Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania – zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mikolow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mikolow.sr.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania – zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-149e2e5b-fc65-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080870/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi sprzątania - zamówienie uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (wg ogłoszenia w BZP nr 549343-N-2020 z dnia 09.06.2020, zmienionego ogłoszeniem 540109069-N-2020 z dnia 22.06.2020), dotychczasowemu wykonawcy usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Prez. 960/20 15 BHP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Prez. 960/20 15 BHP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26701,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania terenów zewnętrznych w miesiącach sierpień-wrzesień 2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32680,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32680,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32680,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384910606
7.3.3) Ulica: Górna 23
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32680,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2024
- Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2024 roku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.