eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa 5 miejsc odpoczynku rowerzystów w 5 miejscach na trasie Blue Velo w ramach realizacji projektu INT 174 pn. "Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego - wspólna tożsamość pogranicza



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 5 miejsc odpoczynku rowerzystów w 5 miejscach na trasie Blue Velo w ramach realizacji projektu INT 174 pn. „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego – wspólna tożsamość pogranicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Korsarzy 34

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.wzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 5 miejsc odpoczynku rowerzystów w 5 miejscach na trasie Blue Velo w ramach realizacji projektu INT 174 pn. „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego – wspólna tożsamość pogranicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d097dde-dc00-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000226/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa pięciu miejsc odpoczynku rowerzystów na trasie Blue Velo w ramach realizacji projektu INT 174 Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego – wspólna tożsamość pogranicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego - wspólna tożsamość pogranicza”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z programu/w ramach projektu: INT 174 w 85%.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.22.2022.VW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 599373,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca odpoczynku dla rowerzystów na działce nr 7/2 obręb 25 Wicko

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 126500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca odpoczynku dla rowerzystów na działce nr 193/6 obręb 16 Międzyzdroje

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 126500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca odpoczynku rowerzystów na działce nr 15 obręb Czarnocin

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 126500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca odpoczynku rowerzystów na działce nr 244/3 obręb 0004 Wolin

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 126500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca odpoczynku rowerzystów na działce nr 63 obręb 0002 Wolin

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 126500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składnia ofert, tj. do dnia 22 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 na część nr 1, 3, 4, 5 złożono ofertę, której ceny przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot do cen najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składnia ofert, tj. do dnia 22 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 na część nr 2 nie złożono żadnej oferty. W związku z tym, postępowanie zostaje unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składnia ofert, tj. do dnia 22 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 na część nr 1, 3, 4, 5 złożono ofertę, której ceny przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot do cen najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składnia ofert, tj. do dnia 22 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 na część nr 1, 3, 4, 5 złożono ofertę, której ceny przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot do cen najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składnia ofert, tj. do dnia 22 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 na część nr 1, 3, 4, 5 złożono ofertę, której ceny przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot do cen najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.