Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234529/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amanys@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 242/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 System sygnalizacji obecności tlenku etylenu4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4464,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Źródło światła halogen.4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Generator noża harmonicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Rejestratory i zestawy holterowskie4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 Łóżka porodowe4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Urządzenie Sling Therapy do ćwiczeń w odciążeniu4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 432,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Ultrasonograf okulistyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1274,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Inkubator hybrydowy4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 Łóżka szpitalne4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Łóżka szpitalne4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 Kardiomonitor4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 367,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 Aparat EKG4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 324,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 Kapsułkarka ręczna4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 System kontrolowanej hipotermii pacjenta4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15 Spirometr diagnostyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16 Materace przeciwodleżynowe4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 345,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 Respirator4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18 Ssaki4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19 Spektrofotometr4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4378,80 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20 Monitor przezskórny TCM4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 691,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-
0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-
0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18.10.2021 r. opublikował ogłoszenie nr 2021/BZP 00234529/01, gdzie
błędnie wskazał jako stronę prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39aa9352-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
zamiast
https://miniportal.uzp.gov.pl/. Brak możliwości edytowania ogłoszenia w tym zakresie.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





