eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011840059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosip@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock, w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8025e08-fc3a-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038238/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół poza teren gminy, w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji,
znajdują się w rozdziale III pkt 1 niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku (dalej: „Zamawiający”) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o
Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku, ul. Kościuszki 15, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: piotr.glen@wiknet.net.pl.;
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy
prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe zapisy zawarte są w Rozdziale I pkt 17 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSiP.260.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych (3 linie dowożenia):
Linia 1. Dowożenie od 8 do 10 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo, będących mieszkańcami gminy do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69.
Linia 2. Dowożenie od 4 do 6 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Pod Fiołkami” w Nasielsku przy ul. Ogrodowej 9 i do Niepublicznego Przedszkola „Pod Fiołkami” w Nasielsku, przy ul. Kościelnej 21 oraz dowiezienie ok. 12 uczniów do Szkoły Podstawowej w Serocku, przy ul. Pułtuskiej 68 z Serocka ul. Leśna i ul. Moczydło i około 21 uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębinki, Marynino, Karolino, Ludwinowo Zegrzyńskie.
Linia 3. Dowożenie od 8 do 9 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pułtusku przy ul. Tysiąclecia 12, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15a, Szkoły Podstawowej w Wyszkowie, ul. Geodetów 45A. Szczegółowy opis tras dowożenia – rozkład jazdy, znajduje się w załączniku 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla Części I zamówienia – Linia 1 Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, które będzie polegało na wprowadzeniu dodatkowego (trzeciego) kursu w zależności od organizacji pracy szkół i ośrodka. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia konieczności dowozu uczniów na późniejsze godziny rozpoczynania zajęć lub odwozu po skończonych zajęciach w godzinach: dla części I Linia 1: 17.30 – 18.00.
Zdarzenie warunkujące skorzystanie z prawa opcji wynikać będzie z ustalonych planów zajęć lekcyjnych lub ich zmian w ciągu roku szkolnego i jest niezależne od Zamawiającego. Maksymalną wartością opcji będzie wartość dodatkowego kursu realizowanego przez Wykonawcę. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ilości realizowanych kursów – dwóch lub trzech. Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Wznowienie nastąpi poprzez wszczęcie nowego postępowania o udzielenie zamówienia na rok szkolny 2023/2024

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym
ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dowożenie 4 uczniów niepełnosprawnych będących mieszkańcami gminy do:
1) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno- Wychowawczego w Warszawie przy ul. Krasińskiego 41A – 1 uczeń,
2) Zespołu Placówek Szkolno-Rewalidacyjno-Wychowawczych w Warszawie przy ul. Bełskiej 5 – 1 uczeń,
3) Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 w Warszawie, ul. Namysłowska 10,
4) Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Ruy Barbosy w Warszawie, ul. W. Burdzińskiego 4,
Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla Części II zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, które będzie polegało na wprowadzeniu dodatkowego (trzeciego) kursu w zależności od organizacji pracy szkół i ośrodka. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia konieczności dowozu uczniów na późniejsze godziny rozpoczynania zajęć lub odwozu po skończonych zajęciach w godzinach: dla części II: 16.30-17.30.
Zdarzenie warunkujące skorzystanie z prawa opcji wynikać będzie z ustalonych planów zajęć lekcyjnych lub ich zmian w ciągu roku szkolnego i jest niezależne od Zamawiającego. Maksymalną wartością opcji będzie wartość dodatkowego kursu realizowanego przez Wykonawcę. Wartość tą określi Wykonawca w formularzu ofertowym – w treści dotyczącej Części II zamówienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ilości realizowanych kursów – dwóch lub trzech. Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-07-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Wznowienie nastąpi poprzez wszczęcie nowego postępowania o udzielenie zamówienia na rok szkolny 2023/2024

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym
ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
a) Dla części I zamówienia na min. 250.000,00 zł,
b) Dla części II zamówienia na min. 120.000,00 zł.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Dla części I i II zamówienia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu do szkół lub placówek, usługa ta wykonywana była w sposób ciągły przez okres nauki w danym roku szkolnym, o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
- dla Części I zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdu samochodowego oraz co najmniej 2 osobami, które będą sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami i zostały przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (dla linii 2 i 3) oraz załączy dowody: świadectwa, zaświadczenia, oświadczenia.
- dla Części II zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdu samochodowego oraz co najmniej 1 osobą, która będzie sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami i została przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz załączy dowody: świadectwa, zaświadczenia, oświadczenia.
c) wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
- dla Części I zamówienia:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 3 pojazdami, w tym: jeden z co najmniej 9 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy, drugi z co najmniej 12 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy, trzeci z co najmniej 23 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy. Pojazdy muszą być przystosowane pod względem technicznym do przewozu osób niepełnosprawnych, stosownie do rodzaju niepełnosprawności dowożonych uczniów. Pojazdy muszą być wyposażone na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i sprawną klimatyzację, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012r.
- dla Części II zamówienia:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym pojazdem do przewozu dwóch uczniów niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz dwóch uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo, pojazdem odpowiednio oznakowanym i przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (adnotacja w dowodzie rejestracyjnym). Pojazd ma być także wyposażony na siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i sprawną klimatyzację, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
Nr 3 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
2) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca w roku szkolnym 2021/2022 świadczy usługę przewozową na rzecz Zamawiającego, to nie musi załączać referencji do składanego Wykazu wykonanych usług.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami: wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca w celu realizacji danej części zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.
5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6 ppkt 3 w rozdziale II niniejszej SWZ - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
- Dla części I zamówienia w wysokości 5.000,00 zł,
- Dla części II zamówienia w wysokości 2.400,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawierają projekty umów stanowiące załącznik nr 9a i 9b do SWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany stawki VAT potwierdzonej stosownym rozporządzeniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem ePUAP-u na adres skrytki Zamawiającego: /ZOSIP_Serock/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Termin wykonania zamówienia:
a) dla części I zamówienia linia 1 i 3 - od dnia 1.09.2022r. do dnia 23.06.2023r.
b) dla części I zamówienia linia 2 - od dnia 1.09.2022r. do dnia 31.08.2023r.
c) dla części II zamówienia - od dnia 1.09.2022r. do dnia 14.07.2023r.
2) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kierowców autobusów/pojazdów oraz osób sprawujących opiekę nad uczniami podczas przejazdu (opiekuna) – dotyczy linii 2 i 3 w części I i II zamówienia.
3) Zamawiający, stosownie do treści art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4) W sytuacji gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności musi być równa co najmniej sumie kwot ubezpieczenia dla części, na które wykonawca składa ofertę np. w sytuacji gdy wykonawca składa ofertę dla Części I i II zamówienia suma gwarancyjna ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności musi wynosić co najmniej 370.000,00 zł.
5) W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może być proponowany do obsługi tylko jednej trasy lub linii. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu (wpisy w dowodzie rejestracyjnym ) oraz opłacone polisy ubezpieczenia: OC na pojazd zgłoszony do przewozu oraz polisę NNW ubezpieczenia kierowcy i pasażerów w pojeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.