eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu - etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cbf00a9-bf09-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cbf00a9-bf09-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129279

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3048012,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1997190,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidzianej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”, a w szczególności:
1) Dostawa i montaż 2 szt. tablic informacyjnych;
2) Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego wraz z furtkami i bramami wjazdowymi;
3) Dostawa i montaż monitoringu;
4) Dostawa i montaż obiektów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci);
5) Dostawa i montaż oświetleniowych lamp solarnych;
6) Utwardzenie terenu poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 Cnr o gr. 20 cm, podsypki cementowo-piaskowej w proporcji 1:8, grubości 4 cm oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor grafit;
7) Wykonanie nawierzchni z płyt z ażurowych 40x60x10 cm, kolor szary;
8) Wykonanie kanalizacji deszczowej;
9) Podłączenia rur spustowych do kanalizacji deszczowej: budynku toalet, wiat drewnianych i wiaty stalowej;
10) Dostawy i montażu szlabanu wjazdowego o długości 8 m na kod PIN wraz z przekazaniem 20 szt. kart dostępu;
11) Budowa kanalizacji kablowej z rur RHDPE110/6,3 z wyłączeniem odcinka o długości około 160 m, który został wykonany przy realizacji wcześniejszej inwestycji;
12) Utwardzenie terenu nawierzchni, w tym nawierzchni pod wiatami drewnianymi, wiata stalową i wokół pawilonu;
13) Wykonanie zasilania szlabanu i monitoringu, ułożonego w kanalizacji kablowej rura RHDPE110/6,3 (YKY 5X4,0 mm2 + światłowód zew. 9/125, A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2x6) 4,0 kN);
14) Wykonanie podłączeń w istniejącej szafce rozdzielczej, wskazanej w projekcie zagospodarowania terenu jako „Projektowana szafka pomiarowa lokalnego operatora wg odrębnego opracowania” według schematu tablicy rozdzielczej – WG+ZR;
15) Wykonanie kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 do budynku toalet
w kanalizacji kablowej w rurze RHDPE110/6,3 + światłowód zew. 9/125,
A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2X6) 4,0 kN do monitoringu wraz z podłączeniem
i odłączeniem zasilania istniejącego;
16) Wykonanie odwodnienia liniowego;
17) Wykonanie odwodnienia z koryt ściekowych;
18) Wykonanie oznakowania miejsc postojowych;
19) Urządzenie zieleni;
20) Wykonanie robót rozbiórkowych.
2. Zamawiający informuje iż, przedmiot zamówienia prowadzonego postępowania nie obejmuje:
1) Rozbiórki budynku w miejscu lokalizacji pawilonu, która została wykonana;
2) Montażu stacji meteo;
3) Budowy wiaty śmietnikowej;
4) Budowy dwóch wiat o konstrukcji drewnianej;
5) Budowy wiaty o konstrukcji stalowej;
6) Budowy pawilonu handlowego;
7) Przebudowy budynku toalet;
8) Wykonania instalacji fotowoltaicznej w budynku pawilonu;
9) Wykonania nawierzchni chodnika przy budynku toalet;
10) Wykonania oświetlenia w wiatach drewnianych oraz wiacie stalowej;
11) Wykonania przyłącza wody wraz z montażem wodomierza w pomieszczeniu 1/2 w budynku pawilonu;
12) Wykonania przyłącza energetycznego do budynku pawilonu;
13) Kompleksowego sprawdzenia i naprawy wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku toalet w niezbędnym zakresie;
14) Wykonania przepompowni ścieków, przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku pawilonu do przepompowni ścieków, przewodu tłocznego od przepompowni ścieków do studni betonowej wraz z włączeniem do kanalizacji sanitarnej, a także z przyłącza energetycznego zasilającego przepompownię;
15) Ułożenia i podłączenia kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 w rurze kablowej od szafki rozdzielczej do istniejących boksów handlowych oraz usunięcia dwóch słupów wraz z napowietrzną linią zasilającą te budynki.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2228072,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2228072,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2228072,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROB-BUD Robert Krasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 719-145-34-88

7.3.4) Miejscowość: Tarachy 5

7.3.5) Kod pocztowy: 19-230

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2228072,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 15 stycznia 2024 r. (z uwagi na podpisaną umowę o dofinansowanie, która musi być zrealizowana w określonym terminie).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.