eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa aparatu USG. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD. Doposażenie podmiotów leczniczych w aparaty do diagnostyki ultrasonograficznej naczyń krwionośnych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu USG. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD. Doposażenie podmiotów leczniczych w aparaty do diagnostyki ultrasonograficznej naczyń krwionośnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 6489 941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu USG. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD. Doposażenie podmiotów leczniczych w aparaty do diagnostyki ultrasonograficznej naczyń krwionośnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da39ab83-3180-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Neurologii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty
plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów : .pdf .doc .xls .xlsx .jpg (.jpeg) .rtf .odt ze
szczególnym wskazaniem na .pdf.
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów
: .zip .7Z
3. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w Rozporządzeniu występują : .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zosatną uznane za złożone nieskutecznie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w
Wałbrzychu
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego
jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. /74 6489696;
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na «Odbiór odpadów komunalnych za okres
01.07.2021r. - 31.12.2021r. z terenu Szpitala przy ul. Sokołowskiego 4 i ul. Batorego 4 w Wałbrzychu »
nr Zp/22/TP-22/21 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/55/TP-55/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Minimalne parametry wymagane Punktacja Parametr graniczny Odpowiedź Wykonawcy (TAK/NIE, podać/opisać gdy wymagane)
1. Aparat USG fabrycznie nowy, stacjonarny o nowoczesnej konstrukcji i ergonomii pracy. Platforma wprowadzona do produkcji nie wcześniej niż 2018 roku (dotyczy aparatu, nie wersji software).Wyklucza się aparaty powystawowe
Rok produkcji: 2021 TAK
OPIS OFEROWANEGO APARATU I WYPOSAŻENIA
2. Aparat wysokiej klasy, stacjonarny na 4 skrętnych kołach, waga max. 90 kg TAK
3. Regulacja położenia konsoli na boki min. +/- 50o, możliwość obrotu konsoli o 180o na czas transportu. TAK
4. Możliwość regulacji wysokości konsoli min 25 cm <26– 0 pkt;
≥26 – 5 pkt TAK
5. Uchwyty na głowice po obu stronach konsoli. TAK
6. Szybki dostęp do funkcji sterowania aparatem przy pomocy ekranu dotykowego o wielkości min. 10” z wyświetlanymi przyciskami funkcyjnymi, z programowalnymi przyciskami typu makro TAK
7. Klawiatura alfanumeryczna wyświetlana na ekranie dotykowym, opcja dostępna w każdym trybie oraz wysuwana, podświetlana fizyczna klawiatura alfanumeryczna TAK
8. Aktywne gniazda dla głowic obrazowych przełączanych elektronicznie – min. 5 gniazd TAK
9. Monitor LCD panoramiczny o przekątnej min. 21” cali, na ruchomym ramieniu z możliwością regulacji położenia . TAK
10. Możliwość powiększenia obrazu diagnostycznego na cały ekran do min. 85% powierzchni ekranu monitora, bez wyświetlania informacji ogólnych oraz informacji liczbowych dotyczących nastaw aparatu za pomocą jednego przycisku. . TAK
11. Zoom obrazu rzeczywistego min. 40x TAK
12. Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej TAK
13. Fizyczna ilość kanałów nadawczych TX min. 192 TAK
14. Dynamika systemu min. 350 dB TAK
15. Zakres częstotliwości pracy ultrasonografu (podać całkowity zakres częstotliwości fundamentalnych [nie harmonicznych] emitowanych przez głowice obrazowe możliwe do podłączenia na dzień składania ofert) – min. 1 do 24 MHz TAK
16. Minimum 8 suwaków wzmocnienia głębokościowego wiązki TGC TAK
17. Tryb 2D (B-mode)
- ciągła automatyczna optymalizacja parametrów obrazu 2D
- wybierane częstotliwości pracy w trybie 2D min. 1-24 MHz
- maksymalna głębokość penetracji min. 40 cm
- powiększanie obrazu (zoom)
- funkcja HD zoom (zoom wysokiej rozdzielczości)
- min. 8 stref ogniskowania
- prezentacja 2D+M-Mode; 2D+CD+M-Mode
-możliwość zmiany szerokości wyświetlanego obrazu 2D (B-Mode) TAK
18. Automatyczne ogniskowanie w całej strefie wyświetlanego obrazu TAK
19. Maksymalna częstotliwość odświeżania (Frame Rate) dla obrazu 2D - min. 2900 Hz ≤2950– 0 pkt;
>2950– 5 pkt TAK
20. Tryb łatwej obsługi, umożliwiający optymalizację min 40. parametrów za pomocą max. 3 suwaków. NIE– 0 pkt;
TAK– 10 pkt TAK/NIE
