eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Kryta P³ywalnia Fregata w Kolbuszowej

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-05-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Kryta P³ywalnia Fregata w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Obroñców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Kryta P³ywalnia Fregata w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc096241-faf8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00239847

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032724/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.20 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Kryta P³ywalnia Fregata w Kolbuszowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu
platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcji dostêpnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegó³owe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdzia³ I SWZ).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1.1. Zamawiaj±cy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obroñców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Pi³sudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
„¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Kryta P³ywalnia Fregata w Kolbuszowej"
znak sprawy, ZP.271.1.27.2023, prowadzonym w trybie: podstawowym
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1129)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Obs³uga ratownicza krytej p³ywalni, w sk³ad której wchodz±: Basen sportowy – o wymiarach 12 x 25 m., basen do nauki p³ywania – o wymiarach 8 x 12 m., basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi: sztuczna rzeka, ³aweczki powietrzne, masa¿e karku, gejzery wodne, jacuzzi , 60-metrowa zje¿d¿alnia, sauna
2. Zapewnienie brakuj±cej liczby ratowników wodnych:
a) dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie krytej p³ywalni do 3 ratowników na ka¿dej zmianie zgodnie z przedstawionym harmonogramem zapotrzebowania wykonawcy do 20 dnia ka¿dego miesi±ca na kolejny miesi±c kalendarzowy.
- od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 09:00 – 21:00,
- w soboty, niedziele i ¶wiêta w godzinach 09:00 – 21:00.
b) zastêpstwa w przypadku absencji chorobowej lub urlopu ratowników bêd±cych pracownikami Zamawiaj±cego.
c) hipotetyczna liczba godzin wynosi oko³o: 3 184

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy
przewiduje udzielenie zamówieñ do 10%, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia
zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug lub robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu
podobnych us³ug lub robót budowlanych, je¿eli takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia
podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego
warto¶ci.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postêpowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiaj±cy bêdzie wprowadza³ podstawy wykluczenia z
postêpowania identyczne z tymi, które stosowa³
w pierwotnym przetargu ³±cznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spe³nienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowi±zywaæ bêd± te same zasady dotycz±ce podwykonawstwa.
3) Terminy p³atno¶ci i zasady rozliczeñ nie bêd± modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria wyboru ofert okre¶lono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdzia³ I SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ podmiotowych ¶rodków dowodowych na
potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia,
2) Spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Warunek zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia,
licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3) Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsza ni¿: 50.000,00 PLN.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
lub kryteriów selekcji dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, w szczególno¶ci,
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków
dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które wystarczaj±cy sposób
potwierdzaj± spe³nienie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji
dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Warunki dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego:
a. Wykonawca spe³nia ten warunek udzia³u w postêpowaniu /dotycz±cy kwalifikacji zawodowych/, je¿eli wyka¿e, ¿e
dysponuje nastêpuj±c± osob±:
Osobami zdolnymi do realizacji us³ugi ratownictwa wodnego zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie
osób przebywaj±cych na obszarach wodnych.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub
zakresu robót budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. Nr 1a do Rozdzia³ I SWZ. W przypadku udostêpnienia zasobów –
o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 1b Rozdzia³ I SWZ.
b. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿
wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu, a je¿eli okres jest krótszy – w tym okresie:
za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna (jednorazow± lub sukcesywn± – w ramach jednego
kontraktu/umowy) – ¶wiadczenie co najmniej dwóch us³ug w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni o warto¶ci nie mniejszej ni¿
50 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³ 00/100) zrealizowanej us³ugi.
Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w
stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu
publikacji og³oszenia
w UZP.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub
zakresu robót budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykazu us³ug wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi
te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot, na rzecz którego us³ugi
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 1d -Rozdzia³ I SWZ/

