadczonych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, w tym co najmniej 3 us³ugi ¶wiadczone na rzecz jednostek wymiaru sprawiedliwo¶ci,
o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ ka¿da, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi ich nale¿yte wykonanie lub wykonywanie. W wykazie nale¿y uwzglêdniæ us³ugi realizowane przez Wykonawcê samodzielnie oraz wspólnie (w konsorcjum) z innym Wykonawc±;
7) wykaz pracowników (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, którzy bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e wszystkie osoby wymienione w wykazie posiadaj± wa¿ny wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca, najpó¼niej w dniu zawarcia umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu za¶wiadczenia o wpisie na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, dla wszystkich pracowników przeznaczonych do wykonywania zamówienia, tj. koordynatora oraz osób przewidzianych do pe³nienia ochrony;
8) aktualn± na dzieñ sk³adania ofert polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê ryzyka nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100),
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia i dokumenty maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.1) Posiada wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838 z pó¼niejszymi zmianami). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ koñcowy termin realizacji niniejszego zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
3.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê ryzyka nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100),
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1) w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nadal wykonywanych, co najmniej 5 us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia ¶wiadczonych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, w tym co najmniej
3 us³ugi ¶wiadczone na rzecz jednostek wymiaru sprawiedliwo¶ci,
o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ ka¿da, przy czym:
a) je¿eli us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
b) okres wykonywania us³ugi wynosi³ co najmniej 12 miesiêcy,
c) us³uga ¶wiadczona by³a na podstawie oddzielnej umowy
4.2) zatrudnia co najmniej 25 pracowników w przeliczeniu na pe³ny wymiar czasu pracy i osi±ga co najmniej 30 % wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zaliczonych do stopni niepe³nosprawno¶ci przewidzianych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona przez Wykonawcê wed³ug tre¶ci postanowieñ niniejszej SWZ oraz wed³ug tre¶ci formularza oferty i za³±czników do SWZ, w szczególno¶ci oferta winna zawieraæ:a. wype³niony i podpisany formularz oferty („Karta ofertowa”) wraz z za³±cznikami (wype³nionymi i uzupe³nionymi lub sporz±dzonymi zgodnie z ich tre¶ci±).
b. orygina³ pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw) lub notarialnie po¶wiadczon± kopiê,
o ile oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika [wymagane w szczególno¶ci, gdy ofertê sk³adaj± podmioty wystêpuj±ce wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich cz³onków konsorcjum]. W tym przypadku, orygina³ pe³nomocnictwa lub notarialnie po¶wiadczonej kopii musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej (odrêbny plik) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê udzielaj±c± pe³nomocnictwa lub notariusza, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê nale¿y je skompresowaæ do jednego pliku archiwum w formacie *.zip.
c) potwierdzenie wniesienia wadium, je¿eli jest wnoszone w winnej formie ni¿ w pieni±dzu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przez dokonanie przelewu bankowego na rachunek Zamawiaj±cego w NBP O/O Kraków nr konta 32 1010 1270 0010 4913 9120 0000.
Za moment wniesienia wadium uwa¿a siê wpis na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. W przypadku z³o¿enia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, orygina³ dowodu wniesienia wadium musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej (odrêbny plik) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê uprawnion±, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê nale¿y skompresowaæ go do jednego pliku archiwum w formacie *.zip.
6. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powo³aæ siê na nazwê przetargu oraz numer sprawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia i dokumenty maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia – w zakresie,
w jakim powo³uje siê na ich zasoby – warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada tak¿e o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1, dotycz±ce tych podmiotów, a tak¿e przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niedopuszczalne jest powo³ywanie siê przez Wykonawcê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania do¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony fizycznej osób i mienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposa¿enia skoczka spadochronowego oraz urz±dzeñ i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wy¿ywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi cz³onkami rodzin przebywaj±cych na wczasach w zak³adowym o¶rodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 czê¶ci.
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i po¿arowego w trzech obiektach S±du Rejonowego w Kutnie
- Us³uga ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Piasecznie
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wroc³awiu
- OCHRONA OSÓB I MIENIA NALE¯¡CEGO DO REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BYDGOSZCZY
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Pomocy Spo³ecznej im. "Matysiaków" w Warszawie przy ul. Arabskiej 3.
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA PODCZAS TRZECH IMPREZ WYSTAWIENNICZO-TARGOWYCH
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.