Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowywanie obiektów szkolnych SP 3 i ZS 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowania do przepisów przeciwpożarowych”- z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,87127,9e245c34a5110468cf04288e80bbf4de.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowywanie obiektów szkolnych SP 3 i ZS 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowania do przepisów przeciwpożarowych”- z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8b696e-dce2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179003/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W 2 wcześniejszych postępowaniach o udzielenie zam. publ. w trybie podst. bez negocjacji na zad. pod nazwą „Dostosowywanie obiektów szkolnych SP nr 3 i ZS nr 3 do przepisów przeciwpoż. w ramach zad. pn. „Program dostosowania do przepisów przeciwpoż.” - z podziałem na 2 zadania (znak: BZP.271.7.2022, BZP.271.13.2022) w terminie skł. ofert określonym w rozdziale XV SWZ – do dnia 15 marca 2022 r. do godz. 10:00 oraz do dnia 08 kwietnia 2022 r. do godz. 08:00 - do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono (...) żadnej oferty. W myśl art. 305 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zam. z wolnej ręki, jeżeli: w post. prowadzonym uprzednio w trybie podst. nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,79410,ecd122037c0fd785861279d853231ccc.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na dostosowaniu do przepisów przeciwpożarowych budynków oświaty we Włocławku, z możliwością składania ofert na następujące dwa zadania:
Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa nr 3
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy dwóch pomieszczeń szkolnych na odziały przedszkolne zlokalizowane w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Cyganka 6/10 we Włocławku – działka nr 118/12 obręb ew. Włocławek KM 46, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r., w sprawie wymagań przeciwpożarowych dla oddziałów przedszkolnych oraz wymagań wskazanych w postanowieniu Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, znak: WZ.5595.181.2020.EP z dnia 03.04.2020 r. Uzyskano również decyzję Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/1/2022 z dnia 03.01.2022 r. zezwalającą na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków.
Zakres prac budowlanych:
1) wykonanie ściany wewnętrznej o klasie odporności REI30 oddzielające pomieszczenie komunikacji od pomieszczeń szkoły
2) wykonanie dodatkowych drzwi z pomieszczenia 16 do pomieszczenia 15 (montaż nadproża)
3) demontaż drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 15
4) demontaż okien o wym.240x215xm w pomieszczeniach 15,16
5) montaż okien z drzwiami w ścianach zewnętrznych pomieszczenia 15,16
6) wykonanie podestu i schodów przy projektowanych wyjściach
Uwaga:
- Roboty budowlane na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 we Włocławku w oddziale przedszkolnym będą wykonywane na obiekcie czynnym i mogą być prowadzone odpowiednio przez okres wakacyjny od 24 czerwca 2022r., od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, w soboty placówka jest nieczynna.
Zadanie nr 2 – Zespół Szkół nr 3
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku głównego Zespołu Szkół nr 3 przy ul. Nowomiejskiej 21 we Włocławku w zakresie dostosowania istniejącego budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych – działka nr 3/2, 2/2 obręb ew. Włocławek KM 80 w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w sposób zamienny do wymagań technicznych na podstawie opracowanej ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej oraz rozwiązań zastępczych wskazanych w postanowieniu Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, znak WZ.5595.147.2020 z dnia 18.03.2020 r.
Branża budowlana
Piwnice:
- wykucie okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie nowego okna 80x130cm,
- zdemontowanie istniejącej studzienki doświetlającej i wykonanie nowej.
Parter:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian, zamontowanie okna 150x200cm,
- montaż kraty stalowej o wym. 1,5x2,45m,
- zamontowanie 2 szt. samozamykacz,
- wymiana drzwi drewnianych z budynku głównego do sali gimnastycznej na drzwi w klasie EI60S.
I piętro:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie okna o wym. 15x200 cm,
- demontaż kraty stalowej o wym. 1,5 x 2,45m,
- wymiana okna z PCV otwieralnego na okno nieotwieralne naświetle o wym.320x80cm w pomieszczeniu nr 24
II piętro:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie okna o wym. 15x200 cm
- demontaż kraty stalowej o wym. 1,5 x 2,45m
- zamontowanie 1 szt. samozamykacza w drzwiach, które zawężają drogę ewakuacyjną na korytarzu
- wykonanie otworu w istniejącym stropie pod klapę dymową w klatce szczytowej.
Dach:
- wykonanie otworu w istniejących płytach korytowych, pod klapę dymowa w klatce szczytowej.
Branża elektryczna
W budynku projektuje się oświetlenie awaryjne w tym:
- oświetlenie awaryjne,
- oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe –montaż podświetlanych znaków bezpieczeństwa.
