Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185805/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: topr@topr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5012505-417d-46c5-8f2f-80a48f50a4bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący umowę o realizację zadania publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5012505-417d-46c5-8f2f-80a48f50a4bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kompletów skiturowych1. Narty skiturowe – 28 par
taliowane z przeznaczeniem do narciarstwa ski-turowego i jazdy poza trasami
2. Foki – 28 par
3. Wiązania + skistopery – 28 kompletów
przeznaczone do narciarstwa skiturowego, możliwość podchodzenia i zjazdu
4. Noże (harszle) – 28 par
kompatybilne z dostarczanymi wiązaniami
5. Buty skiturowe – 28 par
przeznaczone do narciarstwa skiturowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 37411100-3 - Sprzęt narciarski i snowboardowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37411120-9 - Narty
37411110-6 - Buty narciarskie
37411140-5 - Wiązania
4.5.5.) Wartość części: 196748,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Kijków skiturowych – 28 par4.5.3.) Główny kod CPV: 37411130-2 - Kijki narciarskie
4.5.5.) Wartość części: 13514,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158768,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158768,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158768,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WILCZYŃSKI DAMIAN wspólnik spółki cywilnej "Tatra Trade" Damian Wilczyński, Michał Kreft
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KREFT MICHAŁ wspólnik spółki cywilnej "Tatra Trade" Damian Wilczyński, Michał Kreft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361423493
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATRA TRADE" S.C. DAMIAN WILCZYŃSKI, MICHAŁ KREFT
jakie przetargi wygrała firma
"TATRA TRADE" S.C. DAMIAN WILCZYŃSKI, MICHAŁ KREFT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158768,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-02 do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8265,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8265,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WILCZYŃSKI DAMIAN wspólnik spółki cywilnej "Tatra Trade" Damian Wilczyński, Michał Kreft
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KREFT MICHAŁ wspólnik spółki cywilnej "Tatra Trade" Damian Wilczyński, Michał Kreft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361423493
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATRA TRADE" S.C. DAMIAN WILCZYŃSKI, MICHAŁ KREFT
jakie przetargi wygrała firma
"TATRA TRADE" S.C. DAMIAN WILCZYŃSKI, MICHAŁ KREFT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8265,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-02 do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dekoracji bożonarodzeniowej w mieście Zakopane w sezonie 2025 - 2026
- Budowa 3 naziemnych stacji transformatorowych w Dol. Kościeliskiej
- Dostawa sprzętu ratowniczego - 2 części
- Dostawa ręcznej paczkowarki do wody pitnej
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu endoskopowego
- Kompleksowa obsługa działań promocyjnych i komunikacyjnych dotyczących serialu oraz serii podcastów realizowanych w ramach kampanii "Świadomi Tatr" realizowanej przez Tatrzański Park Narodowy
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





