eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-06-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Poznañ Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji Samorz±dowy Zak³ad Bud¿etowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7b79ed9-0051-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00245555

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045004/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Modernizacja Stadionu Miejskiego: Wykonanie dylatacji i po³o¿enie p³ytek pod³ogowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem strony platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postêpowania znajduje siê na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Funkcjonalno¶æ platformy gwarantuje z³o¿enie przez Wykonawcê w postêpowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z za³±cznikami, w sposób uniemo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu zapoznanie siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym oraz Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± udostêpnionego na platformie, w linku postêpowania, formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan oraz uznaje Regulamin za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, o¶wiadczeñ oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zak³adce prowadzonego postêpowania.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu.
8. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: f.waligora@posir.poznan.pl, zp.@posir.poznan.pl, (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* informujê, ¿e:
1. Informacje dotycz±ce administratora danych oraz inspektora ochrony danych Administratorem Pañstwa danych osobowych s± Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji z siedzib± w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznañ, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my).
Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, kieruj±c korespondencjê na powy¿szy adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”, telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl
2. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Bêdziemy przetwarzali Pañstwa dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
3. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracaj±cym siê do nas w trybie dostêpu do informacji publicznej) gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku podpisania z Pañstwem umowy Pañstwa dane (nazwa firmy) zostan± umieszczone w ogólnodostêpnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywaæ Pañstwa dane dalej (je¶li jest to konieczne) aby¶my mogli wykonywaæ nasze us³ugi. Mo¿emy przekazywaæ Pañstwa dane podmiotom przetwarzaj±cym z którymi zawarli¶my umowy w szczególno¶ci: na ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla u¿ytkowanych przez nas systemów informatycznych, na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej oraz stron www (tzw. hosting poczty elektronicznej i stron www), na korzystanie ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i Miejskiego Informatora Multimedialnego, na prowadzeniem platformy zakupowej tj. systemu do prowadzenia postêpowañ udzielania zamówieñ publicznych, na niszczenie dokumentów archiwalnych. Ponadto odbiorc± Pañstwa danych mog± byæ firmy prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, bank, Urz±d Zamówieñ Publicznych prowadz±cy Biuletyn Zamówieñ Publicznych oraz podmioty publiczne, które wykonuj± zadania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
4. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zosta³y zebrane, o jakim by³a mowa wcze¶niej, bêd± przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi u nas przepisami archiwalnymi.

5. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
Maj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych**;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych***;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO****;
Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Maj± Pañstwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Obowi±zek podania danych
Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.41.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest skucie p³ytek, wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie nowych p³ytek w obrêbie lo¿y silver I.2.10.1. poziom 6,60 osie: I-J, zlokalizowanej na I trybunie Stadionu Miejskiego przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posiadania przez ca³y okres obowi±zywania umowy op³aconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿: 100 000,00 z³otych (sto tysiêcy z³otych). Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej powinno obejmowaæ odpowiedzialno¶æ cywiln±, deliktow± i kontraktow± za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich nastêpstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ polisy, b±d¼ innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie (kopia, orygina³ do wgl±du).
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawców na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych wszystkie roboty budowlane z wy³±czeniem - kierownika robót. Przed zawarciem umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia o¶wiadczenia, ¿e wskazane osoby bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w trakcie realizacji zamówienia.
4. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym ni¿ 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê lub podwykonawców z pracownikami wykonuj±cymi ww. czynno¶ci.
5. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci w zakresie: adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imiê i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. Nieprzed³o¿enie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane bêdzie jako niedope³nienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych wskazane czynno¶ci na podstawie umowy o pracê i skutkowaæ bêdzie naliczaniem kar umownych, okre¶lonych w projekcie umowy do niniejszego postêpowania.
6. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia wy¿ej wymienionych osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nich czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia wy¿ej wymienionych osób. Kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy.
7. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowi±zany jest przed zawarciem umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy.
8. Nieprzed³o¿enie dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego, lub o¶wiadczenia o zatrudnieniu, najpó¼niej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane bêdzie jako uchylanie siê przez wybranego Wykonawcê od zawarcia umowy.
9. Wymagany okres rêkojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty budowlane: nie mniej ni¿ 24 miesi±ce od daty podpisania koñcowego protoko³u odbioru.
10. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e je¿eli w dokumentacji przy opisanych rozwi±zaniach podane zosta³y nazwy charakteryzuj±ce konkretnych dostawców i producentów to s± to nazwy maj±ce wy³±cznie charakter przyk³adowy, a Wykonawca mo¿e zaoferowaæ rozwi±zania równowa¿ne, które nie bêd± gorsze od tych opisanych w dokumentach postêpowaniach.
11. Harmonogram realizacji zamówienia musi uwzglêdniaæ funkcjonowanie biur oraz organizacjê imprez odbywaj±cych siê na Stadionie. W czasie imprez oraz w okresie ich organizacji wykonywanie przedmiotu zamówienia mo¿e byæ utrudnione. Z tego te¿ wzglêdu w harmonogramie realizacji Wykonawca winien uwzglêdniæ i przewidzieæ mo¿liwe przestoje w realizacji prac i za³o¿yæ ich realizacjê w podziale na poszczególne odcinki mo¿liwe do kompleksowej realizacji w okresach dostêpno¶ci Stadionu. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy w dniu podpisania Umowy harmonogram (aktualny na ten dzieñ) imprez zaplanowanych na Stadionie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

