Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227087/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15
1.5.2.) Miejscowość: Wróblew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438286612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wroblew.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5ae021-f6b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001766/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227087/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.17.2022.RR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część I zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową im. Władysława Stanisława Reymonta w Charłupi Wielkiej z miejscowości – Buczek, Izabela, Drzązna, Józefów Mały, Rakowice, Oraczew, Oraczew Mały, Rowy, Tworkowizna.
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 78386,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część II zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową we Wróblewie z miejscowości – Dąbrówka, Kościerzyn, Próchna, Smardzew, Słomków Suchy, Kobierzycko, Sędzice, Słomków Mokry, Sadokrzyce,
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 61731,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część III zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową w Słomkowie Mokrym z miejscowości – Bliźniew, Tubądzin, Dziebędów, Inczew, Kobierzycko, Sędzice, Słomków Suchy, Wróblew,
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 25417,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część IV zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową im. Tadeusza Kościuszki w Wągłczewie z miejscowości – Sadokrzyce, Słomków Suchy, Próchna, Wróblew, Smardzew, Dąbrówka.
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 42965,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (z ofert nie odrzuconych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133033,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165645,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (z ofert nie odrzuconych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73108,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91030,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (z ofert nie odrzuconych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127041,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158183,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (z ofert nie odrzuconych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47753,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47753,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