21. Możliwość ręcznej modyfikacji prędkości wartości dźwięku rozchodzenia się fal ultradźwiękowych poprawiające ogniskowanie w kierunku bocznym TAK
22. Tryb spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD)
- wybierane częstotliwości pracy w trybie PWD min. 2-16 MHz
- funkcja automatycznego doboru korekcji kąta, ugięcia linii bazowej przy uruchamianiu Dopplera Pulsacyjnego
- automatyczna optymalizacja PW przy pomocy jednego przycisku (min. wzmocnienie, skala, linia bazowa)
- możliwość przesunięcia linii bazowej na zamrożonym obrazie
- automatyczna analiza widma dopplerowskiego
- regulacja uchylności wiązki dopplerowskiej
- korekcja kąta bramki Dopplerowskiej min. +/- 89 stopni
- wielkość bramki Dopplerowskiej min. 1-24 mm
- pakiet obliczeń automatycznych dla trybu Dopplera (automatyczny obrys spektrum na obrazie rzeczywistym i zamrożonym z możliwością wyboru cyklu) TAK
23. Tryb Doppler Kolorowy (CD)
- wybierane częstotliwości pracy w trybie CD min. 2-16 MHz
- regulacja uchylności pola Dopplera
- ilość map kolorów – co najmniej 16 map
- funkcja HD (wysokiej rozdzielczości) w trybie Dopplera Kolorowego TAK
24. Maksymalna częstotliwość odświeżania (Frame Rate) dla obrazu 2D + kolor (CD) - min. 400 Hz =400– 0 pkt;
>400– 5 pkt TAK
25. Obrazowanie naczyń narządów miąższowych (tarczyca, nerki, wątroba) do wizualizacji bardzo wolnych przepływów poniżej 1 cm/sek. w mikro naczyniach pozwalające na obrazowanie bez artefaktów ruchowych TAK
26. Tryb obrazowania harmonicznego
Tryb Duplex (2D + PWD)
Tryb Triplex (2D+PWD+CD)
Tryb Power Doppler kierunkowy (tryb angiologiczny kierunkowy PDD) TAK
27. Tryb Dual Live - tzw. jednoczesne wyświetlanie na ekranie dwóch obrazów w czasie rzeczywistym, typu B+B/CD TAK
28. Obrazowanie trapezowe dostępne na głowicy liniowej TAK
29. Oprogramowanie panoramiczne w trybie 2D oraz w trybie Dopplera kolorowego w czasie rzeczywistym z możliwością wykonania pomiarów, dostępne na głowicach liniowych i convex. Minimalna długość skanu 60 cm TAK
30. Specjalne oprogramowanie zwiększające dokładność, eliminujące szumy i cienie obrazu TAK
31. Obrazowanie typu „Compound” w układzie wiązek ultradźwięków wysyłanych pod różnymi kątami i z różnymi częstotliwościami min. 15 linii tworzących obraz (tzw. skrzyżowane ultradźwięki) TAK
32. Rozszerzony tryb Doppler o bardzo wysokiej czułości i rozdzielczości z możliwością wizualizacji bardzo wolnych przepływów. TAK
33. Oprogramowanie wraz z pakietem obliczeniowym do badań:
• Naczyniowe
• Transkranialne
• Mięśniowo – szkieletowe
• Neonatalne
• Pediatryczne
• Małe narządy
• Urologiczne
• Jama brzuszna TAK
34. Aplikacja dedykowana do badań piersi i tarczycy w trybie B-Mode, umożliwiająca analizę morfologiczną oraz możliwości klasyfikacji nowotworowej według BI-RADS/TI-RADS. Aplikacja zawierająca dodatkowy raport z badania piersi i tarczycy. TAK
35. Możliwość zaprogramowania w aparacie nowych pomiarów i kalkulacji TAK
36. Funkcje użytkowe:
- możliwość zaprogramowania ustawień wstępnych użytkownika dostępnych dla aplikacji i głowic do – min. 400 presetów
- możliwość nagrywania i odtwarzania dynamicznego obrazów Cine Loop
- możliwość dołączenia obrazu do raportu z badania
- archiwizacja sekwencji w czasie rzeczywistym (podczas badania) min. 500 sekund TAK
37. Wbudowana baza danych pacjentów z możliwością wyszukiwania badań poprzez filtrowanie min.: imię, nazwisko, wiek, płeć, data badania, aplikacja TAK
38. Zapis obrazów w formatach:
BMP, JPEG, PNG, TIFF oraz zapis pętli obrazowych w formacie AVI z możliwością włączenia oraz wyłączenia kompresji danych. TAK
39. Możliwość eksportu raportu z badania na nośniki zewnętrzne w formacie: PDF, XLM, HTML TAK
40. Eksport zapisanych obrazów, pętli obrazowych oraz raportów na nośniki zewnętrzne typu PenDrive TAK
41. Wewnętrzny dysk twardy aparatu przeznaczony do archiwizacji badań - min. 500 GB HDD– 0 pkt;
SSD–5 pkt TAK
42. Min. 4 porty USB wbudowanych w aparat umożliwiających zapis obrazów na Pen-Drive oraz podłączenie dodatkowych zewnętrznych urządzeń: w tym co najmniej 2 porty umieszczone bezpośrednio obok siebie na konsoli operatorskiej TAK
43. Wbudowane wyjście Display Port do podłączenia dodatkowego monitora NIE– 0 pkt;
TAK– 5 pkt TAK/NIE
44. Możliwość podłączenia drukarki komputerowej (atramentowej) do drukowania raportów z badań w formacie A-4, za pomoca dedykowanego fizycznego przycisku umieszczonego na konsoli operatora TAK
45. Min. 3 fizyczne przyciski programowalne umieszczone na konsoli. TAK
46. Cyfrowa drukarka termiczna (video – printer) czarno-biała wbudowana w aparat TAK
