Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00238467/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123
1.5.2.) Miejscowość: Milówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.milowka.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat, na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a7e379-3177-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000756/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu w formie leasingu operacyjnego na okres czterech lat na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238467/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy leasingu, w rozumieniu art. 7 pkt 4 ustawy fabrycznie nowego samochodu zwanego w dalszej części „pojazdem”, z opcją wykupu na koniec okresu trwania leasingu.
2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu:
a) forma leasingu: operacyjny z opcją wykupu;
b) okres leasingu – 48 miesięcy (raty płatne w okresach miesięcznych w terminach ustalonych w harmonogramie);
c) oprocentowanie stałe, raty niezmienne w całym okresie trwania umowy (koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w kwotę wynagrodzenia);
d) opłata wstępna: 10 % wartości przedmiotu zamówienia (płatna przed rejestracją pojazdu na podstawie wystawionej wcześniej faktury);
e) wartość wykupu: 10% (o skorzystaniu z prawa wykupu Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 14 dni przed zakończeniem okresu leasingu pojazdu);
f) waluta: PLN;
g) Wykonawca przedłoży harmonogram spłaty najpóźniej w dniu wydania przedmiotu leasingu;
h) Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia leasingu w formie weksla własnego in blanco, ani innej postaci zabezpieczenia leasingu;
i) Zamawiający wymaga przedstawienie wzoru umowy leasingowej lub ogólnych warunków umowy leasingowej (OWUL).
3. Minimalne wymagania w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia dla pojazdu stanowiącego przedmiot leasingu zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji, załącznik nr 4 do SWZ.
4. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce
przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne
wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 450 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a także warunki określone
w przepisach prawnych wspólnotowych UE, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów
normatywnych środowiskowych, tj. emisji dwutlenku węgla i zużycia energii.
5. W zakres obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, składających się na przedmiot
niniejszego zamówienia, wchodzi również udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu do korzystania w ramach leasingu operacyjnego
pojazd, a także usuwanie wad i wykonywanie innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady.
6. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach
i zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SWZ) oraz SWZ.
7. Dostawa nowego pojazdu w formie leasingu operacyjnego:
a) Miejsce dostarczenia pojazdu Zamawiającemu i jego odbiór przez Zamawiającego - siedziba Zamawiającego, ul. Jana Kazimierza 123, 34 -360 Milówka. Nr postępowania: RRG.271.11.2021 SWZ dla postępowania prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy p.z.p. (tryb podstawowy bez negocjacji).
b) Szkolenie: zapewnienie przeszkolenia co najmniej 2 pracowników w zakresie użytkowania
dostarczonego pojazdu.
c) Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, a następnie przekazany Zamawiającemu.
d) Dostawa pojazdu stanowiącego przedmiot postępowania powinna nastąpić po uprzednim
uzgodnieniu między stronami daty i godziny odbioru (termin ustalony co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem).
e) Dostawa pojazdu i jego przekazanie Zamawiającemu do używania, zostaną potwierdzone
protokołem odbioru podpisanym przez osoby upoważnione przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół powinien być sporządzony bez zastrzeżeń.
f) Wykonawca dokona rejestracji pojazdu, a następnie refakturuje koszt na rzecz Zamawiającego.
g) Wykonawca najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu przekaże Zamawiającemu wszelkie dane
niezbędne do jego ubezpieczenia.
8. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień - CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniał wymagania jakościowe określone w SWZ.
10. Zamawiający nie definiuje koloru pojazdu, marki, ani modelu.
11. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie musi być zgodny z opisem przedmiotu
zamówienia, który zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powzięciem informacji, iż do skutecznego zawarcia umowy leasingu operacyjnego niepodlegającej unieważnieniu w sprawie zamówienia publicznego potrzebna jest opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej zgodnie z art. 91 ust 2 pkt 2) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ze zm.), której w zakresie objętym postępowaniem Zamawiający nie posiada, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dlatego dalsze prowadzenie postępowania nie jest możliwe.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Średnioterminowy najem samochodów
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





