eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedliñsk › Budowa si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa placu zabaw oraz si³owni na dzia³ce nr ewid. gruntów 174 w Piasecznie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-07-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie” w ramach zadania inwestycyjnego Budowa placu zabaw oraz si³owni na dzia³ce nr ewid. gruntów 174 w Piasecznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JEDLIÑSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jedliñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie” w ramach zadania inwestycyjnego Budowa placu zabaw oraz si³owni na dzia³ce nr ewid. gruntów 174 w Piasecznie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5b96d24-fc43-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00239003

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028136/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy znajduj±cej siê pod adresem
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@jedlinsk.pl (z tym zastrze¿eniem ¿e adres e-mail nie dotyczy sk³adania oferty. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej zamawiaj±cego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedliñsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedliñsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/; z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedliñsk, kontaktowaæ mo¿na siê pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.21.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), a nastêpnie zawarcia umowy z wybranym wykonawc±, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – pzp; posiada Pan/i prawo do:• ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; nie przys³uguje Pani/u• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy informujemy i¿:− w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679,wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. − wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie
Plac zabaw z si³owni± w Piasecznie zostanie wybudowany na dzia³ce nr ewid. 174 obrêb Piaseczno gm. Jedliñsk, posiadaj±cej uregulowany stan prawny w ksiêdze wieczystej RA1R/00117702/8 której w³a¶cicielem jest Gmina Jedliñsk. Gmina Jedliñsk.
Projekt „Budowy si³owni i placu zabaw wraz z ogrodzeniem w Piasecznie” jest wykonaniem operacji, która ma s³u¿yæ rozwojowi ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej. Przedmiotem wykonania w ramach zadania s± budowy:
A. Placu zabaw: zamontowane zostanie po jednym egzemplarzu urz±dzeñ zabawowych to jest: ¿agiel na sprê¿ynie- 1szt., piramida linowa -1szt., zestaw zabawowy-1szt.,
B. Si³owni zewnêtrznej -zamontowane zostanie po jednym egzemplarzu urz±dzeñ to jest: Rower-1szt., Wio¶larz-1szt. Prasa no¿na/porêcz-1kpl na wspólnym pylonie, Wyci±g górny/orbitrek-1kpl na wspólnym pylonie, Twister-1szt., Biegacz -1szt.,
C. Niezabawowe elementy ma³ej architektury: tablica informacyjna z regulaminem korzystania z urz±dzeñ placu zabaw -1szt., kosze na ¶mieci-2szt., ³awki -4szt., stojaki na rowery -2 szt.,
D. Wykonanie odcinka ogrodzenia wysoko¶ci przês³a 123cm o d³ugo¶ci ³±cznej 25m ze s³upkami, z bram± przesuwn± –furtk± d³ugo¶ci 3,5m celem dogrodzenia do ju¿ istniej±cego ogrodzenia terenu placu i si³owni,
E. Nasadzenia krzewów- 147sztuk.
Urz±dzenia montowane bêd± zgodnie z projektem w zale¿no¶ci od rodzaju urz±dzenia na trawie i na nawierzchni piaskowej, st±d wykonanie podbudowy z piachu pod te urz±dzenia na powierzchni 170m kw., grubo¶æ nawierzchni z piasku po zagêszczeniu 35cm, posianie trawy 67,50 m kw.
Ca³o¶æ prac obejmuje wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urz±dzenia, uzupe³nienie ziemi± urodzajn±, profilowanie terenu, wykonanie prac porz±dkowych Wykonaniu podlegaæ bêd± tylko elementy objête w opisie przedmiotu zamówienia
i przedmiarze robót. Pozosta³e elementy jak ci±gi z kostki brukowej i inne nie ujête
w przedmiarze nie podlegaj± wykonaniu w obecnym etapie.
Uwaga: Przewiduje siê wykonanie jedynie czê¶ci projektu technicznego w zakresie opisanym powy¿ej oraz ujêtym w przedmiarze robót. Nie przewiduje siê wykonania posiania i pielêgnacji trawy.
W pozosta³ym zakresie projekt w tym etapie nie podlega wykonaniu,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w za³±czonym do SWZ Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262210-6 - Fundamentowanie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G - d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia 40%
Razem 100%

£±czna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIA£U W POSTÊPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

7.1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1. ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.

2. UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.

3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w ww. zakresie.

4. ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) do¶wiadczenie wykonawcy:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej jedn± robotê budowlan±, która:
polega³a na budowie lub przebudowie, rozbudowie lub remoncie placu zabaw lub si³owni o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych
7.2 Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
9.2.1 potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:

a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg Za³±cznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie z ogólnodostêpnych rejestrów Wykonawca nie musi za³±czaæ do dokumentów na wezwanie)

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±c± wydania prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835);
f) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wg za³±cznika 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
9.2.2 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):

a) wykazu do¶wiadczenia - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których us³ugi zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, za³±cznik nr 3
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 4

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci
5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).
7.2 Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
7.3 Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Po³udniowo Mazowiecki Bank Spó³dzielczy w Jedliñsku 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 z adnotacj± „ZNWU – Znak sprawy: ZN.271.16.2022 ”
Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy musi byæ wniesione najpó¼niej w dniu podpisania umowy przez Zamawiaj±cego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieni±dzu bêdzie uznane za skuteczne, je¿eli rachunek Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± zabezpieczenia najpó¼niej w dniu podpisania umowy przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê, przed jej podpisaniem.
7.4 Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. Kwota stanowi±ca 70% zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
7.5 Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne i gwarancji, wynosz±ca 30% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie … . miesiêcy od dnia odbioru koñcowego.
7.6 W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na jedn± lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, pod warunkiem, ¿e zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.
7.7 W sytuacji, gdy wyst±pi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy, Wykonawca przed zawarciem aneksu, zobowi±zany jest do przed³u¿enia terminu wa¿no¶ci wniesionego zabezpieczenia wniesionego w formie innej ni¿ pieniê¿na, albo je¶li nie jest to mo¿liwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego, na okres wynikaj±cy z aneksu do umowy.
7.8 Zasady zaspokojenia roszczeñ Zamawiaj±cego z zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w okresie obowi±zywania stanu zagro¿enia epidemicznego albo stanu epidemii og³oszonego w zwi±zku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwo³ania stanu, który obowi±zywa³ jako ostatni, oraz obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z utrzymaniem zabezpieczenia w tym okresie okre¶laj± przepisy art. 15r1 ustawy z 2 marca o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 z pó¼n. zm.).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6.1 Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.2 Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 pzp w szczególno¶ci
w zakresie:
a) wyst±pienia wyj±tkowych okoliczno¶ci, niezale¿nych od stron umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a wp³ywaj± na jej realizacjê;
b) zmiany podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy;
c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu prac;
d) zmiany w terminach wykonywania prac;
e) zmiany ilo¶ci prac - wed³ug potrzeb;
f) rezygnacji z wykonania czê¶ci prac;
g) terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli wyst±pi± przyczyny niezale¿ne od dzia³añ le¿±cych po stronie Wykonawcy;
h) zmianê ceny ze wzglêdu na kosztorysowy charakter wynagrodzenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-20 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.