eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Część 1 - Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do miejscowości Kraków dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY" Część 2 - Zorganizowanie jednodniowej w..................



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część 1 – Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do miejscowości Kraków dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY” Część 2 – Zorganizowanie jednodniowej w..................

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291099620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiśniowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr_wloszczowa@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprwloszczowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji publicznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pozostała pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1 – Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do miejscowości Kraków dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY” Część 2 – Zorganizowanie jednodniowej w..................

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c06ca491-e590-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029043/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zorganizowanie 2 wycieczek integracyjno-krajoznawczych oraz 10 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-wspierającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR-RPO-3601/2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do miejscowości Kraków dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY”
Zadania Wykonawcy z zakresu zorganizowania wyjazdu
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do Krakowa dla obywateli Ukrainy w ramach projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY” Oś Priorytetowa 9 - Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 -Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2. Liczba uczestników wyjazdu: maksymalnie 40 osób
3. Termin realizacji zamówienia: 10 lub 11 czerwca 2023 r., godzina wyjazdu z Włoszczowy 7.30, powrót do Włoszczowy do godz. 19.00
4. Miejsce: Kraków
5. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
• zapewnienia środka/ów transportu (wraz z kierowcą/ami) z klimatyzacją/ ogrzewaniem (spełniającego/ych wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia) do dowozu zorganizowanej grupy z miejscowości Włoszczowa (miejsce zbiórki wskazany parking) do Krakowa oraz z Krakowa do Włoszczowy (miejsce wskazany parking); pojazd/y muszą łącznie posiadać co najmniej 43 miejsca siedzące oraz aktualne badania techniczne, musi/szą być wyposażony/e w apteczkę doraźnej pomocy, nagłośnienie z mikrofonem; W przypadku awarii pojazdu/ów zapewnienie pojazdu/ów zastępczego/ych na koszt wykonawcy.
• pokrycia wszystkich wymaganych opłat drogowych i parkingowych;
• zapewnienia opieki pilota/kierownika na całej trasie wycieczki i opieki miejscowego przewodnika (posługującego się językiem ukraińskim bądź zapewnienie tłumacza) w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki;
• pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów;
• zapewnienia dla uczestników oraz kadry, o której mowa w pkt. 7 wyżywienia w postaci dwudaniowego obiadu w restauracji - zupa, drugie danie mięsne/ wegetarińskie – zgodnie z preferencjami (informacja zostanie podana na minimum 5 dni przed terminem wyjazdu), deser
• ubezpieczenie uczestników wycieczki.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej następującego programu wycieczki:
• wizyta w Barbakanie i wejście na Mury Miejskie;
• przejście ulicą Floriańską na Rynek Główny;
• spacer po Rynku Głównym z kościołem Mariackim (z zewnątrz)
i Sukiennicami;
• przejście ulicą Kanoniczą w kierunku Wawelu;
• spacer po Wzgórzu Wawelskim, wizyta na dziedzińcu Zamku Królewskiego, wejście do Katedry Wawelskiej i Dzwonu Zygmunta;
• przywitanie się ze Smokiem Wawelskim (zejście do smoczej jamy).
7. Nad pobytem uczestników na wyjeździe czuwać będzie przez cały okres zapewniona przez Zamawiającego kadra w liczbie 2 osób.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości osób z przyczyn niezależnych od Zamawiającego o maksymalnie 4 osoby. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
9. Do kalkulacji ceny jednostkowej za uczestnika wyjazdu Wykonawca ma obowiązek wliczyć wszystkie koszty za wyżej opisane usługi, w tym koszt wyjazdu dwóch osób z kadry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do miejscowości Sandomierz dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY”
Zadania Wykonawcy z zakresu zorganizowania wyjazdu
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej do Sandomierza dla obywateli Ukrainy w ramach projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY” Oś Priorytetowa 9 - Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 -Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2. Liczba uczestników wyjazdu: maksymalnie 40 osób
3. Termin realizacji zamówienia: 12 lub 13 sierpnia 2023 r. godzina wyjazdu z Włoszczowy 7.30, powrót do Włoszczowy do godz. 19.00
4. Miejsce: Sandomierz
5. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
• zapewnienia środka/ów transportu (wraz z kierowcą/ami) z klimatyzacją/ ogrzewaniem (spełniającego/ych wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia) do dowozu zorganizowanej grupy z miejscowości Włoszczowa (miejsce zbiórki wskazany parking) do Krakowa oraz z Krakowa do Włoszczowy (miejsce wskazany parking); pojazd/y muszą łącznie posiadać co najmniej 43 miejsca siedzące oraz aktualne badania techniczne, musi/szą być wyposażony/e w apteczkę doraźnej pomocy, nagłośnienie z mikrofonem; W przypadku awarii pojazdu/ów zapewnienie pojazdu/ów zastępczego/ych na koszt wykonawcy.
• pokrycia wszystkich wymaganych opłat drogowych i parkingowych;
• zapewnienia opieki pilota/kierownika na całej trasie wycieczki i opieki miejscowego przewodnika (posługującego się językiem ukraińskim bądź zapewnienie tłumacza) w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki;
• pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów; w tym rejsu statkiem
• zapewnienia dla uczestników oraz kadry, o której mowa w pkt. 7 wyżywienia w postaci dwudaniowego obiadu w restauracji - zupa, drugie danie mięsne/ wegetarińskie – zgodnie z prewencjami (informacja zostanie podana na minimum 5 dni przed terminem wyjazdu), deser.
• ubezpieczenie uczestników wycieczki.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej następującego programu wycieczki:
• Brama Opatowska (wejście na taras widokowy, oglądanie panoramy miasta)
• Podziemna Trasa Turystyczna – sandomierskie lochy
• Bazylika Katedralna
• Sandomierskie wąwozy leśne
• Kościół świętego Jakuba
• Ucho Igielne
• Rejs statkiem po Wiśle w Sandomierzu.
7. Nad pobytem uczestników na wyjeździe czuwać będzie przez cały okres zapewniona przez Zamawiającego kadra w liczbie 2 osób.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości osób z przyczyn niezależnych od Zamawiającego o maksymalnie 4 osoby. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
9. Do kalkulacji ceny jednostkowej za uczestnika wyjazdu Wykonawca ma obowiązek wliczyć wszystkie koszty za wyżej opisane usługi, w tym koszt wyjazdu dwóch osób z kadry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.5.) Wartość części: 13066,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zorganizowanie 10-dniowego pobytu wspierająco - szkoleniowego dla uczestników projektu pn. ,,ŚWIĘTOKRZYSKIE DLA UKRAINY” w miejscowości położonej na terenie Polski, nad morzem, atrakcyjnej turystycznie.

