Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195311/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4/TP/23 - DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH, SERÓW, TŁUSZCZY ORAZ JAJ KURZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 07 00
1.5.8.) Numer faksu: 17 853 54 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4/TP/23 - DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH, SERÓW, TŁUSZCZY ORAZ JAJ KURZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da19862-e4da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy produktów mleczarskich, serów, tłuszczy oraz jaj kurzych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232/4/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216746,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – PRODUKTY MLECZARSKIE1. Mleko krowie - CPV 15511000-3.
UHT sterylizowane, 2% tłuszczu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe: 1 l. Ilość: 35 l.
2. Śmietana - CPV 15512200-2.
18% tłuszczu, łagodnie ukwaszona, naturalnie gęsta. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Ilość: 1 100 kg.
3. Twaróg półtłusty krajanka – CPV 15542100-0.
produkt wykonany z mleka krowiego, konsystencja jednolita, zwarta, bez grudek. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe: 1 kg. Ilość: 5 000 kg.
4. Jogurt naturalny bez cukru – CPV 15551310-1.
produkt wykonany z mleka pasteryzowanego, zawierający kultury bakterii jogurtowych. Termin przydatności
do spożycia nie mniej niż 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe do 500 g. Ilość: 900 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15512200-2 - Śmietana tłusta
15542100-0 - Ser twarogowy
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 81626,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - SERY1. Ser topiony kostka – CPV 15542200-1.
Ser topiony (bloczki, kostka długa, różne smaki) – skład podstawowy: ser, mleko. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe: 100 g. Ilość: 580 kg.
2. Serek kanapkowy do smarowania pieczywa – CPV 15545000-0.
serek twarogowy, różne smaki, zawartość tłuszczu min. 18% w 100 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe od 125 do 200 g. Ilość: 1 800 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15542200-1 - Ser miękki
15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 42200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III - TŁUSZCZE1. Olej uniwersalny - CPV 15411100-3.
olej przejrzysty. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe: butelki z tworzyw sztucznych o objętości do 10 l. Ilość: 1 500 l.
2. Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa - CPV 15431000-8.
produkt będący miksem tłuszczy roślinnych (min. 40%) i mlecznych. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe: kostka 200 g. Ilość: 5 300 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 73420,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV – JAJA KURZEJaj kurzych – CPV 03142500-3.
Jaja kurze klasa A (M) (waga 53 – 63 gram) Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 20 dni od daty dostawy. Ilość: 30 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81626,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115105,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81626,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMAK Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151512446
7.3.3) Ulica: ul. Boczna Kasprowicza 11
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81626,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Makaronu Kazimierz Chrzanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006514
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 13
7.3.4) Miejscowość: Przecław
7.3.5) Kod pocztowy: 39-320
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMAK Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151512446
7.3.3) Ulica: ul. Boczna Kasprowicza 11
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Szkaradek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342409948
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 55
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- 13/TP/23 - DOSTAWY PRZYPRAW ORAZ MAKARONUDO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla pracowników i współpracowników BON UR "ZROZUMIEĆ I WESPRZEĆ - szkolenie warsztatowe w zakresie wsparcia i pracy ze studentami z niepełnosprawnością i za
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Jarosław, Przemyśl, Żurawica.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie Terenowy Oddział w Sanoku ul. Konarskiego 24
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Dostawa talonów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki Przedszkola Publicznego w Tuchowie w okresie od X do XII 2023 r.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w IV kwartale 2023r."
- Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.