eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodku wsparcia - schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodku wsparcia - schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 265 14 42

1.5.8.) Numer faksu: 032 265 68 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodku wsparcia - schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c9885d0-fe0b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021940/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodku wsparcia - schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOPS, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@mops.czeladz.pl, tel.32/265-14-42 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo - podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podst. zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy
obowiąz. przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74- 76 PZP. Zasada jawności ma zastos. do wszystkich danych os. z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6. Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane
oraz do celów archiwizacyjnych, na podstawie art. 22d ust. 2 Ustawy z dnia 17 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRW Akt, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 5/2020 Dyrektora MOPS w Czeladzi z dnia 3 lutego 2020 r. - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zam. publ. przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Posiada Pani/Pan prawo: a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zam. może zgodnie z art. 75 PZP żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych infor. mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam.; b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych os.; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego zał.; c) usunięcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych os.; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych os. do czasu zakończenie postęp. o udzielenie zam. 8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. UODO ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 11. Podanie danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postęp. o udzielenie
zam.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.U.MOPS.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 113160,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska - miejsc noclegowych oraz zapewnienia posiłku we wszystkie dni kalendarzowe miesiąca w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji osoby bezdomnej z terenu gminy Czeladź. Zamówienie jest dla 6 osób . Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych z terenu miasta Czeladź będzie realizowane zgodnie z : ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2023r. poz. 901 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).
Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi powinno mieścić się na terenie Województwa Śląskiego. Wymagane jest zatrudnienie, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (t. j. Dz. U 2020 poz. 1320, osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tj.:
- koordynator / kierownik placówki
zakres czynności:
a) odpowiada za całokształt działań związanych z funkcjonowaniem Schroniska, w tym za prawidłowe rozliczanie należności za pobyt mieszkańców w schronisku oraz za prawidłowe funkcjonowanie schroniska, zgodnie z regulaminem.
b) przebywa na terenie Schroniska podczas kontroli przeprowadzanych przez uprawnione osoby i organy, udziela wyjaśnień i odpowiada na zalecenia pokontrolne.
c) odpowiada za prowadzenie w Schronisku następującej dokumentacji: książki meldunkowej, grafiku dyżurów, dziennika raportów z dyżurów, ewidencji alfabetycznej mieszkańców, ankiet mieszkańców i innej dokumentacji.
d) nadzoruje pracowników schroniska w zakresie organizowania odpowiedniej opieki lekarskiej, zakupu leków oraz środków opatrunkowych i pomocniczych .
e) stara się o dobrą współpracę z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
- opiekun w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi: zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku. Ponadto w schronisku zatrudnia się nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. W porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 40 osób.
zakres czynności opiekuna:
a) sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkankami schroniska, którzy ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych i opieki higienicznej,
b) dbanie o porządek oraz odpowiedni stan sanitarny pomieszczeń,
c) egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania przepisów regulaminu Schroniska dla osób bezdomnych
Okres świadczenia usług: schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok,
przez 7 dni w tygodniu.