I. Zadania Wykonawcy z zakresu zorganizowania wyjazdu

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 10 - dniowego pobytu wspierająco-szkoleniowego dla obywateli Ukrainy w ramach projektu pn.:,,ŚWIETOKRZYSKIE DLA UKRAINY” Oś Priorytetowa 9 - Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 -Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, w miejscowości położonej na terenie Polski, nad morzem, atrakcyjnej turystycznie, w odległości do 650 km od Włoszczowy
2. Liczba uczestników wyjazdu: maksymalnie 50 osób w tym:
• maksymalnie 21 osób dorosłych
• maksymalnie 29 dzieci w tym: maksymalnie 10 w wieku 0-6 lat, maksymalnie 13 w wieku 7-11, maksymalnie 6 w wieku 12-17.
3. Nad pobytem uczestników na wyjeździe czuwać będzie przez cały okres zapewniona przez Zamawiającego kadra w liczbie 2 osób.
4. Termin realizacji zamówienia:10 dni w okresie od 24.06.2023 r. do 15.07.2023 r.
5. Usługę transportową zapewni Wykonawca. W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środka/ów transportu (wraz z kierowcą/ami) z klimatyzacją/ ogrzewaniem (spełniającego/ych wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia) do dowozu zorganizowanej grupy z miejscowości Włoszczowa (miejsce zbiórki wskazany parking) do Krakowa oraz z Krakowa do Włoszczowy (miejsce wskazany parking); pojazd/y muszą łącznie posiadać co najmniej 53 miejsca siedzące oraz aktualne badania techniczne, musi/szą być wyposażony/e w apteczkę doraźnej pomocy, nagłośnienie z mikrofonem; W przypadku awarii pojazdu/ów zapewnienie pojazdu/ów zastępczego/ych na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich wymaganych opłat drogowych
i parkingowych;
7. Realizacja zadania w miejscowości atrakcyjnej turystycznie, zlokalizowanej bezpośrednio nad polskim morzem. Hotel lub kompleks hotelowy spełniający standardy minimum 3 gwiazdkowego hotelu, na terenie którego znajduje się co najmniej jeden basen kryty lub zapewnienie możliwości bezpłatnego korzystania z kompleksu basenowego.
8. Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników pobytu w hotelu lub kompleksie hotelowym położonym nie dalej niż 500 m od plaży morskiej. Odległość będzie sprawdzana przez Google Maps.
9. Wykonawca zakwateruje uczestników w 15 pokojach dwuosobowych, 4 pokojach trzyosobowych, 2 pokojach czteroosobowych. Dodatkowo Wykonawca zapewni jeden dwuosobowy pokój dla kadry Zamawiającego.
Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, winne być wyposażone w jednoosobowe łóżka
z pościelą, ręcznikami, szafy ubraniowe, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe oraz dostawki do łóżek), TV, czajnik, opcjonalnie lodówka.
10. Wykonawca zapewni pełne wyżywienie obejmujące w każdym dniu śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem i podwieczorkiem oraz kolację w jadalni mieszczącej się
w obrębie hotelu lub kompleksu hotelowego, gdzie będą zakwaterowani uczestnicy wyjazdu.
11. Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant w dniu wyjazdu na drogę powrotną.
12. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas pobytu możliwość codziennego korzystania na terenie hotelu lub kompleksu hotelowego z bezpłatnych zajęć o charakterze sportowo-rekreacyjnym (sala zabaw dla dzieci, wyposażona w np.: bilard, piłkarzyki, basen z kulkami)
i rozrywkowym (ogniska i/lub grillowanie i/lub dyskoteki, zabawy z muzyką wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy) oraz do nieodpłatnego korzystania ze sprzętu plażowego będącego na wyposażeniu hotelu.
13. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji dla uczestników wyjazdu jednego rejsu statkiem oraz jednej wycieczki autokarowej mającej na celu zwiedzenie atrakcji turystycznych w pobliżu miejsca zakwaterowania (np. latarnie morskie, muzea, oceanaria, fokaria). W przypadku wycieczki całodniowej wykonawca zapewni uczestnikom obiad, natomiast podczas wycieczki
3-4 godzinnej każdy uczestnik otrzyma tzw. lunch box (woda, owoc, kanapka, baton/wafelek).
14. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia uczestnikom w dniu przyjazdu harmonogramu planowanych zajęć na cały okres pobytu w tym programu rekreacyjnego.
15. Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu.
16. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników wyjazdu.
17. Wykonawca zapewni opiekę pilota/kierownika dla uczestników przez cały 10 dniowy pobyt.
18. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości osób z przyczyn niezależnych od Zamawiającego o maksymalnie 5 osób. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia
II. Zadania Wykonawcy z zakresu zorganizowania szkolenia

1. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania podczas pobytu na wyjeździe szkolenia
/ treningów dla 21 osób dorosłych w tematyce opieki i wychowania oraz radzenia sobie
w sytuacjach trudnych i kryzysowych.
2. Usługa szkoleniowa ma odbyć się w sali szkoleniowej (pomieszczenie klimatyzowane) wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (flipchart/laptop/rzutnik multimedialny). Sala szkoleniowa powinna spełniać warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i znajdować się na terenie hotelu.
3. Szkolenia / treningi mają być zrealizowane w wymiarze 10 godzin zegarowych
(60 min) np. 2 dni x 5 godzin. Podczas szkolenia Wykonawca zapewni tłumacza posługującego się językiem ukraińskim.
4. Szkolenia / treningi przeprowadzi trener/psycholog/pedagog/terapeuta, którego zapewni Wykonawca zamówienia. Koszty wynagrodzenia tej osoby pokrywa Wykonawca zamówienia.
5. Wykonawca przeprowadzi zajęcia według własnego pomysłu i koncepcji programowej z wykorzystaniem szerokiej gamy technik szkoleniowych, takich jak: prezentacja, inscenizacja, studium przypadku, praca w grupach i wiele innych. Ponadto Wykonawca prowadził będzie szkolenia z przewagą formy warsztatowej nad wykładową, angażując tym samym wszystkich uczestników szkolenia. Wykładowca/trener opracowując program szkolenia uwzględni czas na zadawanie pytań przez uczestników.
6. Szkolenia / treningi mają na celu podniesienie kompetencji w zakresie opieki
i wychowania oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych i kryzysowych.
7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć opatrzoną Logo (zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego), tj. listy obecności, listy potwierdzające odbiór certyfikatów.
8. Po zakończonych szkoleniach Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w w/w szkoleniach opatrzonych Logo (zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego) oraz kserokopii certyfikatów dla Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia materiałów i pomocy dydaktycznych oraz multimedialnych i wizualnych oraz poczęstunku dla uczestników (kawa, herbata, ciastka, ciasto, soki, woda mineralna 0,5 l na osobę)
10. W czasie trwania szkolenia / treningów dla osób dorosłych Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dla 29 dzieci (w zależności od wieku) zajęć rozwijających umiejętności manualne i psychoruchowe pod okiem wykwalifikowanej kadry (np. pedagodzy, animatorzy).
Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem realizacji umowy, Wykonawca przedłoży dane osób, które w trakcie szkolenia / treningów dla osób dorosłych będą sprawowały opiekę nad dziećmi.
III. Do kalkulacji ceny jednostkowej za uczestnika wyjazdu Wykonawca ma obowiązek wliczyć wszystkie koszty za wyżej opisane usługi, w tym koszt wyjazdu dwóch osób z kadry, koszty przeprowadzenia szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.5.) Wartość części: 191526,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343518993

