Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164230/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej - 8000 kpl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 701 4080
1.5.8.) Numer faksu: 701 2002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej - 8000 kpl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4082e98c-5d64-48b8-b230-8a8133bca138
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Zakup pakietów do pobierania materiału genetycznego (DNA)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej – 8000 kpl.
a) Przedmiotem umowy jest sprzedaż materiałów do zabezpieczania śladów biologicznych określonych w załącznikach do swz.
b) Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej w cenniku-wykazie asortymentowo-ilościowym ilość materiałów, nie mniej jednak niż 80% wartości przedmiotu umowy.
c) Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie 18 miesięcy od dnia w zawarcia umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, nie zostanie osiągnięta.
d) Dostawy przedmiotu umowy następować będą transportem własnym Wykonawcy, wraz z rozładunkiem, na jego koszt, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. KWP zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
e) Data ważności pakietów nie może być krótsza niż 2 lata licząc od dnia dostarczenia do KWP zs. w Radomiu,
ul. 11-go Listopada 37/59.
f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) cenniku – wykazie asortymentowo-ilościowy
2) projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215299,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215299,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Konsultingowo-Handlowo-Usługowe PROMOTOR s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170434838
7.3.3) Ulica: Leopolda Staffa 38
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215299,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Usługa polegająca na frezowaniu i udrażnianiu kolektorów deszczowych na terenie kompleksu wojskowego znajdującego się na terenie K-6087 Radom
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Radomiu - PSP 13, PSP 29
- Dostawa używanego rębaka
- Wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.