Instalacja hydrantowa przeciwpożarowa
Segment główny
- demontaż istniejących szaf hydratowych,
- demontaż w segmencie głównym podejść pod hydranty,
- wykonanie nowej instalacji przeciwpożarowej wraz z podejściami i szafami hydrantowymi,
- włączenie projektowanej instalacji hydrantowej do instalacji wewnętrznej,
- montaż zaworu antyskażeniowego,
- montaż zaworu elektromagnetycznego.
Segment żywieniowy
- przepięcie istniejącego odejścia instalacji wodociągowej,
- montaż zaworu antyskażeniowego,
- montaż na przewodzie zasilającym instalację użytkową zaworu elektromagnetycznego.
Uwaga:
- Roboty budowlane na terenie Zespołu Szkół nr 3 we Włocławku będą wykonywane na obiekcie, w którym nie będą odbywały się zajęcia z udziałem dzieci i mogą być prowadzone odpowiednio przez okres wakacyjny od 24 czerwca 2022r. od poniedziałku do piątku godzinach od 6.00. do 19.00, w soboty od 6.00 do 14.00.
Wymagania dodatkowe ( dot. zadani nr 1 i nr 2):
- drzwi oddzieleń przeciwpożarowych muszą być wyposażone w samozamykacze,
- drzwi nie mogą posiadać progów,
- na zastosowane urządzenia automatyki zamykające drzwi, oddzielenia i drzwi p.poż. należy przedstawić aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne potwierdzające ich zgodność z przepisami przeciwpożarowymi;
- Wykonawca, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby i na pisemny wniosek Zamawiającego będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. Koszt ewentualnego prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy należy uwzględnić w
cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego pod nazwą Dostosowywanie obiektów szkolnych SP 3 i ZS 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowania do przepisów przeciwpożarowych”- z podziałem na dwa zadania w dniach 7 i 22 czerwca 2022 r. prowadzone były negocjacje z Zakładem Handlowo Usługowym Krzysztof Sadzikowski z siedzibą we Włocławku przy ul. Wschodniej 2A.Podczas I tery negocjacji omówiono następujące kwestie:
1. Ustalono czy przedstawiciel Zakładu Handlowo Usługowego Krzysztof Sadzikowski, zna warunki udziału w postępowaniu oraz czy zapoznał się z projektowanymi postanowieniami umownymi na dwa zadania, zakresem zadań i czy nie zgłasza do nich zastrzeżeń.
2. Przyjęto przekazane przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe.
3. Wykonawca przedstawił warunki, na jakich gotów jest zawrzeć umowę tj.:
1) potwierdził termin realizacji przedmiotu zamówienia – 60 dni kalendarzowych, zgodnie z warunkiem Zamawiającego,
2) wskazał okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane – 36 miesięcy, zarówno dla zadania nr 1 – SP nr 3, jak i zadania nr 2 – ZS nr 3.
3) ustalił kwotę wynagrodzenia brutto za realizację zadania nr 1 – SP nr 3 przy ul. Cyganka 6/10 we Włocławku – 304 626,39 złotych, ustalił kwotę wynagrodzenia brutto za realizację zadania nr 2 – ZS nr 3 przy ul. Nowomiejskiej 21 we Włocławku – 372 941,06 złotych,
4. Zamawiający postanowili przeanalizować propozycje Wykonawcy, co skutkowało ustaleniem terminu II tury negocjacji.
W trakcie II tury negocjacji:
1. Wysłuchano obaw Wykonawcy dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, związanych z długością terminu wykonania zamówienia tj. 60 dni od dnia przekazania placu budowy w dniu 24 czerwca 2022 r., tj do dnia 23 sierpnia 2022 r, gdyż na zamówione drzwi i okna trzeba czekać od 6 do 9 tygodni.
2. Omówiono przekazane przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe.
3. Zamawiający złożył Wykonawcy propozycje wynagrodzenia:
1) na zadanie nr 1 - SP nr 3 przy ul. Cyganka 6/10 we Włocławku kwotę 200 000,00 złotych brutto,
2) na zadanie nr 2 - ZS nr 3 przy ul. Nowomiejskiej 21 we Włocławku kwotę 450 000.00 złotych brutto.
4. Wykonawca wyraził wstępną zgodę na takie wynagrodzenie, jednakże poprosił o dwa dni na podjęcie ostatecznej decyzji.
W dniu 27 czerwca 2022 r., o godz. 16:46, do Biura Zamówień Publicznych, w formie wiadomości elektronicznej wpłynęła informacja od Zakładu Handlowo – Usługowego Krzysztof Sadzikowski o rezygnacji z dalszych negocjacji w przedmiotowym postępowaniu.
W niniejszej sytuacji zastosowanie znajduje zatem art. 255 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zgodnie z którego treścią, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Remont sal wykładowych nr 351, 353, laboratorium nr 268 oraz pokoi nr 225 i 227 w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50 A w Szczecinie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.