eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia oc , mienia Gminy ¦widnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc stra¿aków OSP Gminy ¦widnica

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia oc , mienia Gminy ¦widnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc stra¿aków OSP Gminy ¦widnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia oc , mienia Gminy ¦widnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc stra¿aków OSP Gminy ¦widnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c19ca4c9-0056-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00242718

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006180/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, ubezpieczenie mienia Gminy ¦widnica wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazywane s± za pomoc± : poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl lub (z
zastrze¿eniem,¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica) oraz przy u¿yciu
Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie
o¶wiadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnicahttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie).2. Do po³±czenia
u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia
poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy ¦widnica
ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych nazadawanie pytañ do tre¶ci
SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy
Przetargowej dostêpne s± pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)¦rodkiem komunikacji
elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z
niniejszym postêpowaniem. b) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna
jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez
negocjacji.c)
Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: -Internet Explorer 10
i nowsze, Edge-Google Chrome-MozillaFirefox-Operad) Pozosta³e wymagania techniczne: -dostêp do sieci internet; -obs³uga przez
przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; -w³±czona obs³uga JavaScript;-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500
KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update
24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten
dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego
podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z
dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina ¦widnica ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, email:
urz±d@gmina.swidnica.pl,www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-
226,Regon890718389,2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie ¦widnica w ¦widnicy –
krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof
Olejniczak,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na
Zamawiaj±cym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.
1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7)w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)nie przys³uguje Pani/Panu:a) w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozosta³e informacje dotycz±ce RODO
okre¶la SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie OC dla Gminy oraz jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc stra¿aków OSP Gminy ¦widnica

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 - dopuszcza zwiêkszenie warto¶ci zamówienia do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Zadania 1 Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
a. cena oferty 50 %
b. klauzule dodatkowe 50 %
Ad. a). Ocena punktowa za cenê oferty .
Maksymaln± ilo¶æ punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow±. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cego wzoru
C = C min x 200 pkt
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtañszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru.
Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowe
Przy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwy¿sz± notê 200 punktów otrzyma oferta, w której zostan± zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne okre¶lone w Za³±czniku nr 4 – OPZ-Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 1).
W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy za ka¿d± skre¶lon± klauzulê 16 pkt, z wyj±tkiem n/w gdzie:
- za skre¶lone ROZSZERZENIE Nr30 – Zamawiaj±cy odejmie 40 pkt.
Po potr±ceniach uzyskamy Sumê punktów za klauzule wg wzoru:
Ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyska³a najwiêcej punktów po potr±ceniach) x 200 punktów.
W przypadku, je¿eli wszystkie oferty podlegaj±ce badaniu uzyskaj± po potr±ceniach 0pkt, ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.
W przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono jedn± ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów
Ogólna ilo¶æ punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenê oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%)
Maksymalnie Wykonawca za ofertê na Zadanie 1 mo¿e uzyskaæ 200 punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia mienia gminy ¦widnica oraz jednostek organizacyjnych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 - dopuszcza zwiêkszenie warto¶ci zamówienia do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Zadania 2 Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
a. cena oferty 50 %
b. klauzule dodatkowe 50 %
Ad. a). Ocena punktowa za cenê oferty .
Maksymaln± ilo¶æ punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow±. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cego wzoru
C = C min x 200 pkt
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtañszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru.
Ad. b). Ocena punktowa za klauzule
Przy ocenie punktowej za klauzule najwy¿sz± notê 200 punktów otrzyma oferta, w której zostan± zaakceptowane wszystkie klauzule fakultatywne oraz dodatkowe klauzule fakultatywne okre¶lone w Za³±czniku nr 4 – OPZ-Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 2).
W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy za ka¿d± skre¶lon± klauzulê 5 pkt. Za ka¿d± skre¶lon± klauzulê dodatkowa W Szczególnych warunkach UBEZPIECZENIU MIENIA OD OGNIA ( pkt4.1 do 4.4) Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy 20pkt.
Suma punktów oferty, która uzyska³a najwiêcej punktów po potr±ceniach) x 200 punktów.
W przypadku, je¿eli wszystkie oferty podlegaj±ce badaniu uzyskaj± po potr±ceniach 0pkt, ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.
W przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono jedn± ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów
Ogólna ilo¶æ punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenê oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%)
Maksymalnie Wykonawca za ofertê na Zadanie 2 mo¿e uzyskaæ 200 punktów

Maksymalnie Wykonawca za ofertê mo¿e uzyskaæ 200 punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy wymaga zarejestrowania podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz±.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach okre¶lonych w Ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie
og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1),
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one
pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapis ust. 3 stosuje siê

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach okre¶lonych w Ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z pó¼n. zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 14 ppkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone Rozdziale XIII pkt 2 ppkt 1 SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust 3 Pzp).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

