eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań w zakresie zmiany modelu opieki onkologicznej w ramach projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań w zakresie zmiany modelu opieki onkologicznej w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań w zakresie zmiany modelu opieki onkologicznej w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80af8f6f-9ede-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048035/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Organizacja konferencji, kongresów (wraz z usługami gastronomiczno- hotelarskimi)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz z budżetu państwa w związku z realizacją projektu o nr POWR.05.02.00-00-0005/19 w ramach projektu pn.: „Wsparcie procesu poprawy jakości w leczeniu onkologicznym oraz zmiana organizacji systemu opieki zdrowotnej w zakresie onkologii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081755/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADR.250.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji i obsługi, w formie stacjonarnej:
1) jednodniowego spotkania informacyjnego skierowanego do pacjentów, służącego przekazaniu informacji w zakresie zmiany modelu opieki onkologicznej w ramach projektu,
2) 16 jednodniowych spotkań warsztatowo – konferencyjnych (w tym opracowanie programu szkoleniowego dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą w zakresie onkologii) dla uczestników systemu ochrony zdrowia, służących wymianie informacji i dobrych praktyk w zakresie zmiany modelu opieki onkologicznej wynikających z pilotażu sieci onkologicznej,
3) jednodniowej konferencji podsumowującej efekty wynikające z
wdrożenia pilotażowego programu opieki nad świadczeniobiorcą w ramach sieci onkologicznej oraz efekty realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp wezwał Wykonawcę „EU-CONSULT” sp. z o.o. do złożenia podmiotowych środków dowodowych. W wyznaczonym terminie Wykonawca złożył niekompletne dokumenty w związku z powyższy działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwał do uzupełnienia wykazu osób. W wyznaczonym terminie Wykonawca ponownie złożył niekompletny dokument. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy Pzp odrzucił ofertę, z uwagi na to, iż Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

Wobec powyższego działając na podstawie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę Jarosława Grzegorza Głowackiego Fordewind do złożenia podmiotowych środków dowodowych. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 Ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentów. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy Pzp odrzucił ofertę, z uwagi na to, że Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych.

Oferta złożona przez Wykonawcę GMSYNERGY Sp. z o.o. sp. j. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz pkt 5 Ustawy Pzp, z uwagi na to, że Wykonawca złożył niekompletne w przewidzianym terminie przedmiotowe środki dowodowe oraz jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę ALTHERMEDIA Sp. z o.o. sp. k. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 5 oraz pkt 12 Ustawy Pzp, z uwagi na to, że Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.