eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 67A

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 632 79 14

1.5.8.) Numer faksu: 44 632 79 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-belchatowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Utrzymanie dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-643e4817-fb88-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088760/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZP-3703-11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2124906,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych, budowa ścieżki pieszo-rowerowej, budowa chodników w rejonie przystanków, budowa nawierzchni jezdni, przebudowa zjazdów, wykonanie zjazdów, przebudowa przepustu pod drogą, przebudowa rowu przydrożnego oraz konserwacji systemu odwodnienia drogi, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego rozbiórka i budowa linii napowietrznej 0,4kV oraz przebudowa przyłącza kablowego 0,4kV oraz przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej.
Dokładny zakres robót znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej.
UWAGA:
Ofertę należy sporządzić w oparciu o Projekt Budowlany i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. W ofercie należy dodatkowo doliczyć koszt wykonania badań wskaźnika zagęszczenia gruntu, a w przypadku uzyskania nieprawidłowych wyników z ww. badań, należy doliczyć koszt wymiany gruntu celem uzyskania prawidłowego wskaźnika gruntu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena ryczałtowa, 2. Okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowej, jeżeli:
wykonawca dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi oraz robotami branży instalacyjnej, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień budowlanych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:
- co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika budowy posiadającego stosowne wykształcenie i uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów oraz Kierownika robót w branży instalacyjnej zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
kierownik budowy kierował 3 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o długości łącznie nie mniej niż 3 km oraz o wartości łącznie co najmniej 2 000 000 zł brutto,
oraz
kierownik robót branży instalacyjnej kierował 3 robotami branży instalacyjnej polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznej lub elektrycznej
oraz
kierownik robót branży instalacyjnej kierował 3 robotami branży instalacyjnej polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej;
b) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego, jeżeli:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o długości łącznie nie mniej niż 3 km oraz o wartości łącznie co najmniej 2 000 000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
c) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli:
będzie dysponować narzędziami lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z poniższym wykazem:
- układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt.,
- zestaw walców: ogumionych – min. 1 szt., stalowych wibracyjnych – min. 2 szt., łącznie 3 szt.,
- samochody samowyładowcze z przykryciem – min. 4 szt.,
- skrapiarka – 1 szt.,
- szczotka mechaniczna – 1 szt., - frezarka – 1 szt.
- koparko-ładowarka – min 1 szt.,
- zagęszczarka – min 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ, oświadczenie dot. wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 5 do SWZ, Wykaz dot. wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 6 do SWZ, Wykaz dot. doświadczenia zawodowego - załącznik nr 7 do SWZ, Wykaz dot. potencjału technicznego - załącznik nr 8 do SWZ, Oświadczenie dot. wizji lokalnej - załącznik nr 9 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium zgodnie z art. 97 i art. 98 ustawy Pzp:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.07.2022 r., godz. 11:00.
3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 17.08.2022 r.
4) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Santander, numer rachunku 61 1090 2705 0000 0001 4766 5539. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonują poszczególni wykonawcy,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek:
a) działania siły wyższej,
b) pomimo wystąpienia Wykonawcy lub Zamawiającego o uzgodnienie, wydanie decyzji administracyjnej lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynności organ administracji publicznej lub inna upoważniona instytucja nie wydała stosownego dokumentu lub decyzji – tylko w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy i tylko o okres trwania tych czynności organów administracji publicznej lub instytucji przekraczający termin ustawowo przewidziany dla danej czynności,
c) konieczności ponowienia uzgodnień lub opiniowania dokumentacji objętej przedmiotem umowy,
2) zmiany zasad finansowania przedmiotu umowy,
3) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
4) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-19 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.