DLA ZADANIA NR 1:
1. Zamawiaj±cy w ramach art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje
mo¿liwo¶æ zmiany umowy na zasadach okre¶lonych w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu.
2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce warunki wprowadzenia zmian umowy, o których mowa w ust. 1 powy¿ej:
2.1. w razie dokonywania przez Zamawiaj±cego inwestycji w maj±tek trwa³y ( zakup mienia), wzrostu jego warto¶ci lub zbywania takiego maj±tku, a tak¿e rozliczania obowi±zuj±cych klauzul ;
2.2. w razie konieczno¶ci zwiêkszenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupe³nienia limitów;
2.3. w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekszta³ceñ i likwidacji oraz powstania nowych jednostek) mog±cych wyst±piæ u Zamawiaj±cego w tym jego jednostek organizacyjnych , w tym zmianie zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci w szczególno¶ci miejsca jej wykonywania;
2.4. w przypadku korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia;
2.5. w przypadku zmian przepisów prawnych wp³ywaj±cych na zakres ubezpieczenia;
2.6. w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonych w SWZ;
2.7. w sytuacji której Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, ni¿ przewidziane przez Zamawiaj±cego w SWZ.
3. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy rodzaj i zakres zmian , o których mowa w ust. 1 powy¿ej, polegaj±cy na:
3.1. zmianie wielko¶ci sum ubezpieczenia w zwi±zku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacj± ¶rodków trwa³ych , modernizacj±/ ulepszeniem ¶rodków trwa³ych, oddaniem do u¿ytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi nak³adaj±cymi na Zamawiaj±cego obowi±zek ubezpieczenia wraz z weryfikacj± sk³adek za ubezpieczenie bêd±ce ich konsekwencj±;
3.2. zmianie wysoko¶ci sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacj± stawek
i sk³adek ubezpieczenia bêd±ce ich konsekwencj±;
3.3. zmianie zakresu ubezpieczenia w zwi±zku z: zmian± zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci, ujawnieniem siê i/lub powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SWZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych;
3.4. zmianie wysoko¶ci sk³adki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy w przypadku ujawnienia siê i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych;
3.5. zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu
zamówienia okre¶lonego w SWZ;
3.6. zachodzi konieczno¶æ dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przed³u¿enia terminu zakoñczenia postêpowania o udzielenia zamówienia , którego przedmiotem s± us³ugi objête umow± .
3.7. zmianie terminów p³atno¶ci sk³adki;
3.8. w³±czenie nowej jednostki organizacyjnej Zamawiaj±cego,
3.9. zmianie zakresu i/lub przedmiotu dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego, Ubezpieczonych;
( przejecie mienia lub dróg)
3.10. aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególno¶ci zmiany: nazwy, adresu siedziby;
3.11. zmianie wysoko¶ci sk³adki ubezpieczeniowej w skutek okoliczno¶ci przewidzianych niniejsz± umow±;
3.12. w przypadku konieczno¶ci interpretacji/wyk³adni znaczenia i/lub zakresu pojêæ zastosowanych w umowie, gdy budz± uzasadnione w±tpliwo¶ci;
3.13. zmianie postanowieñ umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie
obowi±zuj±cym, które maj± wp³yw na realizacjê umowy;
3.14. zmianie umowy dotycz±cej poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych i liczbowych, zmiany uk³adu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowoduj±ce zmiany celu i istotnych postanowieñ umowy; dalsze zmiany w informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

zmiany dla zadania nr 1:
4. Niedopuszczalne s± zmiany umowy, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy.
5. Pozosta³e zmiany umowy s± mo¿liwe tylko w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zgody obu stron (Wykonawcy i Zamawiaj±cego) wyra¿onej w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. W przypadku sprzeczno¶ci pomiêdzy tre¶ci± niniejszej Umowy ubezpieczenia generalnego, a tre¶ci± umów indywidualnych lub ogólnych warunków ubezpieczenia, decyduje tre¶æ Umowy ubezpieczenia generalnego.
8. W przypadku sprzeczno¶ci Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia, decyduje tre¶æ Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
zmiany do umowy dla zadania nr 2:
1. Zamawiaj±cy w ramach art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje
mo¿liwo¶æ zmiany umowy na zasadach okre¶lonych w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu.
2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce warunki wprowadzenia zmian umowy, o których mowa w ust. 1 powy¿ej:
2.1. w razie dokonywania przez Zamawiaj±cego zmian w stanie ¶rodków trwa³ych (mienia)
2.2. w razie konieczno¶ci zwiêkszenia aktualnych sum ubezpieczenia w wyniku zmian obowi±zuj±cych przepisów ;
2.3. w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekszta³ceñ i likwidacji oraz powstania nowych jednostek) mog±cych wyst±piæ u Zamawiaj±cego w tym jego jednostek organizacyjnych, w tym zmianie zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci w szczególno¶ci miejsca jej wykonywania;
2.4. w przypadku korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia;
2.5. w przypadku zmian przepisów prawnych wp³ywaj±cych na zakres ubezpieczenia;
2.6. w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonych w SWZ;
2.7. w sytuacji której Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, ni¿ przewidziane przez Zamawiaj±cego w SWZ.
3. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy rodzaj i zakres zmian , o których mowa w ust. 1 powy¿ej, polegaj±cy na: 3.1 zmianie wielko¶ci sum ubezpieczenia w zwi±zku z umowami cywilno-prawnymi nak³adaj±cymi na Zamawiaj±cego obowi±zek ubezpieczenia wraz z weryfikacj± sk³adek za ubezpieczenie bêd±ce ich konsekwencj±;
3.2 zmianie wysoko¶ci sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacj± stawek i sk³adek ubezpieczenia bêd±ce ich konsekwencj±;
3.3 zmianie zakresu ubezpieczenia w zwi±zku z: zmian± zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci, ujawnieniem siê i/lub powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SWZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych;
3.4 zmianie wysoko¶ci sk³adki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy w przypadku ujawnienia siê i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych;
3.5 zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SWZ (pozosta³e zmiany w umowie)
Zamawiaj±cy dodaje now± obligatoryjn± przes³ankê wykluczenia z postêpowania: Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê,
wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.