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia,
2) Spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Warunek zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje,
koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3) Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
lub kryteriów selekcji dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, w szczególno¶ci, nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków
dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które wystarczaj±cy sposób
potwierdzaj± spe³nienie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cego
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Warunki dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego: Wykonawca
spe³nia ten warunek udzia³u w postêpowaniu /dotycz±cy kwalifikacji zawodowych/, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±c± osob±:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót
budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków
udzia³u w postêpowaniu – za³. Nr 1a do Rozdzia³ I SWZ. W przypadku udostêpnienia zasobów – o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 1b Rozdzia³ I SWZ.
b. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w
okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli
okres jest krótszy – w tym okresie:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót
budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykazu us³ug wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 1d -Rozdzia³ I SWZ/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez Wykonawcê wadium w wysoko¶ci: 1.000,00 z³
2. Zamawiaj±cy w przypadku udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub
art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, okre¶la kwotê wadium dla warto¶ci zamówienia podstawowego.
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium
albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmiany w niniejszej umowie zwi±zane z:
1) zmian± wielko¶ci zamówienia oraz zmian± terminów wykonywana czê¶ci lub ca³o¶ci us³ugi w zale¿no¶ci od:
a) decyzji organów odpowiedzialnych za dopuszczenie poszczególnych obiektów b±d¼ ich czê¶ci do u¿ytkowania (np.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Nadzór Budowlany, PIP),
b) terminu zakoñczenia prowadzonego postêpowania na rok nastêpny, a tym samym terminu podpisania umowy z
Wykonawc±,
c) zmian w przepisach maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie,
d) awarii lub uszkodzeñ; urz±dzeñ, instalacji, budynków lub budowli, itp. maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie (np. brak
pr±du, niedopuszczenie do u¿ytku budynku-budowli uszkodzonych),
e) prac budowlanych lub innych maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie, a wielko¶ci tego wp³ywu nie mo¿na by³o okre¶liæ
w momencie sporz±dzania niniejszego SWZ,
f) ska¿eñ i innych katastrof wywo³anych przez dzia³alno¶æ cz³owieka maj±cych wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia,
g) innych czynników, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili sporz±dzania SWZ:
a. gdy wykonanie pe³nego zamówienia nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego,
b. zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa niezale¿nych od stron,
c. zmianê osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± w formie pisemnej, pod
warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnieñ i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez
przepisy prawa w tym zakresie,
d. zmianê Koordynatorów z uwagi na chorobê, urlop, sytuacje losowe itp.,
e. zmian nieistotnych,
f. zmian na skutek zdarzenia niezale¿nego od Zamawiaj±cego, np.: decyzji organu administracji, orzeczenia s±dowego,
bezpo¶rednio wp³ywaj±cego na przedmiot zamówienia, w zakresie objêtym decyzj± lub orzeczeniem s±du,
g. zmian danych teleadresowych. np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji, numerów telefonów (stacjonarnych i
komórkowych) wynikaj±cych z bie¿±cych umów i potrzeb,
h. zmianê podwykonawców wskazanych w ofercie Wykonawcy, wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego o ile nie zmieni to
warunków SWZ,
i. w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana
firmy, pod któr± dzia³a Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu Wykonawcy,
powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiaj±cego, w zakresie
dokonanych zmian strukturalnych,
j. mo¿liwo¶æ dokonania ka¿dej ze zmian, np.: w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy w
przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek si³y wy¿szej wykonanie umowy sta³o siê niemo¿liwe.
Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne, wynik³e po podpisaniu umowy, którego nie mo¿na by³o
przewidzieæ, unikn±æ ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków, niezale¿nie od stron umowy.
Zdarzeniami si³y wy¿szej s± miêdzy innymi takie zdarzenia jak: klêski ¿ywio³owe, anomalie klimatyczne, upadki meteorytów,
wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne wydarzenia lub decyzje
w³adz pañstwowych.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi±
jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Wyst±pi± nieprzewidziane okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce wykonania zadania w pierwotnie zak³adany sposób (w tym
termin) spowodowane bezpo¶rednio wyst±pieniem epidemii zwi±zanej
z wirusem COVID-19.
4. Wykonawca winien udokumentowaæ wp³yw wyst±pienia wirusa COVID-19 na niemo¿no¶æ wykonania zamówienia w
pierwotnie zak³adany sposób. Zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin realizacji zamówienia proporcjonalnie do okresu, w
którym zosta³y wstrzymane roboty spowodowane wyst±pieniem wirusa COVID-19.
Pozosta³e zmiany umowy okre¶lono w paragrafie 12 Istotne postanowienia umowy - Rozdzia³ II SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.