Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222181/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002010882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 91
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-233
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 571 50 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ops-wola.waw.pl/opswola/news/779/68/Postepowanie-Nr-DKiA-26-2-2-2022-MBS-zamowienie-spoleczne-tryb-podstawowy/d,ops_wola_zamowienia ; https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/745cbecb-5652-4a3c-b1f0-c88424e364761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebe0d82-f2f6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222181/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKiA.26.2.2.2022.MBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania , doręczania przesyłek listowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, nadawanych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz przepisami wykonawczymi do powołanej ustawy.2. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ul. J. Bema 91 w Warszawie
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki realizacji na część I i II przedmiotowego zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawartych w Rozdziale XXII SWZ, które zostaną wprowadzone do tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.5.) Wartość części: 342309,6 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania , doręczania przesyłek listowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, nadawanych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz przepisami wykonawczymi do powołanej ustawy.2. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w Dziale Pomocy Osobom Bezdomnym znajdującym się przy ul. Karolkowej 58 A w Warszawie.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki realizacji na część I i II przedmiotowego zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawartych w Rozdziale XXII SWZ, które zostaną wprowadzone do tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.5.) Wartość części: 319744,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 01.07.2022r. godz. 12.00 tj. do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na część I i II przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 01.07.2022r. godz. 12.00 tj. do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na część I i II przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez okres 48 miesięcy.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.