Forma świadczonej usługi: możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach
Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wybo oferty Zamaw kierował się będzie nastę kryte z uwzg odpow współcz wag (w %) dla tych kryt oraz max ilości pkt jaką może otrzy oferta za dane kryter:1) Cena- max60% (C)2) Odległość od schron do siedz MOPS w Czeladzimax40%(O).Oferty zostaną ocenio za pom syste pkt, zgodnie z poniższ kryte:Kryter I-Cena ofert brutto(C)–max60%.a) Zam przyzna max liczbę 60pkt ofercie Wyk z najniż ceną brutto za wyk przed zam, zgodnie z form ofert, stanow Zał.nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofert Wykon zosta oblicz zg z nastę wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniż cena występ w ofertach: cena badana x 60.Uwaga nr1:Zgodnie z art.225ust.2ustawy Pzp, jeżeli złożono ofertę której wybór prowadz do powsta u Zam obowią podatk zgo z przep o poda od towarów i usług, Zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstaw w niej ceny poda od towar i usług który miałby obow rozliczyć zg z tymi przepis. Wykon, składając ofertę, inform Zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zam obowiązku podatk, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dosta lub świadcz będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę pod od tow i usł, która zg z wiedzą wyk będzie miała zastoso. W powyż przyp wykon podaje w formul oferty tylko wartość netto w odnies do wskaz zakr przed zam, zamieszcz w miejscu
przezna na wskaz ceny brutto produ stos infor o powst obow podat. Kryt II–Odleg od schron do siedzi MOPS w Czeladzi–waga proc40% (O).Ocena pkt w tym kryter zostanie doko na podst info zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskaz w Form ofert adresu schroniska do siedz MOPS Cz-dź w następ spos:„Odległość od schron do siedzi MOPS w Czeladzi“(41-250 Czeladź ul.17 Lipca27)liczonej w linii prostej w prom do 30km od siedz MOPS (wylicz dokon używ strony inernet: https://www.google.pl/maps)od 0do15km-40 pkt, powyżej 15km do30km-20pkt, powyżej 30km-0 pkt. Zamaw dok wyboru oferty tego wykon którego oferta zdobędzie najwyż liczbę pkt w oparciu o wzór:L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzys przez ofertę, C–liczba pkt w kryt "Cena",O –liczba pkt w kryt "Odleg od schron do siedziby MOPS w Czeladzi".2.Ocenie będą podlegać wył oferty nie podleg odrzuc.3.Za najkorzys zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszyst kryte.4.W syt, gdy Zam nie będzie mógł dokonać wyboru najkorz oferty ze względu na to, że zostały złoż oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wyk, którzy złożyli te oferty do złoż w term określ przez Zam ofert dodat zawier nową cenę. Wyko składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaofer w uprzednio złoż przez nich ofertach.5.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wyk wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych składanych dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w term wskaz przez Zama.6.Zam wybiera najkorzy ofertę w termi związ ofertą określ na Platf zakup z post.7.Jeżeli termin zw ofertą upłynie przed wybo najkorz oferty, Zam wezwie Wyk, któr oferta otrzy najwyż ocenę do wyraż w wyznac przez Zam term pis zg na wyb jego oferty.8.W przyp braku zg o której mowa w pkt 7 ofer podle odrzuc, a Zam zwraca się o wyraż takiej zgody do kolejn Wyk, którego ofer zosta najwyżej oceniona, chyba że, zacho przesłan do unieważ postęp.9.Zam unieważ postęp o udz zam, jeżeli:9.1 nie złożono żadnego wniosku o dopus do udzia w postęp albo żadnej oferty;.9.2wszystkie złoż wnioski o dopuszcz do udzi w postęp albo ofe podle odrzuc;9.3 cena lub koszt najkorz of lub ofe z najniż ceną przewy kwotę, którą zam zamierza przezn na sfinans zam, chyba że zam może zwięk tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzy oferty;9.4 w przyp, o których mowa w art.248ust.3,art.249 i art.250ust.2,zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;9.5wystą istot zmia okolic powod, że prow postęp lub wyk zam nie leży w inte publ, czego nie można było wcześ przew;9.6.postę obarcz jest niemożl do usunię wadą uniemożl zawarcie niepodlega unieważ um w spr zam publi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art.112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi być wpisany do rejestru miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia osobom bezdomnym prowadzonego przez Wojewodę.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub
wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z usługami opiekuńczymi,Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 2 osób (kobiet lub mężczyzn) bezdomnych z usługami opiekuńczymi
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez Wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) dowód, że podmiot jest wpisany do Rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę;
b) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej;
c) przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego.
d) odpis statutu
e) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach
lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Zał nr 1 do nin. SWZ.
2. Oświad o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie wskazanym w Rozdz VIII pkt 2., SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświad to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdz X pkt II do SWZ. Oświad, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie :- każdy z Wykon wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykon wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykon celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
3. Oświad o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Zał nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświad to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdz X pkt II do SWZ. Oświad, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie: - każdy z Wykon wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w oryginale)(lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
7. Oświad (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, związanych z przedmiotem zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. W związku z art 91 ust. 2 zamawiający podaje powody niedokonania podziału zamówienia na części: obecnie, z uwagi na bardzo mały zakres zamówienia, zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie obejmuje tylko 6 osób na 6 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.