eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³upsk › Modernizacja instalacji w kot³owni Szko³y Policji w S³upsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kot³a gazowego".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-05-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji w kot³owni Szko³y Policji w S³upsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kot³a gazowego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w S³upsku

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: 42

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770702958

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kiliñskiego 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslupsk@spslupsk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spslupsk.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji w kot³owni Szko³y Policji w S³upsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kot³a gazowego”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e31bd3d8-fee9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00239925

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00134884/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji pt: "Modernizacja instalacji w kot³owni Szko³y Policji w S³upsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kot³a gazowego"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e31bd3d8-fee9-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
spslupsk@spslupsk.policja.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
4. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-17/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji w kot³owni Szko³y Policji w S³upsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kot³a gazowego w zakresie okre¶lonym w projektach, przedmiarach robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowi± za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert za pomoc± systemu punktowego zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium „cena” przedmiotu zamówienia.
Maksymaln± liczbê punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± ca³kowit± cenê za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie ze wzorem:
Pc = (Cn : Cob) x 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje osobami zdolnymi do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymaganych przepisami prawa budowlanego, które skierowane zostan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj.: kierownikiem robót/budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, kierownikiem robót/budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenia potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji okre¶lonych powy¿ej,
2) dysponuje osobami posiadaj±cymi ¶wiadectwa kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w grupach: G1, G2 i G3 w odpowiednim zakresie, które bêd± wykonywaæ roboty instalacyjne,
3) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na modernizacji kot³owni wraz z wymian± kot³a gazowego, o mocy nie ni¿szej ni¿ 250 kW.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy/robót posiadaj± wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz posiadaj± aktualne za¶wiadczenia potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
3) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ roboty instalacyjne posiadaj± ¶wiadectwa kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru odpowiednio w grupach: G1, G2 i G3,
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci parametrów oferowanego kot³a parowego z parametrami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia (str. 15 pkt 4.1. ¬ród³o ciep³a Element III Projektu Technicznego Modernizacji Kot³owni)
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców z³o¿enia wraz z ofert± certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê lub karty katalogowej okre¶laj±cej parametry wymagane, pozwolenia, certyfikaty i dopuszczenia.
2. Zamawiaj±cy zaakceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ urz±dzeñ okre¶lonych powy¿ej.
3. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne ni¿ te, o których mowa w ust 1 w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 z³. (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Szko³y Policji w S³upsku w NBP Oddz. Gdañsk 06 1010 1140 0036 5213 9120 0000 z adnotacj± dotycz±c± postêpowania, na które zosta³o wniesione. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu mo¿e byæ spe³niony przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, jakie roboty budowlane, i wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.
1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, które mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
2) Zmiany terminu maksymalnie o liczbê dni odpowiadaj±c± wstrzymaniu lub opó¼nieniu w wykonywaniu robót, jedynie w nastêpstwie:
a. wyst±pienia klêski ¿ywio³owej na terenie prowadzonych robót, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na dochowanie umownego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy, wyst±pienia pandemii,b. konieczno¶ci udzielenia zamówieñ na roboty dodatkowe, wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu niniejszej Umowy, a niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, i które maj± wp³yw na dochowanie umownego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy, udzielonych zgodnie z przepisami Pzp,
c. konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych i dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy,
d. niemo¿no¶ci realizacji przedmiotu Umowy z powodu niedopuszczenia do wykonywania robót lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e. dzia³añ organów administracji lub gestorów sieci skutkuj±cych przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ lub odmow± wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.
f. wyst±pienia wad dokumentacji technicznej, skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania w niej zmian, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje wykonywanie robót,
g. uzgodnieñ pomiêdzy Stronami dotycz±cymi skrócenia terminu,
h. zmiany przepisów prawa,
i. konieczno¶æ skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, je¶li maj± wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy,
j. zmiany niniejszej umowy, na podstawie art. 455 ust 2 ustawy Pzp.
3) Sposobu wykonania przedmiotu umowy, jedynie w nastêpstwie:
a. konieczno¶ci wykonania jakiejkolwiek czê¶ci robót objêtych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b. stwierdzenia odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, które mog± skutkowaæ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c. stwierdzenia odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególno¶ci wyst±pienia nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych urz±dzeñ i obiektów budowlanych,
d. zmian technologicznych, o ile s± one korzystne dla Zamawiaj±cego oraz pod warunkiem, ¿e s± spowodowane w szczególno¶ci:
- zastosowaniem innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególno¶ci: niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ,
- pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
- pojawieniem siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ zamieszczaj±c j± za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy w dniu 07 czerwca 2023 r. o godz. 10:00 zaprasza Wykonawców do Wydzia³u Inwestycji i Remontów Szko³y Policji w S³upsku do odbycia wizji lokalnej.
Wizja lokalna odbêdzie siê w miejscu realizacji zamówienia tj. przy ul. Kiliñskiego 42 w S³upsku. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowi±zkowe co oznacza brak sankcji odrzucenia oferty w okoliczno¶ciach, gdy Wykonawca nie skorzysta³ z przys³uguj±cej mu mo¿liwo¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.