eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBudowa budynku szatniowo-socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną dla przyszłego lodowiska / rolkowiska przy ul. Sukielickiej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku szatniowo-socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną dla przyszłego lodowiska / rolkowiska przy ul. Sukielickiej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020656009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubińska 53

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-623

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 717388200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spartan@spartan.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spartan.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku szatniowo-socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną dla przyszłego lodowiska / rolkowiska przy ul. Sukielickiej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-574ed51a-274a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4708865,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
1. Roboty przygotowawcze, ziemne:
- rozbiórka części istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- splantowanie i oczyszczenie terenu objętego zakresem opracowania, przygotowanie pod wykonanie projektowych nawierzchni,
- wytyczenie projektowanego budynku szatniowo - socjalnego oraz elementów małej architektury,
- roboty ziemne – korytowanie podłoża.
2. Roboty budowlane:
- budowa budynku szatniowo – socjalnego wyposażonego w instalacje wod-kan, co, c.w.u, elektryczne oraz niskoprądowe,
- budowa utwardzonych dojść do obiektu,
- montaż i wymiana fragmentu ogrodzenia z bramą i furtką,
- montaż ławek, koszy na śmieci oraz stojaków na rowery,
- humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w niezbędnym zakresie,
- uporządkowanie terenu.
3. Roboty elektryczne:
- przebudowę abonenckiej stacji transformatorowej,
- budowę wewnętrznej linii zasilającej agregat propanowy,
- budowę wewnętrznej linii zasilającej projektowany budynek,
- przebudowę wewnętrznych linii zasilających oświetlenie terenu,
- przebudowę wewnętrznych linii zasilających zestawy złączowe,
- budowę kablowej linii oświetlenia wjazdu na teren.
4. Roboty sanitarne:
- budowę przyłącza wody De160PEHD L= 47,49m,
- budowę zewnętrznej instalacji wody De125PEHD L=112,50m na cele przeciwpożarowe,
- budowę zewnętrznej instalacji wody De90PEHD L=112,48m i De63PEHD L=14,06m na cele bytowo-gospodarcze ,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej De200PCV SDR34 SN8 L=64,80m wraz z przyłączem,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej De200PCV SDR34 SN8 L=53,46m wraz ze zbiornikiem retencyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9232382,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9232382,42 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.