47. Zainstalowany w aparacie moduł DICOM 3.0 umożliwiający zapis i przesyłanie obrazów i danych zgodnych ze standardem DICOM (min. worklist, send, print, raporty strukturalne.) TAK
48. Oprogramowanie na zewnętrzny komputer obsługujący bazę danych pacjentów z aparatu USG umożliwiające obróbkę analizę (pomiary, raporty itp.) obrazów nagranych w aparacie USG TAK
49. Możliwość ustawienia konta wymagającego logowania z podaniem nazwy użytkownika i hasła dla każdego użytkownika, oraz niezależnego konta dla administratora. TAK
50. Wbudowana fabrycznie, zintegrowana z aparatem bateria pozwalająca na pracę aparatu bez zasilania sieciowego min. 40 minut oraz pozwalająca na przejście w tryb Standby. TAK
51. Funkcja szybkiego startu - funkcja szybkiego przejścia ze stanu czuwania do trybu pracy max. 20 sekund TAK
52. Poziom natężenia dźwięku wydawany przez aparat max 36 dB w odległości max 160 cm do aparatu ≥35– 0 pkt;
<35– 5 pkt TAK
GŁOWICE
53. Uniwersalna głowica liniowa wieloczęstotliwościowa, w tym do badań naczyniowych oraz tętnic szyjnych i kręgowych
Liczba elementów min. 192
Szerokość pola obrazowego (FOV) max. 47mm
Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 4-15 MHz
Tryb 2D – min. 4 wybieranych częstotliwości pracy
Tryb obrazowania harmonicznego – min. 4 wybierane częstotliwości pracy
Tryb Color Doppler - min. 4 wybieranych częstotliwości pracy TAK
54. Głowica convex do badań ogólnodiagnostycznych
Liczba elementów min. 192
Kąt pola skanowania (widzenia) min. 100°
Głowica wykonana w technologii Single Cristal
Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 1-8 MHz
Tryb 2D – min. 6 wybieranych częstotliwości pracy
Tryb obrazowania harmonicznego – min. 6 wybieranych częstotliwości pracy
Tryb Color Doppler - min. 6 wybieranych częstotliwości pracy
Głębokość obrazowania min. 44 cm TAK
55. Głowica typu „phased array” do badań transkranialnych w technologii Single Crystal lub równoważnej
Liczba elementów min. 128
Pole widzenia min. 85°
Zakres częstotliwości pracy min. 1-5 MHz
Tryb 2D – min. 4 wybierane częstotliwości pracy
Tryb obrazowania harmonicznego – min. 4 wybierane częstotliwości pracy
Tryb Dopplera kolorowego – min. 4 wybierane częstotliwości pracy

Ze względu na ograniczoną ilość znaków reszta opisu przedmiotu zamówienia znajduje się Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a Cena wyższa z oferty ocenianej x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość regulacji wysokości konsoli min 25 cm: <26– 0 pkt; ≥26 – 5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalna częstotliwość odświeżania (Frame Rate) dla obrazu 2D - min. 2900 Hz : ≤2950– 0 pkt; >2950– 5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tryb łatwej obsługi, umożliwiający optymalizację min 40. parametrów za pomocą max. 3 suwaków: NIE– 0 pkt; TAK– 10 pkt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalna częstotliwość odświeżania (Frame Rate) dla obrazu 2D + kolor (CD) - min. 400 Hz: =400– 0 pkt; >400– 5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wewnętrzny dysk twardy aparatu przeznaczony do archiwizacji badań - min. 500 GB : HDD– 0 pkt; SSD–5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wbudowane wyjście Display Port do podłączenia dodatkowego monitora : NIE– 0 pkt; TAK– 5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom natężenia dźwięku wydawany przez aparat max 36 dB w odległości max 160 cm do aparatu : ≥35– 0 pkt; <35– 5 pkt

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.
1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. ( załącznik nr 4).
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie urządzeń medycznych na kwotę minimum: 130 000,00 każda z dostaw.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 4).
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.
1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. ( załącznik nr 4).
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie urządzeń medycznych na kwotę minimum: 130 000,00 każda z dostaw.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim - z dokładnym wskazaniem, którego pakietu dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z póź. zm.) – stanowi załącznik nr 7

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Przedmiotowe środki dowodowe:
1. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim - z dokładnym wskazaniem, którego pakietu dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) – stanowi załącznik nr 7.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.