7.3.3) Ulica: HENRYKA SIEMIRADZKIEGO

7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343518993

7.3.3) Ulica: HENRYKA SIEMIRADZKIEGO

7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne :
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wymagał, aby hotel lub kompleks hotelowy spełniał standardy minimum 3 gwiazdkowego hotelu, przy czym nie doprecyzowano minimalnych wymagań dotyczących kategoryzacji trzech gwiazdek, jak również nie powołano się na Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów w których są świadczone usługi hotelarskie, które wprost wskazuje jakie wymagania muszą zostać spełnione, by obiekt spełniał wymagania wspomnianej kategorii. Dodatkowym wymaganiem było, aby pokoje posiadały pełny węzeł sanitarny, a jednocześnie nie wskazano, co ma wchodzić w skład pełnego węzła sanitarnego.
Powyższe powoduje brak porównywalności złożonych ofert w powyższym zakresie, jak również dowolność wykonawcy w kwestii rozumienia tych zapisów, co może wiązać się równocześnie ze sposobem wyceny ofert i ich nieuzasadnionym zawyżeniem lub zaniżeniem.
W trakcie czynności badania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty.
Wieloznaczność opisu mogło spowodować wadliwość wycen ofert przez wykonawców – ich nieuzasadnione zawyżenie lub zaniżenie.
Tak skonstruowany opis przedmiotu zamówienia stał się mało czytelny i nieprecyzyjny i mógł spowodować, że wykonawca będzie miał duży margines swobody na etapie wykonywania umowy w stosunku do wymagań zamawiającego wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, co jest niedopuszczalne w świetle przepisów prawa zamówień publicznych (wyrok z dnia 20 października 2010 r., KIO 2173/10).
Brak jednoznacznej informacji w dokumentacji postępowania dotyczącej kategoryzacji 3 gwiazdek uniemożliwia zachowanie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Zamawiający dokonując badania złożonych ofert nie może dokonać prawidłowej weryfikacji z uwagi na brak i precyzyjność zapisów w opisie przedmiotu zamówienia.
Na etapie po otwarciu ofert powstała wada w zakresie sposobu opisania przedmiotu zamówienia jest niemożliwa do uśnięcia.
Zgodnie z Komentarzem Urzędu Zamówień Publicznych do ustawy Pzp wydanym w 2021 roku:
„(…) Wyrazem zasady przejrzystości jest również to, że wymagania Zamawiającego w zakresie (…)
opisu przedmiotu zamówienia, są formułowane jasno i jednoznacznie – tak, że Wykonawcy nie muszą
domyślać się intencji Zamawiającego w tym zakresie. Zasada przejrzystości gwarantuje,
że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera jasne reguły i istnieją środki
do weryfikacji prawidłowości ich stosowania, a Zamawiający podejmuje przewidywalne decyzje
na podstawie wcześniej ustalonych kryteriów, które zapewniają zachowanie zasady uczciwej
konkurencji i równego traktowania Wykonawców.”
Ogólnikowy zapis bez podania minimalnych wymagań dotyczących kategoryzacji trzech gwiazdek oraz informacji co musi zawierać pełny węzeł sanitarny powoduje brak możliwości dokonania czynności prawidłowego wyboru najkorzystniejszej oferty, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania
i oceny ......................................(dalsza część uzasadnienia w informacjach dodatkowych)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w Sekcji V dla Części 3 pkt. 5.2.1 nie podano pełnej treści uzasadnienia faktycznego unieważnienia. Poniżej część uzasadnienia faktycznego, która z uwagi na brak znaków nie mogła być umieszczona w Sekcji V dla Części 3 pkt. 5.2.1.
Uwzględniając zaistniały stan faktyczny należy stwierdzić, że:
− postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania
i oceny ofert, tj. obciążającą postępowanie w sposób nieodwracalny - po terminie składania ofert,
− powyższa wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy);
- unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 6) w zakresie nieusuwalnej wady postępowania i wpływu na umowę w sprawie zamówienia publicznego należy ocenić biorąc pod uwagę konieczność odniesienia jej skutków do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.