eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łanięta › Dostawa ciągnika wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym do koszenia poboczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym do koszenia poboczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łanięta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łanięta 16

1.5.2.) Miejscowość: Łanięta

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24-356-74-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gminalanieta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym do koszenia poboczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e9898b-f593-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00130117/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ciągnika wraz z urządzeniem do koszenia poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z urządzaniem wielofunkcyjnym do koszenia poboczy.
2. Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń tj.:
1. ciągnika rolniczego – 1 sztuka;
2. ramienia wysięgnikowego tylnego – 1 sztuka;
3. głowicy koszącej – 1 sztuka;
4. pilarki tarczowej – 1 sztuka;
5. odmularki do rowów – 1 sztuka.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SWZ:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, załącznik nr 1 do umowy;
2) projekt umowy – stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, na dostarczone maszyny i urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. (Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty);
2) gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia;
3) gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w dostarczonych przedmiotach w momencie ich odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu;
c) Koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia funkcjonowania autoryzowanego serwisu wyposażonego w samochody z narzędziami do przeglądów gwarancyjnych, diagnostyki i napraw polowych. Wykonawca winien zapewnić możliwość porozumienia się z serwisem w języku polskim telefonicznie oraz środkami komunikacji elektronicznej (poczta e-mail) w godzinach 7:30-15:30, we wszystkie dni robocze. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu musi wynosić maksymalnie 48 godziny od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego (nie wliczając sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia. Zgłaszanie wad dokonywane będzie przez Zamawiającego niezwłocznie po ich ujawnieniu w formie pisemnej, telefonicznie, pocztą elektroniczną w dni robocze. Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Zaoferowany ciągnik rolniczy, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) oraz spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w dokumentach zamówienia na adres siedziby Zamawiającego, tj. Łanięta 16, 99-306 Łanięta.
8. Po dostarczeniu ciągnika i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia a przed ich odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia instruktażu, osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi i eksploatacji dostarczonego ciągnika i urządzeń.
9. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy.
10. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16311000-8 - Kosiarki do trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Handlowo – Produkcyjne ROLSERWIS S.A., Płock, 09-402 Płock. Oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp jako oferta, która jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, tzn. jest niezgodna z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Zatem w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna ważna oferta.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595500,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne „Zakup ciągnika wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym do koszenia poboczy” dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.