Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171025/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00171156/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary - II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO MŁYNARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170054120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21 A
1.5.2.) Miejscowość: Młynary
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 055 248 6153
1.5.8.) Numer faksu: 055 2486193
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mlynary@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mlynary.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mlynary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowści prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary - II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12928652-0c8c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 699099,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych), konserwacją/remontem przepustów i rowów.Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Pakiet nr I - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Książki, Klasztorne, Sąpy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 164470,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych), konserwacją/remontem przepustów i rowów.Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Pakiet nr II - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Słobity, Godkowo, Stepniewo, Tatary,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 153618,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Młynary.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych), konserwacją/remontem przepustów i rowów.
Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Pakiet nr III - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Zwierzyniec, Kisielewo, Brzozówka, Strużyna, Srebrny Potok
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 381010,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88301,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88301,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88301,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe, leśnie i ziemne, Krzysztof Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821017837
7.3.3) Ulica: Nowe Monasterzysko 25
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF IWANICKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF IWANICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88301,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81331,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81331,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81331,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe, leśne i ziemne, Krzysztof Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821017837
7.3.3) Ulica: Nowe Monastezrysko 25
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF IWANICKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF IWANICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81331,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu dla Części nr III
INNE PRZETARGI MŁYNARY
więcej: przetargi MŁYNARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jemielnica emulsją asfaltową i grysami.
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie - obręb Rudawa
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2024
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W 2024 ROKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.