eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Minikowo › Przebudowa i rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno-hotelowym o część konferencyjną i hotelową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zagospodarowanie terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno-hotelowym o część konferencyjną i hotelową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zagospodarowanie terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093222745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Minikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-122

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kpodr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno-hotelowym o część konferencyjną i hotelową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zagospodarowanie terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa68c9e9-0596-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009427/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie utwardzenia terenu przy Centrum Konferencyjnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160037/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-39-26/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie zagospodarowania terenu przy rozbudowywanym Centrum Konferencyjnym z zapleczem gastronomiczno-hotelowym.
Zadanie obejmuje powiększenie części utwardzonej zagospodarowania terenu ( parkingi, komunikacja kołowa, komunikacja piesza ) oraz zmiany związane z odprowadzeniem wody deszczowej w końcowym odcinku instalacji kanalizacji deszczowej z wylotem do istniejącego stawu.
Przedmiotem robót jest zwiększenie ilości stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do łącznej liczby 96, w tym jedno dla autokaru.
Nowo zagospodarowywany teren komunikacji kołowej i pieszej w obrębie parkingu oraz parking będzie wyposażony w oświetlenie zewnętrzne typu LED.
Na części działki nr 656/24 znajduje zbiornik wody, do którego za pomocą nowej kanalizacji deszczowej odprowadzana będzie podczyszczona woda opadowa z całej działki. Wody opadowe po podczyszczeniu odprowadzane będą do stawu.
Rozbudowę wewnętrznego układu drogowego wykonać należy z kostki betonowej typu cegła o kolorystyce i ułożeniu będącymi kontynuacją układu istniejącego oraz z geokraty, na powierzchni której urządzony zostanie trawnik. Obsługa komunikacyjna będzie się odbywać za pomocą istniejących i nowego zjazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049497,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCO. Tomasz Kątny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670730171

7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 9

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne-Mik-Info. Przedsiębiorstwo Usług Teleinformacyjnych.
ul. Bałkańska 9
85-167 Bydgoszcz
Kanalizacja deszczowa i roboty brukarskie. PHU Instal-Sanit. Krzysztof Kujawa.
ul. Różana 1
89-100 Nakło nad Notecią


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.