Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup umundurowania dla pracowników służby parku na podstawie obowiązującego Zarządzenia Dyrektora Nr 3/2019
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,343692,zamowienia-publiczne-powyzej-130-00000- zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup umundurowania dla pracowników służby parku na podstawie obowiązującego Zarządzenia Dyrektora Nr 3/20192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c967e6e-c9ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011050/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup sortów mundurowych - mundur wyjściowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/289/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kompletnego umundurowania wyjściowego dla pracowników Tatrzańskiego Parku Narodowego wg wzorów określonych w obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służb Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
2.1. Opis przedmiotu zamówienia, tj. specyfikacja oraz ilości, znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
2.2. Wykonawca musi zapewnia możliwość przymierzenia umundurowania każdemu pracownikowi TPN, w sklepie bądź siedzibie firmy podanej w ofercie, musi zapewniać pełny asortyment przedmiotu zamówienia oraz pełną rozmiarówkę tego asortymentu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu do siedziby Zamawiającego i późniejszy jej odbiór po weryfikacji rozmiarów na własny koszt.
2.3. punkt sprzedaży czynny minimum w dni robocze w godzinach 10.00-16.00
2.4. zamawiający w przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonych produktów może zażądać od Wykonawcy prób materiałów, z których wykonana jest odzież, do ewentualnego przeprowadzenia badań w celu weryfikacji wymaganych parametrów.
W przypadku niepotwierdzenia wymaganych parametrów koszty badań pokrywa Wykonawca, a Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu produkt spełniający wymagania Zamawiającego zgodnie z SWZ. W przypadku gdy Wykonawca powtórnie dostarczy produkt niezgodny z SWZ Zamawiający może rozwiązać z nim umowę z winy Wykonawcy i obciążyć go karą umowną.
2.5. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ zakupione umundurowanie musi być jednolite i spójne. Dostarczenie go przez rożnych wykonawców może spowodować rozbieżności kolorystyczne oraz techniczne (fason)
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18223200-0 - Kurtki
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18332000-5 - Koszule
18424000-7 - Rękawice
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233775,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244130,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233775,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Odzieżowe DRWAL Adam Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881008631
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233775,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie robót budowlanych w budynku głównym Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Renowacja szpitalnych klatek ewakuacyjnych oraz remont Kaplicy Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa implantów: stabilizacja piersiowo - lędźwiowa w korekcji kręgosłupa, stabilizacja transpedikularna, stabilizacja międzytrzonowa w technice MIS
- Dostawa nowego podnośnika koszowego teleskopowego.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem część wysoka i niska - III etap
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2024r. dla pracowników Nadleśnictwa Bircza.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Zakup umundurowania oraz instrumentów dla Gminy Krościenko Wyżne" CZĘŚĆ 2 "Zakup kurtek dla Gminy Krościenko Wyżne"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024
- Dostawa odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2024 roku
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Ełk w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.