44113200-7 - P³ytki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta Wykonawcy, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium cena oraz okres rêkojmi za wady i gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie wykona³ nale¿ycie roboty budowlane na obiekcie sportowym o pojemno¶ci minimalnej 15 000 osób, a ³±czna warto¶æ tych robót wynios³a minimum 80 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie okre¶la siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych, zgodny z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie okre¶la siê.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile jest konieczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100 z³).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego nr: 29 1020 4027 0000 1302 1262 2371 ze wskazaniem nazwy postêpowania, którego dotyczy.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnosi siê na ca³y okres zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
7. Zamawiaj±cy uzna wymóg wniesienia wadium za spe³niony je¿eli:
1) przed up³ywem terminu sk³adania ofert rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± wadium (w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu);
2) dokument wadium bêdzie zawiera³ co najmniej elementy wymienione w ust. 8 poni¿ej i jego orygina³ zostanie z³o¿ony zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 5 przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na).
8. Dokument wadium winien zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê i dok³adny adres gwaranta (porêczyciela),
2) okre¶lenie nazwy postêpowania, dla którego wystawiany jest dokument,
3) zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do nieodwo³alnej i bezwarunkowej, na pierwsze ¿±danie, wyp³aty beneficjentowi (Zamawiaj±cemu) oznaczonej kwoty pieniê¿nej odpowiadaj±cej wysoko¶ci ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy,
4) zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do wyp³acenia pe³nej kwoty wadium w terminie nie d³u¿szym ni¿ 21 dni licz±c od otrzymania od Zamawiaj±cego pierwszego pisemnego wezwania do zap³aty,
5) okres wa¿no¶ci wadium - który musi pokrywaæ siê z terminem zwi±zania ofert± wskazanym w SWZ,
6) wskazanie, ¿e do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie bêdzie mia³o prawo polskie.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cza siê odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z pó¼n. zm.), Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany tre¶ci zawartej Umowy:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji i/lub zakresu robót wraz ze zmian± wynagrodzenia bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci: wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego lub rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy z przyczyn od Zamawiaj±cego niezale¿nych;
2) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji i/lub zakresu robót wraz ze zmian± wynagrodzenia wynikaj±cych z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji postêpowania lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
3) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±ca z konieczno¶ci wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja bêdzie warunkowa³a wykonanie przedmiotu umowy i bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy;
4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji i/lub zakresu robót wraz ze zmian± wynagrodzenia wynikaj±ca z dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec;
5) dopuszczalna jest zmiana technologii wykonywania robót budowlanych i/lub rodzaju materia³ów bez zmiany wynagrodzenia, z których bêd± wykonane roboty budowlane, w przypadku w szczególno¶ci zaprzestania produkcji materia³u b±d¼ wycofania i wprowadzenia przez producenta materia³u o parametrach i cechach u¿ytkowych lepszych lub jako¶ciowo wy¿szych lub technologicznie nowszych albo w³a¶ciwszych w zaistnia³ej sytuacji. Zmiana rodzaju materia³ów, urz±dzenia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcê szczegó³owego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materia³ów. Dokonanie zmiany technologii i materia³ów nie wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy;
6) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego;
7) dopuszczalna jest zmiana danych Wykonawcy, bez zmian samego Wykonawcy;
8) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy za realizacjê zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i us³ug;
9) dopuszczalne s± zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiaj±cego - tym zakresie zmiany nie wymagaj± zawarcia pisemnego aneksu;
10) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji i/lub zakresu robót wraz ze zmian± wynagrodzenia, wynikaj±ca ze zmiany okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy lub jej czê¶ci nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
11) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót wraz z wynagrodzeniem wynikaj±ca z konieczno¶ci wykonania robót zamiennych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-20 14:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 14:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy stawia obowi±zek odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej, oferta Wykonawcy, który nie odbêdzie wizji lokalnej zostanie odrzucona w postêpowaniu. Zamawiaj±cy wyznacza termin wizji lokalnej na dzieñ 12 czerwca 2023 roku godzina 10:00. Miejsce: Biuro POSiR Stadion Miejski, ul. Bu³garska 17 w Poznaniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.